Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00157103/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa manekina ewakuacyjnego, trenażerów, fantomów i symulatorów do pracowni praktycznych na kierunku Pielęgniarstwo i Ratownictwo medyczne PUZ w Suwałkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA UCZELNIA ZAWODOWA IM. PROF. EDWARDA F. SZCZEPANIKA W SUWAŁKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200026507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Teofila Noniewicza 10
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 729 052 615
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@puz.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puz.suwalki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aaae646b-fb6e-437f-b5ff-b80ef81835271.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa manekina ewakuacyjnego, trenażerów, fantomów i symulatorów do pracowni praktycznych na kierunku Pielęgniarstwo i Ratownictwo medyczne PUZ w Suwałkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aaae646b-fb6e-437f-b5ff-b80ef8183527
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00214852
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054265/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa fantomów, trenażerów i wyposażenia do pracowni praktycznych na kierunkach Pielęgniarstwo i Ratownictwo medyczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157103
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RO-300.2622.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 252673,87 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 133729,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania w zakresie części 1 jest dostawa manekina ewakuacyjnego - 1 szt. , do pracowni praktycznych na kierunku Pielęgniarstwo i Ratownictwo medyczne.2. Szczegółowy zakres dostawy obejmuje:
1) dostawę sprzętu zgodnie ze wszystkimi wymaganymi funkcjonalnościami zgodnie z załącznikiem nr 4 opis przedmiotu zamówienia,
2) przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi zawierającej opis wszystkich funkcji sprzętu oraz sposobu ich wykorzystania oraz dokumentów gwarancyjnych.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert na wybrane pozycje wskazane w załączniku nr 2 do SWZ formularz asortymentowo-cenowy. Oferty niepełne, złożone na wybrane pozycje zostaną odrzucone.
5. Miejsce dostaw i realizacji: Państwowa Uczelnia Zawodowa im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki.
6. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi minimum 24 msc. licząc od daty protokolarnego odbioru prac.
7. Rozwiązania równoważne:
1) Jeżeli dokumentacja postępowania wraz z załącznikami, wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne, systemy referencji technicznych, Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 i art. 101 ust. 4 Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
2) Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, jak np. katalogach czy stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. W przypadku zaś opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z zastosowaniem rozwiązań równoważnych opisywanym. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W takim wypadku, procedurę opisaną na wstępie niniejszego punktu stosuje się odpowiednio. W przypadku opisu za pomocą norm za rozwiązania równoważne uznaje się takie rozwiązania, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych określonych w normie na poziomie nie gorszym niż opisano to w stosownych normach. W przypadku przywołanych w SWZ norm (jeżeli nie określono tego szczegółowo) rozumie się normy aktualne.
3) Mając na uwadze treść art. 105 ustawy Pzp, Zamawiający podkreśla, iż nie ogranicza katalogu dokumentów jakie Wykonawca, w celu udowodnienia równoważności, winien przedłożyć w ofercie.
4) Jeżeli do oferty Wykonawcy nie zostanie załączony wykaz proponowanych technologii/systemów/urządzeń/materiałów równoważnych Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca odstępuje od oferowania tego rodzaju technologii, systemów, urządzeń lub materiałów.
8. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy.
9. Zamawiający nie zastrzega udzielenia zamówienia zgodnie z art. 94 ustawy.
10. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia zgodnie z art. 95 ustawy.
11. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
12. Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy.
13. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z rozdziałem 12 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych
4.5.5.) Wartość części: 7850,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania w ramach części 2 jest dostawa trenażerów, do pracowni praktycznych na kierunku Pielęgniarstwo i Ratownictwo medyczne w tym:1) trenażer do nauki iniekcji podskórnej i zakładania pomp insulinowych - 3 szt.
2) trenażer do iniekcji podskórnych - 3 szt.
3) zestaw do TRIAGE - 2 szt.
4) trenażer do tamowania krwotoków (noga) - 1szt.
5) trenażer do tamowania krwotoków (ręka) - 1szt.
6) trenażer do pobierania wymazów - 1szt.
7) trenażer rozwarcia szyjki macicy - 1szt.
8) urządzenie szkoleniowe do kontroli poprawności dezynfekcji rąk - 1szt.
2. Szczegółowy zakres dostawy obejmuje:
1) dostawę sprzętu zgodnie ze wszystkimi wymaganymi funkcjonalnościami zgodnie z załącznikiem nr 4 opis przedmiotu zamówienia,
2) przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi zawierającej opis wszystkich funkcji sprzętu oraz sposobu ich wykorzystania oraz dokumentów gwarancyjnych.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert na wybrane pozycje wskazane w załączniku nr 2 do SWZ formularz asortymentowo-cenowy. Oferty niepełne, złożone na wybrane pozycje zostaną odrzucone.
5. Miejsce dostaw i realizacji: Państwowa Uczelnia Zawodowa im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki.
6. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi minimum 24 msc. licząc od daty protokolarnego odbioru prac.
7. Rozwiązania równoważne:
1) Jeżeli dokumentacja postępowania wraz z załącznikami, wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne, systemy referencji technicznych, Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 i art. 101 ust. 4 Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
2) Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, jak np. katalogach czy stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. W przypadku zaś opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z zastosowaniem rozwiązań równoważnych opisywanym. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W takim wypadku, procedurę opisaną na wstępie niniejszego punktu stosuje się odpowiednio. W przypadku opisu za pomocą norm za rozwiązania równoważne uznaje się takie rozwiązania, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych określonych w normie na poziomie nie gorszym niż opisano to w stosownych normach. W przypadku przywołanych w SWZ norm (jeżeli nie określono tego szczegółowo) rozumie się normy aktualne.
3) Mając na uwadze treść art. 105 ustawy Pzp, Zamawiający podkreśla, iż nie ogranicza katalogu dokumentów jakie Wykonawca, w celu udowodnienia równoważności, winien przedłożyć w ofercie.
4) Jeżeli do oferty Wykonawcy nie zostanie załączony wykaz proponowanych technologii/systemów/urządzeń/materiałów równoważnych Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca odstępuje od oferowania tego rodzaju technologii, systemów, urządzeń lub materiałów.
8. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy.
9. Zamawiający nie zastrzega udzielenia zamówienia zgodnie z art. 94 ustawy.
10. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia zgodnie z art. 95 ustawy.
11. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
12. Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy.
13. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z rozdziałem 12 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 32018,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania w ramach części 3 jest dostawa fantomów i symulatorów, do pracowni praktycznych na kierunku Pielęgniarstwo i Ratownictwo medyczne w tym:1) zestaw fantomów BLS (zestaw składający się z 3 szt. manekinów: dorosły, dziecko, noworodek) - 3 zestawy,
2) ręka do nauki wkłuć obwodowych - 4 szt.
3) fantom głowa do intubacji - 1 szt.
4) podstawowy fantom pielęgnacyjny z PEG - 1 szt.
5) symulowany monitor pacjenta, defibrylator, respirator - 1 szt.
6) pełnopostaciowy fantom BLS dorosłego z urazami (kończyny ze złamaniami, otarciami i ranami kłutymi i ciętymi) oraz analizą RKO - 1 szt.
2. Szczegółowy zakres dostawy obejmuje:
1) dostawę sprzętu zgodnie ze wszystkimi wymaganymi funkcjonalnościami zgodnie z załącznikiem nr 4 opis przedmiotu zamówienia,
2) bezpłatną min. 24 msc licencję na użytkowanie w przypadku sprzętów opierających działanie na podstawie zintegrowanego oprogramowania,
3) przeprowadzenie szkolenia z obsługi sprzętu – jeżeli jest wymagane,
4) przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi zawierającej opis wszystkich funkcji sprzętu oraz sposobu ich wykorzystania oraz dokumentów gwarancyjnych.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert na wybrane pozycje wskazane w załączniku nr 2 do SWZ formularz asortymentowo-cenowy. Oferty niepełne, złożone na wybrane pozycje zostaną odrzucone.
5. Miejsce dostaw i realizacji: Państwowa Uczelnia Zawodowa im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki.
6. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi minimum 24 msc. licząc od daty protokolarnego odbioru prac.
7. Rozwiązania równoważne:
1) Jeżeli dokumentacja postępowania wraz z załącznikami, wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne, systemy referencji technicznych, Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 i art. 101 ust. 4 Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
2) Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, jak np. katalogach czy stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. W przypadku zaś opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z zastosowaniem rozwiązań równoważnych opisywanym. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W takim wypadku, procedurę opisaną na wstępie niniejszego punktu stosuje się odpowiednio. W przypadku opisu za pomocą norm za rozwiązania równoważne uznaje się takie rozwiązania, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych określonych w normie na poziomie nie gorszym niż opisano to w stosownych normach. W przypadku przywołanych w SWZ norm (jeżeli nie określono tego szczegółowo) rozumie się normy aktualne.
3) Mając na uwadze treść art. 105 ustawy Pzp, Zamawiający podkreśla, iż nie ogranicza katalogu dokumentów jakie Wykonawca, w celu udowodnienia równoważności, winien przedłożyć w ofercie.
4) Jeżeli do oferty Wykonawcy nie zostanie załączony wykaz proponowanych technologii/systemów/urządzeń/materiałów równoważnych Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca odstępuje od oferowania tego rodzaju technologii, systemów, urządzeń lub materiałów.
8. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy.
9. Zamawiający nie zastrzega udzielenia zamówienia zgodnie z art. 94 ustawy.
10. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia zgodnie z art. 95 ustawy.
11. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
12. Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy.
13. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z rozdziałem 12 SWZ.
14. Przedmiot zamówienia został opisany zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy tj. z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników: w zakresie części 3 fantomy i symulatory (jeżeli dotyczy):
1) sterowania urządzeniem za pomocą panelu dotykowego i/lub
2) oprogramowanie sterujące urządzeniem posiada możliwość zmiany wielkości czcionki i ikon.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 94584,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9999,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10947,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9999,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHANTOM RESCUE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 528059289
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-858
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9999,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42723,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42723,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42723,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa FANTOM Andrzej Miętkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810542286
7.3.3) Ulica: ul. Niedamira 10
7.3.4) Miejscowość: Wolin
7.3.5) Kod pocztowy: 72-510
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Wielobranżowa "FANTOM" Andrzej Miętkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
Firma Wielobranżowa "FANTOM" Andrzej Miętkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42723,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na realizację zamówienia przeznaczył kwotę 126 360,00 zł brutto. W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu wpłynęły 2 oferty w tym 1 podlegająca odrzuceniu. W wyniku przeprowadzonych negocjacji Wykonawca LAERDAL MEDICAL POLAND Sp. z o.o. złożył nową ofertę cenową na realizację części 3 postępowania w wysokości 152 520,00 zł brutto. Po dokonaniu analizy finansowej Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części 3 na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152520,00 PLN
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Sukcesywne bezgotówkowe zaopatrzenie środków transportowych, maszyn i urządzeń w paliwa silnikowe.
- Dostawa 10 szt. fabrycznie nowych motopomp oraz 3 szt. fabrycznie nowych pomp zanurzeniowych elektrycznych na potrzeby Miasta Suwałki
- "Dostosowanie do wymogów p.poż. budynku Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach przy ul. Szpitalnej 62" - ETAP I
- Usługa cateringowa podczas Gali Prezydenta Miasta Suwałk "Włócznia Jaćwingów" i Balu Prezydenta Miasta Suwałki
- Dostawy pieczywa i bułki tartej do Aresztu Śledczego w Suwałkach
- Zakup i dostawa wózka widłowego
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa urządzenia badawczego do pracowni kosmetologicznej i pracowni badawczej Akademii Tarnowskiej
- Dostawa wyposażenia dla samorządowych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych Gminy Miasto Biłgoraj w ramach programu "Cyfrowy uczeń"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu "Zielona klasa - Powrót do Natury dla Szkoły Podstawowej w Różynach"
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia w Żłobku Miejskim nr 1 w Łukowie
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
więcej: Symulatory szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





