eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Obsługa 3 dwudniowych wyjazdowych szkoleń dla przedstawicieli organizacji pozarządowych i partnerów społecznych, obejmująca zakwaterowanie, gastronomię, wynajem sali i transport w okolicach Torunia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa 3 dwudniowych wyjazdowych szkoleń dla przedstawicieli organizacji pozarządowych i partnerów społecznych, obejmująca zakwaterowanie, gastronomię, wynajem sali i transport w okolicach Torunia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rządowe Centrum Legislacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5262386150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krucza 36/Wspólna 6

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-522

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_wzp@rcl.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcl.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de3fa484-ce0e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa 3 dwudniowych wyjazdowych szkoleń dla przedstawicieli organizacji pozarządowych i partnerów społecznych, obejmująca zakwaterowanie, gastronomię, wynajem sali i transport w okolicach Torunia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de3fa484-ce0e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214751

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00075372/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Obsługa dwudniowych wyjazdowych szkoleń dla legislatorów oraz dla organizacji pozarządowych i partnerów społecznych, finansowanych z PO WER, (zakwaterowanie, gastronomia, wynajem sali i transport)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie finansowane jest ze środków pochodzących z projektu pn. „Szkolenia i podręczniki dla legislatorów oraz dla organizacji pozarządowych i partnerów społecznych”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój POWR.02.16.00-00-0157/21

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00160689

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RCL.BAF.272.5/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 45776,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa trzech dwudniowych wyjazdowych szkoleń dla przedstawicieli organizacji pozarządowych i partnerów społecznych finansowanych z PO WER, obejmująca zakwaterowanie, gastronomię, wynajem sali i transport, w okolicach Torunia.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 dwudniowe szkolenia a w każdym szkoleniu może wziąć udział nie mniej niż 17 i nie więcej niż 24 uczestników, 1 lub 2 wykładowców i 1 lub 2 organizatorów (w sumie od 19 do 28 osób).
3. Przed każdym szkoleniem w godzinach wieczornych wykonawca zapewni transport wykładowców i osób z obsługi (łącznie od 2 do 4 osób) wraz z bagażem z dworca PKP Toruń Główny (lub uzgodnionego miejsca w centrum Torunia) do miejsca prowadzenia szkolenia. Przed pierwszym szkoleniem transport obejmuje także przewiezienie rollupu o długości 150 cm.
4. Wykonawca zapewni nocleg, kolację i śniadanie wykładowcom i osobom z obsługi, o których mowa w ust 3.
5. Zamawiający dołącza do dokumentów zamówienia załącznik nr 7 – Wskazówki IZ PO WER do opracowania zestawienia standardu i ceny rynkowych wybranych wydatków w ramach PO WER – określający maksymalne dopuszczalne ceny rynkowe.
6. Zamawiający wymaga aby obiekt był zlokalizowany poza granicami administracyjnymi Torunia w odległości nie większej niż 40 km od stacji PKP Toruń Miasto (w jedną stronę), co Zamawiający zweryfikuje z dowolnym, powszechnie dostępnym systemem nawigacji.
7. Wskazany w ofercie ośrodek/hotel do realizacji zamówienia musi spełniać standardy obiektów posiadających kategorię trzygwiazdkową (***), zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich, usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2211 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 2166)

4.5.3.) Główny kod CPV: 70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44176,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62582,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45462,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UpHOTEL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6112770574

7.3.3) Ulica: ul. Solna 4

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

udostępnienie miejsc noclegowych, Sali konferencyjnej oraz wyżywienia


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45462,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.