Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00174195/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OBSŁUGA PRZEPRAWY PROMOWEJ PROMU KORONOWO KURSUJĄCEGO W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1030C CEKCYN – LUBIEWO – CIERPLEWO – SOKOLE KUŹNICA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bydgoski
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387399775
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-008
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 525835434
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat.bydgoski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10840991.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
OBSŁUGA PRZEPRAWY PROMOWEJ PROMU KORONOWO KURSUJĄCEGO W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1030C CEKCYN – LUBIEWO – CIERPLEWO – SOKOLE KUŹNICA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db22017a-4283-4191-a214-aed7b569e8dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00214748
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00673662/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Obsługa przeprawy promowej "Koronowo" na Zalewie Koronowskim w ciagu drogi nr 1030C Cekcyn-Lubiewo-Cierplewo- Sokole Kuźnica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00174195
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: JO-III.271.1.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są usługi związane z obsługą oraz bieżącym utrzymaniem przeprawy promowej promu „Koronowo” kursującego w ciągu drogi powiatowej nr 1030C Cekcyn – Lubiewo – Cierplewo – Sokole Kuźnica.
2) Na przeprawę promową „Koronowo” składa się: prom o nr rej. BG-03-017, rok budowy 1990, wyposażony w silnik wysokoprężny YANMAR 3TNM68, łódź towarzysząca, fragmenty pasa drogowego, dochodzące do linii brzegowej z obu stron Zalewu Koronowskiego oraz budynek o powierzchni użytkowej wynoszącej 12m2 stanowiący pomieszczenie socjalne dla załogi promu, zlokalizowany w pasie drogowym po wschodniej stronie Zalewu Koronowskiego.
3) Zakres zamówienia obejmuje m.in.: przewóz pojazdów i pasażerów promem linowym w ustalonych godzinach, zabezpieczenie promu poza czasem kursowania, prowadzenie ewidencji, pomiar ruchu i kontrole techniczne, zakup paliwa i bieżący dozór techniczny, wykonywanie napraw awaryjnych, konserwację liny głównej, utrzymanie czystości, zabezpieczanie wjazdów, oznakowanie promu, konserwację sprzętu oraz przestrzeganie przepisów dotyczących żeglugi, ochrony środowiska i przeciwpożarowych. Po zakończeniu sezonu wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia promu i jego wyposażenia.
4) Szczegółowy zakres zamówienia określa Załącznik nr 1- Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 6 – Harmonogram funkcjonowania przeprawy promowej „Koronowo”, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
5) Zamawiający przyjmuje, że wykona min. 80% zakresu zamówienia przewidzianego w Harmonogramie funkcjonowania przeprawy promowej „Koronowo” (Załącznik nr 6 do SWZ). W przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia do wskazanej wielkości Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń.
6) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
7) Przedmiot zamówienia należy zrealizować z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymogami, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1411 z późn. zm.), tj. Wykonawca winien oznaczyć miejsce wykonywania usługi, w sposób widoczny i nie budzący wątpliwości co do jego charakteru, zapewnić niezbędną pomoc osobom niepełnosprawnym, w szczególności niewidomym i poruszającym się na wózkach inwalidzkich. Zamawiający wskazuje, że spełnienie standardów dostępności może być przedmiotem weryfikacji na etapie kontroli przedmiotowej usługi.
8) Zamówienie powinno być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, warunkami technicznymi, przepisami bhp, ppoż., aktualnymi przepisami dotyczącymi żeglugi, ochrony środowiska, a także w sposób zapewniający bezpieczeństwo pracowników oraz osób trzecich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60610000-7 - Usługi transportu promowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63721300-2 - Usługi w zakresie obsługi dróg wodnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROM-BIS” Gabriela Żelazna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611468232
7.3.3) Ulica: Cierplewo 7
7.3.4) Miejscowość: Sucha
7.3.5) Kod pocztowy: 89-525
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup wraz z dostawą zrobotyzowanego systemu przygotowywania próbek
- Dostawy różnych artykułów spożywczych.
- Dostawa ciężkiego kombinezonu pirotechnicznego z hełmem oraz wyposażeniem dla Placówki Straży Granicznej w Porcie Lotniczym w Bydgoszczy
- Usługa przeglądów i kontroli systemów grzewczych
- Remont sanitariatów w budynku IX Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Nowakowskiego z Oddziałami Dwujęzycznymi w Bydgoszczy
- Budowa Wielkiej Pętli Fordonu w Bydgoszczy - pierwszy etap Trasy rekreacyjnej w ramach realizacji programu BBO
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.