Ogłoszenie z dnia 2022-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00155176/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
- 2022/BZP 00294147/01 - Wynik z dnia 2022-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja szkoleń grupowych w ramach projektu: „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w wieku 30 lat i więcej zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Lublinie(VII)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431213647
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niecała 14
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-080
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 814665200
1.5.8.) Numer faksu: 814665201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mup.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: muplublin.praca.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja szkoleń grupowych w ramach projektu: „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w wieku 30 lat i więcej zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Lublinie(VII)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8751fcb8-b71b-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214676
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020491/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.35 organizacja szkolenia grupowego w ramach projektu: Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30 lat i więcej zarejestrowanych w MUP w Lublinie(VII)" Operator koparko-ładowarki klasa III
1.3.36 organizacja szkolenia grupowego w ramach projektu: Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30 lat i więcej zarejestrowanych w MUP w Lublinie(VII)" Operator wózków jezdniowych z uprawnieniami UDT
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w wieku 30 lat i więcej zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Lublinie(VII)” finansowanego w całości ze środków publicznych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 9 Rynek Pracy, Działanie 9.2 Aktywizacja zawodowa – projekty PUP2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155176/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MUP.PK III.371.27.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 37870,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Operator koparko-ładowarki kl.IIIKod zawodu: 834206 / Operator koparko-ładowarki)
Liczba godzin: 100 godzin zegarowych i 30 minut zajęć + egzamin przed Komisją powołaną przez Sieć Badawczą Łukasiewicz Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego
Liczba osób: 10 osób (1 grupa x 10 osób)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 29500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Operator wózków jezdniowych z uprawnieniami UDTKod zawodu: 834401 /Kierowca operator wózków jezdniowych (widłowych)
Liczba godzin: 50 godzin zegarowych zajęć + egzamin przed Urzędem Dozoru Technicznego lub równoważnym podmiotem do tego uprawnionym.
Liczba osób: 10 osób (1 grupa x 10 osób)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 8370,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W prowadzonym postępowaniu na usługi organizacji szkoleń grupowych finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w wieku 30 lat i więcej zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Lublinie (VII)” – część II zamówienia: Operator wózków jezdniowych z uprawnieniami UDT, w dniu 25.05.2022r. nastąpiło otwarcie ofert. Podczas dokonywania czynności otwarcia pliku przy użyciu, zalecanej przez mini portal, przeglądarki Mozilla Firefox złożonego przez Zakład Doskonalenia Zawodowego w Lublinie stwierdzono, iż plik zawiera wyłącznie pełnomocnictwo, nie zawiera natomiast formularza ofertowego, stąd też umieszczono taką informacje o stanie faktycznym w „Informacji z otwarcia ofert”. Następnie, w związku z powziętymi wątpliwościami dotyczącymi poprawności dokonania przez Zamawiającego czynności deszyfracji, Zamawiający w celu wyjaśnienia okoliczności mających kluczowe znaczenie dla dalszego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
w dniu 26.05.2022 r. przekazał na platformę miniPortalu (stronę prowadzonego postępowania) prośbę o dokonanie kontroli zaszyfrowanego przez Wykonawcę pliku pod względem jego poprawności i podanie ilości wszystkich plików zawierających się w zaszyfrowanym pliku, a także wskazanie przyczyny, dlaczego Zamawiający w chwili dokonywania deszyfracji pliku nie widział wszystkich składających się na ofertę Wykonawcy dokumentów.
W dniu 27.05.2022 r. Zespół miniPortalu potwierdził liczbę złożonych plików oraz wskazał na konieczność użycia kilku różnych przeglądarek internetowych w celu poprawnej deszyfracji wszystkich złożonych plików. Taka sama informację Zamawiający otrzymał od Wykonawcy – Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Lublinie, którą Wykonawca otrzymał od miniPortalu wraz ze wskazaniem na liczbę złożonych plików.
W wyniku czynności wyjaśniających ustalono, iż przyczyną braku możliwości otwarcia plików zawierających ofertę było wystąpienie problemów technicznych w infrastrukturze informatycznej po stronie użytej przez Zamawiającego, w celu dokonania deszyfracji złożonych przez Wykonawcę Zakład Doskonalenia Zawodowego w Lublinie plików przeglądarki. Użycie przez Zamawiającego przeglądarki Mozilla Firefox, poskutkowało brakiem widoczności dla Zamawiającego wszystkich złożonych przez Wykonawcę plików. Jak wynika ze stanu faktycznego, należy uznać, że Wykonawca Zakład Doskonalenia Zawodowego w Lublinie w sposób prawidłowy i zgodny z SWZ przekazał ofertę z formularzem ofertowym, dotyczącym Części II postępowania „Operator wózków jezdniowych z uprawnieniami UDT” zawierającą 4 pliki. Po stronie Zamawiającego leżała przyczyna, dla której nie widział on pliku z ofertą Wykonawcy Zakład Doskonalenia Zawodowego w Lublinie. Istotnym przy tym jest też fakt, że Zamawiający w trakcie otwarcia ofert nie stwierdził, że pliku tego nie da się otworzyć bądź jest nieprawidłowy, bowiem Zamawiający pliku tego po prostu nie widział i nie wyświetlał się on na liście plików z oferty Wykonawcy.
Wskazać należy, że przepisy ustawy nie dopuszczają możliwości przerwania bądź zawieszenia czynności otwarcia złożonych ofert. Nie jest również możliwe dokonanie otwarcia tylko kilku
ze złożonych ofert a przeniesienie otwarcia pozostałych do czasu usunięcia problemów technicznych po stronie Zamawiającego. Należy podkreślić, iż czynność otwarcia ofert jest czynnością faktyczną, jednorazową i niepowtarzalną, stąd brak otwarcia jednej z ofert nie może być naprawiony poprzez ponowne przeprowadzenie procedury otwarcia ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7750 PLN
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Kompleksowa organizacja konferencji naukowej pn. "VII Konferencja naukowa prac realizowanych w roku 2025 przez pracowników Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Lubelskiej"
- Usługa tłumaczeń pisemnych i ustnych z języka polskiego na języki obce i z języków obcych na język polski wraz z wymaganym sprzętem.
- Dostawa artykułów ogólnospożywczych do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Dostawa stacji graficznych
- Usługa organizacji wycieczki do Egiptu dla pracowników i emerytów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Lublinie dla maksymalnie 85 osób
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w Zespole Szkół Hotelarsko-Turystycznych w Zakopanem
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B z badaniami lekarskimi i egzaminem w 2026 r. w ramach projektu "Twoja droga do sukcesu".
- Wsparcie nauczycieli oraz uczniów kształcących się w zawodzie Cukiernik, Handlowiec i Sprzedawca w zakresie kompetencji zawodowych w ramach Zawodowcy z pasją w ZS 6 im. M. Rataja w Ełku cz. II
- SR.272.u.42.2025.PW Przeprowadzenie kursów dla uczniów Zespołu Szkół w Nowym Dworze Gdańskim w ramach realizacji projektu "Nowodworska Akademia Zawodowców - gotowi do pracy"
- Zorganizowanie i Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów CKZiU nr 1 w Gdyni w ramach realizacji projektu: Rozwój szkolnictwa zawodowego w Gdyni - etap II"współfinansowanego ze środków EFS+
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów ZSET w Gdyni : Rozwój szkolnictwa zawodowego w Gdyni - etap II" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





