Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa ruchu turystycznego na obszarze ŚPN w 2025 roku w zakresie sprzedaży stacjonarnej (offline) biletów wstępu do obiektu edukacyjnego Muzeum ŚPN na Świętym Krzyżu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚWIĘTOKRZYSKI PARK NARODOWY Z SIEDZIBĄ W BODZENTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260571899
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Suchedniowska 4
1.5.2.) Miejscowość: Bodzentyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-010
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@swietokrzyskipn.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.swietokrzyskipn.org.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa ruchu turystycznego na obszarze ŚPN w 2025 roku w zakresie sprzedaży stacjonarnej (offline) biletów wstępu do obiektu edukacyjnego Muzeum ŚPN na Świętym Krzyżu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4043d850-bbdb-4757-a336-980cb585e1e0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00214716
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00199564
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Beneficjent odpowiednio 25 listopada 2024 r. (nr ogłoszenia 2024/BZP 00613160.01) oraz 27 lutego 2025 r. (nr ogłoszenia 2025/BZP 00123241/01) ogłosił postępowania na udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1) na wykonanie przedmiotowego zamówienia. Jednak w prowadzonych uprzednio dwóch postępowaniach nie złożono żadnej oferty oraz nawet jednego pytania. Na tej podstawie Zamawiający podejmuje decyzję o przyznaniu zamówienia z wolnej ręki, a pierwotne warunki zamówienia nie zostają w istotny sposób zmienione na podstawie art. 305 pkt 2) PZP.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-7667be9c-88fd-4fc2-b19c-711ecb83aba3
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UZ.282.24.2025.GSZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 24390,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Pobieranie opłat za wstęp do obiektu edukacyjnego, w tym prowadzenie ewidencji sprzedanych biletów;
2. Sprzedaż wydawnictw i materiałów edukacyjnych przekazanych od ŚPN, w tym prowadzenie ewidencji sprzedanych wydawnictw i materiałów;
3. Prowadzenie ewidencji ilości osób korzystających z Karty Dużej Rodziny oraz osób odwiedzających wystawę bezpłatnie;
4. Udzielanie osobom odwiedzającym Muzeum ŚPN informacji turystycznej i przyrodniczej;
5. Dbałość o należyty stan techniczny przyjętego protokolarnie mienia Parku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75130000-6 - Usługi administracyjne dotyczące ruchu turystycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewa Bartkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 541486765
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górna 17A
7.3.5) Kod pocztowy: 26-010
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-01 do 2025-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BODZENTYN
więcej: przetargi BODZENTYN »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.