eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Remont pracowni komunikacji w języku obcym



Ogłoszenie z dnia 2022-06-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pracowni komunikacji w języku obcym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. generała Józefa Bema w Zawierciu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000201715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsbema.zawiercie.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bem.zawiercie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pracowni komunikacji w języku obcym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-745d6d94-e0cd-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214632

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034880/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont pracowni komunikacji w języku obcym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Jurajscy zawodowcy” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFS) – Oś priorytetowa XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego; Działanie 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów; Poddziałanie 11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z dyspozycją art. 305 pkt 2) ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Przeprowadzone postępowanie, prowadzone w trybie podstawowym, w przedmiotowej sprawie nie zakończyło się wyborem najkorzystniejszej oferty, gdyż do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 05.05.2022 r., nie złożono żadnej oferty.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-dda0397a-bc85-11ec-aa46-6a814e8de928

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0020/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie remontu pracowni komunikacji w języku obcym w Zespole Szkół im. generała Józefa Bema z siedzibą w Zawierciu przy ul. Parkowej 7 w ramach zadania: Remont pracowni komunikacji w języku obcym w Zespole Szkół im. generała Józefa Bema ul. Parkowa 7, 42-400 Zawiercie – realizowanego w ramach projektu: „Jurajscy Zawodowcy” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFS) – Oś priorytetowa XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego; Działanie 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów; Poddziałanie 11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego.
W ramach niniejszego zadania należy wykonać w szczególności:
- demontaż istniejącej stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami,
- demontaż opraw oświetleniowych, gniazd wtyczkowych oraz przewodów instalacji elektrycznej,
- demontaż koryt kablowych, karniszy,
- skucie starej glazury ze ściany,
- rozebranie istniejących okładzin ścian z boazerii drewnianych,
- rozebranie istniejących okładzin ścian z płyt gipsowych,
- wykucie z muru ościeżnic drzwiowych,
- częściowe zamurowanie otworu drzwiowego,
- obsadzenie drzwi wraz z wykonanie przesklepienia,
- montaż ościeżnicy stalowej wraz ze skrzydłem,
- uzupełnienie tynków wewnętrznych,
- przygotowanie ścian i sufitów pod malowanie,
- wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i suficie,
- przygotowanie i zagruntowanie ścian pod okładzinę z tynku mozaikowego,
- wykonanie okładziny ścian z tynku mozaikowego,
- malowanie farbą olejną grzejników oraz pionów i gałązek c.o.,
- roboty posadzkowe, cyklinowanie parkietu, szpachlowanie, czterokrotne lakierowanie,
- montaż listwy cokołowej,
- montaż kratek wentylacyjnych,
- montaż żaluzji pionowych paskowych,
- montaż opraw oświetleniowych,
- montaż gniazd wtyczkowych,
- układanie przewodów kabelkowych dla zasilania pracowni, instalacji oświetleniowej, gniazd wtyczkowych oraz zasilania laptopów,
- montaż wyłącznika różnicowo-prądowego,
- montaż systemowych korytek z pcv,
- wyniesienie, wywóz oraz utylizacja powstałych podczas remontu odpadów budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowa JUL-BUD Łukasz Pałęga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492078889

7.3.3) Ulica: Bliżyce 65

7.3.4) Miejscowość: Niegowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-320

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.