eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Zapewnienie schronienia osobom bezdomnym z terenu Miasta Wodzisławia Śląskiego z podziałem na części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie schronienia osobom bezdomnym z terenu Miasta Wodzisławia Śląskiego z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Wodzisław Śląski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6471277603

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bogumińska 4

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@wodzislaw-slaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw-slaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,122647,a7f1d69ef8dae22cfd503a62eef86475.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie schronienia osobom bezdomnym z terenu Miasta Wodzisławia Śląskiego z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcb97768-cc70-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215087

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00013355/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zapewnienie schronienia osobom bezdomnym z terenu miasta Wodzisławia Śląskiego z podziałem na części:

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158148

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 672708,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Udzielenie tymczasowego schronienia dla bezdomnych mężczyzn
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie tymczasowego schronienia dla bezdomnych mężczyzn, w okresie od dnia 1 lipca 2023 roku do 30 czerwca 2024 roku, w lokalu będącym w wyłącznej i swobodnej dyspozycji Wykonawcy z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla minimum 10 bezdomnych mężczyzn.
• Zamawiający prognozuje, iż udzielenie pomocy w formie schronienia w ww. terminie dotyczyć może 16 osób.
• Ilość osób może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu.
• Schronisko nie może znajdować się w odległości większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.
• Zamówienie nie obejmuje zapewnienia wyżywienia osobom bezdomnym.
• Schronisko dla bezdomnych ma świadczyć usługi całodobowo, przez 7 dni w tygodniu przez 366 dni w roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 187392,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Udzielenie tymczasowego schronienia dla bezdomnych kobiet
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie tymczasowego schronienia dla bezdomnych kobiet w okresie od dnia 1 lipca 2023 roku do 30 czerwca 2024 roku w lokalu będącym w wyłącznej i swobodnej dyspozycji Wykonawcy z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla minimum 2 bezdomnych kobiet.
• Zamawiający prognozuje, iż udzielenie pomocy w formie schronienia w ww. terminie dotyczyć może 3 osób.
• Ilość osób może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu.
• Schronisko nie może znajdować się w odległości większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego.
• Zamówienie nie obejmuje zapewnienia wyżywienia osobom bezdomnym.
• Schronisko dla bezdomnych ma świadczyć usługi całodobowo, przez 7 dni w tygodniu przez 366 dni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 35136,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Udzielenie tymczasowego schronienia dla bezdomnych mężczyzn oraz kobiet wymagających usług opiekuńczych
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie tymczasowego schronienia dla bezdomnych mężczyzn oraz kobiet wymagających usług opiekuńczych w okresie od dnia 1 lipca 2023 roku do 30 czerwca 2024 roku, w lokalu będącym w wyłącznej i swobodnej dyspozycji Wykonawcy z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla minimum 5 bezdomnych mężczyzn i kobiet wymagających usług opiekuńczych.
• Zamawiający prognozuje, iż udzielenie pomocy w formie schronienia w ww. terminie dotyczyć może 10 osób.
• Ilość osób może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu.
• Schronisko nie może znajdować się w odległości większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego.
• Zamówienie obejmuje zapewnienie wyżywienia osobom bezdomnym.
• Schronisko dla bezdomnych ma świadczyć usługi całodobowo, przez 7 dni w tygodniu przez 366 dni w roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 439200,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Zapewnienie miejsc w noclegowni
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie miejsc w noclegowni w okresie od dnia 1 lipca 2023 roku do 30 czerwca 2024 roku dla minimum 1 osoby.
• Zamawiający prognozuje, iż udzielenie pomocy w formie zapewnienia miejsca w noclegowni w ww. terminie dotyczyć może 1 osoby.
• Ilość osób może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu.
• Schronisko nie może znajdować się w odległości większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.
• Noclegownia ma świadczyć usługi 366 dni w roku, przez 7 dni w tygodniu, w godzinach:
- od 1 października do 31 marca od 18.00 do 8.00
- od 1 kwietnia do 30 września od 19.00 do 7.00

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 10980,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu zostały złożone 2 oferty.
Zamawiający na realizację zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 187.392,00 złotych brutto. Oferta z najniższą ceną wynosi 204.960,00 złotych brutto i jest o 17.568,00 złotych wyższa od kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania dla tej części.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu została złożona 1 oferta.
Zamawiający na realizację zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 35.136,00 złotych brutto. Oferta z najniższą ceną wynosi 339.648,00 złotych brutto (po poprawie 63.684,00 zł brutto) i jest o 28.548,00 złotych wyższa od kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania dla tej części.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 285480,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAWID LIPIŃSKI SCHRONISKO OAZA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 629-250-18-11

7.3.3) Ulica: Dąbrowska 205

7.3.4) Miejscowość: Będzin

7.3.5) Kod pocztowy: 42-504

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285480,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-01 do 2024-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu została złożona 1 oferta.
Zamawiający na realizację zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 10.980,00 złotych brutto. Oferta z najniższą ceną wynosi 12.810,00 złotych brutto i jest o 1.830,00 złotych wyższa od kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania dla tej części.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.