Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00149687/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-24
- 2023/BZP 00155865/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kompleksowa usługa na realizację transportu obiektów oraz obsługi logistycznej na wystawę „Matejko. Malarz i historia”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-062
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publ@mnk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mnk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowa usługa na realizację transportu obiektów oraz obsługi logistycznej na wystawę „Matejko. Malarz i historia”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0386788-ca0d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215022
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00139285/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowa usługa transportów krajowych i zagranicznych z montażem do wystawy: "Matejko. Malarz i historia"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00149687
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EP-ZP-271-10/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 575000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi transportu obiektów oraz obsługi logistycznej, w tym celnej, na wystawę „Matejko. Malarz i historia”, obejmującej m.in.:
- zapewnienie odpowiednich skrzyń na obiekty i wymaganych opakowań,
- usługę specjalistycznego pakowania,
- krajowy transport samochodowy obiektów (skompletowanie wszystkich muzealiów)
- międzynarodowy samochodowy transport obiektów;
- obsługa celna,
- wniesienie i wyniesienie obiektów;
- konwój na terenie Polski,
- montaż i demontaż obiektów (demontaż dot. jedynie obiektów zagranicznych
i należących do Zamku Królewskiego w Warszawie),
2. Przedmiot zamówienia obejmuje transport obiektów:
1) Krajowy na terenie Polski od wypożyczających do Krakowa i zwrotny z Krakowa do wypożyczających,
2) międzynarodowy z Chorwacji i Węgier do Polski i zwrotny z Polski do Chorwacji i Węgier.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 971700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENESANS TRANS INTERNATIONAL EXHIBITIONS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5_|_2_|_4_|_2_|_7_|_7_|_2_|_7_|_3_|_7_
7.3.3) Ulica: Matuszewska 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-876
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Realizacja transportu Budapeszt-Kraków i zwrotny - Podwykonawca Hungart International fine shipping - Węgry
2) Realizacja transportu Zagrzeb-Kraków i zwrotny - Podwykonawca Kunsttrans - Chorwacja
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 489540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-29 do 2024-01-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części
- "Remont pomieszczeń biurowych (parteru, III, IV, VII p.) wraz z korytarzem III i VII piętra w siedzibie Oddziału w Krakowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad przy ul. Mogilskiej 25"
- "Budowa zatok parkingowych w os. II Pułku Lotniczego w rejonie budynku nr 46 wraz z odwodnieniem, oświetleniem oraz przekładkami kolidującego uzbrojenia"
- Sukcesywna dostawa świeżych warzyw, owoców krajowych i owoców tropikalnych dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
- dostawa pompy z silnikiem 3kW wraz z przetwornikiem różnicy ciśnień i przetwornicą dla WGGiOŚ - KC-zp.272-574/23
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy specjalistycznego komputera stacjonarnego dla Wydziału Chemii UJ.
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.