Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00158148/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie schronienia osobom bezdomnym z terenu Miasta Wodzisławia Śląskiego z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Wodzisław Śląski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6471277603
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bogumińska 4
1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@wodzislaw-slaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw-slaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,122647,a7f1d69ef8dae22cfd503a62eef86475.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie schronienia osobom bezdomnym z terenu Miasta Wodzisławia Śląskiego z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcb97768-cc70-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215087
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00013355/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zapewnienie schronienia osobom bezdomnym z terenu miasta Wodzisławia Śląskiego z podziałem na części:
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158148
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 672708,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Udzielenie tymczasowego schronienia dla bezdomnych mężczyznPrzedmiotem zamówienia jest udzielenie tymczasowego schronienia dla bezdomnych mężczyzn, w okresie od dnia 1 lipca 2023 roku do 30 czerwca 2024 roku, w lokalu będącym w wyłącznej i swobodnej dyspozycji Wykonawcy z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla minimum 10 bezdomnych mężczyzn.
• Zamawiający prognozuje, iż udzielenie pomocy w formie schronienia w ww. terminie dotyczyć może 16 osób.
• Ilość osób może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu.
• Schronisko nie może znajdować się w odległości większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.
• Zamówienie nie obejmuje zapewnienia wyżywienia osobom bezdomnym.
• Schronisko dla bezdomnych ma świadczyć usługi całodobowo, przez 7 dni w tygodniu przez 366 dni w roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 187392,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Udzielenie tymczasowego schronienia dla bezdomnych kobietPrzedmiotem zamówienia jest udzielenie tymczasowego schronienia dla bezdomnych kobiet w okresie od dnia 1 lipca 2023 roku do 30 czerwca 2024 roku w lokalu będącym w wyłącznej i swobodnej dyspozycji Wykonawcy z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla minimum 2 bezdomnych kobiet.
• Zamawiający prognozuje, iż udzielenie pomocy w formie schronienia w ww. terminie dotyczyć może 3 osób.
• Ilość osób może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu.
• Schronisko nie może znajdować się w odległości większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego.
• Zamówienie nie obejmuje zapewnienia wyżywienia osobom bezdomnym.
• Schronisko dla bezdomnych ma świadczyć usługi całodobowo, przez 7 dni w tygodniu przez 366 dni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 35136,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Udzielenie tymczasowego schronienia dla bezdomnych mężczyzn oraz kobiet wymagających usług opiekuńczychPrzedmiotem zamówienia jest udzielenie tymczasowego schronienia dla bezdomnych mężczyzn oraz kobiet wymagających usług opiekuńczych w okresie od dnia 1 lipca 2023 roku do 30 czerwca 2024 roku, w lokalu będącym w wyłącznej i swobodnej dyspozycji Wykonawcy z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla minimum 5 bezdomnych mężczyzn i kobiet wymagających usług opiekuńczych.
• Zamawiający prognozuje, iż udzielenie pomocy w formie schronienia w ww. terminie dotyczyć może 10 osób.
• Ilość osób może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu.
• Schronisko nie może znajdować się w odległości większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego.
• Zamówienie obejmuje zapewnienie wyżywienia osobom bezdomnym.
• Schronisko dla bezdomnych ma świadczyć usługi całodobowo, przez 7 dni w tygodniu przez 366 dni w roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 439200,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Zapewnienie miejsc w noclegowniPrzedmiotem zamówienia jest zapewnienie miejsc w noclegowni w okresie od dnia 1 lipca 2023 roku do 30 czerwca 2024 roku dla minimum 1 osoby.
• Zamawiający prognozuje, iż udzielenie pomocy w formie zapewnienia miejsca w noclegowni w ww. terminie dotyczyć może 1 osoby.
• Ilość osób może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu.
• Schronisko nie może znajdować się w odległości większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.
• Noclegownia ma świadczyć usługi 366 dni w roku, przez 7 dni w tygodniu, w godzinach:
- od 1 października do 31 marca od 18.00 do 8.00
- od 1 kwietnia do 30 września od 19.00 do 7.00
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 10980,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu zostały złożone 2 oferty.
Zamawiający na realizację zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 187.392,00 złotych brutto. Oferta z najniższą ceną wynosi 204.960,00 złotych brutto i jest o 17.568,00 złotych wyższa od kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania dla tej części.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona 1 oferta.
Zamawiający na realizację zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 35.136,00 złotych brutto. Oferta z najniższą ceną wynosi 339.648,00 złotych brutto (po poprawie 63.684,00 zł brutto) i jest o 28.548,00 złotych wyższa od kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania dla tej części.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 285480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAWID LIPIŃSKI SCHRONISKO OAZA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 629-250-18-11
7.3.3) Ulica: Dąbrowska 205
7.3.4) Miejscowość: Będzin
7.3.5) Kod pocztowy: 42-504
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2024-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona 1 oferta.
Zamawiający na realizację zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 10.980,00 złotych brutto. Oferta z najniższą ceną wynosi 12.810,00 złotych brutto i jest o 1.830,00 złotych wyższa od kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania dla tej części.
INNE PRZETARGI Z WODZISŁAWIA ŚLĄSKIEGO
- Dostawa fortepianu dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Wodzisławiu Śląskim
- Budowa dźwigu osobowego oraz dostosowanie dla osób niepełnosprawnych budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2
- Budowę instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 100kWp na OŚ Karkoszka II w Wodzisławiu Śl. wraz z modernizacją układów pomiarowych oraz budową układów automatyki zabezpieczeniowej i telemechaniki
- Wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania inwestycyjnego "Budowa Drogi Głownej Południowej"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług schronienia w schronisku dla osób bezdomnych lub w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi - II postępowanie
- Świadczenie usług schronienia bez usług opiekuńczych dla bezdomnych kobiet z terenu Gminy Redzikowo
więcej: Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.