Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00059941/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektów budowlanych budowy dróg na terenie Miasta Łuków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łuków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.lukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-19566478-b8fe-11ee-b628-1a85378e6c0a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektów budowlanych budowy dróg na terenie Miasta Łuków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19566478-b8fe-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214917
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040826/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Opracowanie dokumentacji technicznej na budowe dróg gminnych na terenie u zbiegu ulic Nowogródek, Pana Tadeusza i Cegielnianej w m. Łuków (Etap II)
1.3.3 Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę drogi stanowiącej łącznik pomiędzy ul. Stankiewicza i ul. Jana Pawła II w m.Łuków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00059941
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 83317,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6.2. Część 1 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę dróg gminnych na terenie u zbiegu ulic Nowogródek, Pana Tadeusza i Cegielnianej w m. Łuków.6.3. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego wg Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2022 poz. 1679 ze zm.) budowy dróg gminnych na terenach scalonych o długości ok. 368 m z nawiązaniem infrastruktury drogowej do projektowanych ulic dla etapu I prac projektowych i z docelowym umożliwieniem połączeń drogowych ujętych w planie przestrzennym w ramach zadania inwestycyjnego: „Budowa dróg gminnych na terenie u zbiegu ulic Nowogródek, Pana Tadeusza i Cegielnianej w m. Łuków (Etap II)”.
6.4. Opracować należy dokumentację techniczną oraz uzyskać wszelkie niezbędne dokumenty, decyzje i opinie oraz uzyskać pozwolenie na budowę na realizację przedmiotowej inwestycji. Zadanie należy wykonać zgodnie z warunkami wydanymi przez Zarząd Dróg Miejskich w Łukowie (załącznik nr 1 do niniejszego opisu), tj.:
6.4.1. przyjąć konstrukcję nawierzchni jezdni dla kategorii ruchu min. KR-3;
6.4.2. dla odcinków oznaczonych symbolem KDD33 i KDD34 zaprojektować jezdnię o szerokości 5,5m oraz obustronne chodniki dla ruchu pieszych;
6.4.3. dla odcinka oznaczonego symbolem KDL3 zaprojektować jezdnię o szerokości 6,0m oraz jednostronną dwukierunkową drogę dla pieszych i rowerów po stronie południowej oraz jednostronny chodnik po przeciwnej stronie jezdni;
6.4.4. zaprojektować odwodnienie wgłębne na całej długości projektowanych dróg;
6.4.5. Studnie rewizyjne i wpusty uliczne zaprojektować z osadnikami minimum 0,5m głębokości z kręgów betonowych;
6.4.6. Zaprojektować włazy i wpusty uliczne żeliwne na zawiasie;
6.4.7. Oświetlenie uliczne zaprojektować w systemie LED;
6.4.8. Sporządzić projekt stałej organizacji ruchu dla budowanych dróg zgodnie z opracowaną dokumentacją. Oznakowanie poziome uwzględnione w projekcie przewidzieć jako grubowarstwowe. Istniejące oznakowanie pionowe przewidziane do pozostawienia wg nowej organizacji ruchu przewidzieć do wymiany;
6.4.9. W ramach przedmiotowej inwestycji zaprojektować kanał technologiczny;
6.4.10. Opracowany projekt budowlany oraz projekt stałej i czasowej organizacji ruchu uzgodnić z Zarządem Dróg Miejskich w Łukowie.
6.5. Prace projektowe budowy dróg gminnych skoordynować z projektem budowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej zleconej do opracowania wg. Odrębnego postępowania.
6.6. W projekcie należy uwzględnić wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
6.7. W projekcie nawiązać się infrastrukturą drogową do projektowanych ulic dla I etapu prac projektowych. Uwzględnić m.in. wysokość zawieszenia opraw, rodzaj słupów oświetleniowych, strumień świetlny opraw, średnice kolektora deszczowego i przykanalików.
6.8. Projekt ma zawierać etapowanie prac – z wyszczególnieniem podziału prac budowlanych. W pierwszym etapie planuje się wykonanie kanalizacji deszczowej, oświetlenia oraz docelowych warstw konstrukcyjnych umożliwiających poruszanie się. Następnie planując perspektywicznie, w kolejnym etapie zakłada się budowę pozostałych warstw konstrukcyjnych jezdni, ścieżki pieszo-rowerowej, chodników, ciągów oraz pozostałych elementów infrastruktury drogowej. Projekt ma zawierać kompletne, oba etapy robót. Koszty robót również mają być zetapowane, aby umożliwić zlecenie prac na etapy.
6.9. Należy uwzględnić w możliwy sposób lokalizację chodników, dróg rowerowych i dróg dla pieszych przylegającą bezpośrednio do posesji sąsiednich. Przewiduje się tym samym usadowienie oświetlenia w zieleńcu.
6.10. Zakres prac objętych zamówieniem:
6.10.1. Wykonanie projektu koncepcyjnego w zakresie drogowym, składającego się z części graficznej (mapa w skali co najmniej 1:5000 przedstawiająca proponowany przebieg drogi, z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych, oraz istniejącego uzbrojenia terenu) oraz części opisowej, analizy powiązania drogi z innymi drogami publicznymi – 2 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej.
6.10.2. Wykonanie dokumentacji geotechnicznej celem określenia podłoża gruntowego pod projektowaną ulicą.
6.10.3. Uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów dla działek, na których zlokalizowana będzie inwestycja.
6.10.4. Wykonanie projektu budowlanego wraz z wszelkimi opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę. Dokumentacja winna zawierać opracowania w branży drogowej (wraz z kanalizacją deszczową), teletechnicznej( kanał technologiczny), elektrycznej. W skład opracowania obowiązkowych dokumentacji przewidzianych rozporządzeniem m.in.:
projekt techniczny - 4 egz. w wersji papierowej + 2 egz. w formie elektronicznej opracowanej w formatach: .pdf oraz .dwg.
projekt architektoniczno-budowlany – 6 egz. w wersji papierowej + 2 egz. w formie elektronicznej opracowanej w formatach: .pdf oraz .dwg.
projekt zagospodarowanie terenu - 6 egz. w wersji papierowej + 2 egz. w formie elektronicznej opracowanej w formatach: .pdf oraz .dwg.
uwzględnić należy dokumentacje branżowe usunięcia kolizji, o ile takowe wystąpią.
6.9.5 Opracowanie projektu wycinki drzew i krzewów – 2 egz. wersja papierowa + 1 egz. w formie elektronicznej w formatach: .pdf oraz .dwg w razie potrzeby, jeżeli jest wymagana;
6.9.6 Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – 3 egz. wersja papierowa + 2 egz. w formie elektronicznej w formatach: doc lub .pdf;
6.9.7 Opracowanie kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem robót w rozbiciu na poszczególne branże w uwzględnieniem etapów prac – 2 egz. wersja papierowa + 2 egz. w formie elektronicznej opracowanej w formatach: pdf oraz w programie kosztorysowym *ath;
6.9.8 Opracowanie projektu czasowej i stałej organizacji ruchu – 4 egz. wersja papierowa + 2 egz. w formie elektronicznej opracowanej w formatach: .pdf oraz .dwg.
6.10 Zamawiający zastrzega sobie przed złożeniem dokumentacji do uzgodnień ZUD, z gestorami sieci i wszelkich innych opinii przedłożenie rozwiązań projektowych celem ich omówienia.
6.11 Dokumentację należy przedłożyć w formie papierowej jak również w formie elektronicznej tj. 2 płyty DVD lub inne nośniki pamięci - format .pdf lub .doc oraz format .dwg lub odpowiednio .ath.
6.12 Dokumentację Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z przepisami:
6.12.1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.);
6.12.2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia z dnia 11 września 2020 r. (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1679 z późn. zm.);
6.12.3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2021 poz. 2458 ze zm.);
6.12.4 a także zgodnie z wszystkimi innymi przepisami i normami obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
6.13 Zakres projektowy naniesiony został w załączniku nr 2 do niniejszego opisu.
6.14 W przypadku wystąpienia kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w dokumentacji projektowej ich usunięcie zgodnie z uzyskanymi warunkami wydanymi przez właściciela sieci.
6.15 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 a) do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 51585,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6.11. Część 2 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę łącznika pomiędzy ul. Stankiewicza i ul. Jana Pawła II w m. Łuków.6.12. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego wg Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2022 poz. 1679 ze zm.) budowy drogi o długości ok. 164 m w ramach zadania inwestycyjnego: „Budowa łącznika pomiędzy ul. Stankiewicza i ul. Jana Pawła II w m. Łuków”.
6.13. Opracować należy dokumentację techniczną oraz uzyskać wszelkie niezbędne dokumenty, decyzje i opinie do uzyskania decyzji zezwolenia na realizację inwestycji.
6.14. Zadanie należy wykonać zgodnie z warunkami wydanymi przez Zarząd Dróg Miejskich w Łukowie (załącznik nr 1 do niniejszego opisu), w tym:
6.14.1. Przyjąć konstrukcję nawierzchni jezdni dla kategorii ruchu min. KR – 3;
6.14.2. Zaprojektować jezdnię o szerokości 5,5 m oraz obustronne chodniki dla ruchu pieszych;
6.14.3. Zaprojektować odwodnienie wgłębne na całej długości projektowanych dróg.
6.14.4. Studnie rewizyjne i wpusty uliczne zaprojektować z osadnikami minimum 0,5m głębokości z kręgów betonowych;
6.14.5. Zaprojektować włazy i wpusty uliczne żeliwne na zawiasie;
6.14.6. Oświetlenie uliczne zaprojektować w systemie LED;
6.14.7. Sporządzić projekt stałej organizacji ruchu dla budowanych dróg zgodnie z opracowaną dokumentacją. Oznakowanie poziome uwzględnione w projekcie przewidzieć jako grubowarstwowe. Istniejące oznakowanie pionowe przewidziane do pozostawienia wg nowej organizacji ruchu przewidzieć do wymiany.
6.14.8. W ramach przedmiotowej inwestycji zaprojektować kanał technologiczny.
6.14.9. Pozostałe wytyczne dotyczące oświetlenia ulicznego zgodnie z uzyskanymi uzgodnieniami i warunkami od PGE Dystrybucja S.A. Rejon Energetyczny Siedlce;
6.14.10. Opracowany projekt budowlany oraz projekt stałej i czasowej organizacji ruchu uzgodnić z Zarządem Dróg Miejskich w Łukowie.
6.14.11. Należy uwzględnić wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
6.15. Zakres prac objętych zamówieniem:
6.15.1. Wykonanie projektu koncepcyjnego w zakresie drogowym, składającego się z części graficznej (mapa w skali co najmniej 1:5000 przedstawiająca proponowany przebieg drogi, z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych, oraz istniejącego uzbrojenie terenu) oraz części opisowej, analizy powiązania drogi z innymi drogami publicznymi, mapy zawierającej projekt podziału nieruchomości sporządzonej zgodnie z obowiązującymi przepisami, zestawienia określającego nieruchomości lub ich części, które są planowane do przejęcia na rzecz Miasta Łuków, zestawienia określającego nieruchomości lub ich części, z których korzystanie będzie ograniczone, określenia zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu – 2egz. + 1 egz. w formie elektronicznej.
6.15.2. Wszystkie dokumenty winny być opracowane w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tj. Dz.U. z 2023r., poz. 162 ze zm.).
6.15.3. Wykonanie dokumentacji geotechnicznej celem określenia podłoża gruntowego pod projektowaną ulicą.
6.15.4. Uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów dla działek, na których zlokalizowana będzie inwestycja. Przewiduje się ok. 5 podziałów działek. Ewentualna zmiana ilości działek ewidencyjnych do podziału stanowi ryzyko podjęte przez Wykonawcę.
6.15.5. Wykonanie dokumentacji technicznej wraz z wszelkimi opiniami i uzgodnieniami wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku niezbędnego do uzyskania decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID). Dokumentacja winna zawierać opracowania w branży drogowej, sanitarnej, teletechnicznej, elektrycznej. W skład opracowania obowiązkowych dokumentacji przewidzianych rozporządzeniem m.in.:
projekt techniczny - 4 egz. w wersji papierowej + 2 egz. w formie elektronicznej opracowanej w formatach: .pdf oraz .dwg.
projekt architektoniczno-budowlany – 6 egz. w wersji papierowej + 2 egz. w formie elektronicznej opracowanej w formatach: .pdf oraz .dwg.
projekt zagospodarowanie terenu - 6 egz. w wersji papierowej + 2 egz. w formie elektronicznej opracowanej w formatach: .pdf oraz .dwg
w opracowanie wchodzą również dokumentacje branżowe usunięcia kolizji, o ile takowe wystąpią.
6.15.6. Opracowanie projektu wycinki drzew i krzewów – 4 egz. wersja papierowa + 1 egz. w formie elektronicznej w formatach: .pdf oraz .dwg w razie potrzeby, jeżeli jest wymagana;
6.15.7. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – 3 egz. wersja papierowa + 2 egz. w formie elektronicznej w formatach: doc lub .pdf;
6.15.8. Opracowanie kosztorysu inwestorskiego oraz przedmiaru robót w rozbiciu na poszczególne branże – 3 egz. wersja papierowa + 2 egz. w formie elektronicznej opracowanej w formatach: pdf oraz w programie kosztorysowym *ath;
6.15.9. Opracowanie projektu czasowej i stałej organizacji ruchu – 5 egz. wersja papierowa + 2 egz. w formie elektronicznej opracowanej w formatach: .pdf oraz .dwg.
6.15.10. Zamawiający zastrzega sobie przed złożeniem dokumentacji do uzgodnień ZUD, z gestorami sieci i wszelkich innych opinii przedłożenie rozwiązań projektowych celem ich omówienia.
6.15.11. Dokumentację należy przedłożyć w formie papierowej jak również w formie elektronicznej tj. 2 płyty DVD lub inne nośniki pamięci - format .pdf lub .doc oraz format .dwg lub odpowiednio .ath.
6.16. Dokumentację Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z przepisami:
6.16.1. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.);
6.16.2. Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia z dnia 11 września 2020 r. (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1679 z późn. zm.);
6.16.3. Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2021 poz. 2458 ze zm.);
6.16.4. a także zgodnie z wszystkimi innymi przepisami i normami obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
6.17. Zakres projektowy naniesiony został w załączniku nr 2 do niniejszego opisu opisu.
6.18. Należy uwzględnić w najkorzystniejszy sposób dowiązania do wykonywanej obecnie ulicy Stankiewicza w Łukowie. Projekt dostępny do wglądu w Zarządzie Dróg Miejskich w Łukowie.
6.19. W przypadku wystąpienia kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w dokumentacji projektowej ich usunięcie zgodnie z uzyskanymi warunkami wydanymi przez właściciela sieci.
6.20. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 b) do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 31731,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131364,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Inżynieryjnych DROPLAN Andrzej Świerczewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030812105
7.3.3) Ulica: ul. Spółdzielcza, 7/5
7.3.4) Miejscowość: Łuków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ ŚWIERCZEWSKI ZAKŁAD USŁUG INŻYNIERYJNYCH "DROPLAN"
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ ŚWIERCZEWSKI ZAKŁAD USŁUG INŻYNIERYJNYCH "DROPLAN"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 280 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Remont drogi powiatowej Nr 1325L od km 10+270 do km 11+450 odcinek Osiny - Wnętrzne
- Remont drogi powiatowej nr 1334L od km 9+000 do km 9+391 w miejscowości Zagoździe
- DOSTAWA TRZECH UŻYWANYCH AUTOBUSÓW
- DOSTAWA TRZECH UŻYWANYCH AUTOBUSÓW
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla budowy dróg na osiedlu Ługi w Jarocinie
- Utworzenie żłobka w Gminie Hyżne w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie otworu studziennego nr VII na terenie gminnego ujęcia wody na dz. 322/3 w miejscowości Skrzebowa wraz z podłączeniem do Stacji Uzdatniania Wody w Raszkowie ul. Jarocińska
- Wykonanie dokumentacji projektowej remontu estakady wschodniej i estakady zachodniej w ciągu drogi DK- 91 al. Jana Pawła II / al. Włókniarzy w Łodzi
- "Wykonanie projektu przebudowy rzeki Górczynka oraz uzyskanie decyzji zezwalającej na realizację w oparciu o ustawę przeciwpowodziową"
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmujących likwidację przeszkód i barier drogowych na terenie Politechniki Świętokrzyskiej w ramach projektu FERS.03.01-IP.08-0011/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.