Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00165893/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa i wdrożenie nowego urządzenia Next Generation Firewalls wraz z migracją danych w Kopalni Soli „Wieliczka””
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa i wdrożenie nowego urządzenia Next Generation Firewalls wraz z migracją danych w Kopalni Soli „Wieliczka””2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb5cedce-65d9-496a-b8b8-8894149380c7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00214596
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165893
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2025/IT/38
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego urządzenia Next Generation Firewalls oraz montaż, uruchomienie, migracja danych i przeszkolenie pracowników Zamawiającego.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, w tym opis wymagań dotyczących dostarczanego urządzenia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest także zobowiązany do pozyskania na rzecz Zamawiającego licencji obejmującej pola eksploatacji niezbędne do korzystania z tego urządzenia zgodnie z przeznaczeniem.
4. Urządzenie Next Generation Firewalls dostarczone w ramach zamówienia winno być fabrycznie nowe, nieużywane oraz nie mogło zostać zakupione w ramach żadnego innego projektu realizowanego przez Wykonawcę lub osobę trzecią w kraju lub za granicą.
5. Urządzenie Next Generation Firewalls musi pochodzić z legalnego kanału dystrybucyjnego określonego przez producenta tych urządzeń na terenie kraju.
6. Przed wdrożeniem, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie producenta urządzeń lub autoryzowanego partnera, sporządzone w języku polskim, na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w pkt 4 i 5.
7. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 3.6 stanowi warunek dokonania odbioru dostarczonych urządzeń przez Zamawiającego i zapłaty wynagrodzenia.
8. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia jednorazowego szkolenia z zakresu konfiguracji i administracji dostarczonego urządzenia dla maksymalnie 3 osób wskazanych przez Zamawiającego w wymiarze 8 godzin.
9. Wykonawca dostarczy urządzenie Next Generation Firewalls na własny koszt do siedziby Zamawiającego (Dział Informatyki, budynek C1, I piętro), w dni robocze, w godzinach od 7.00 – 15.00. O przygotowaniu dostawy, Wykonawca jest obowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub faksem, nie później niż na 2 dni robocze przed planowanym terminem dostawy.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 1 do specyfikacji a zasady jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji, które dostępne są pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233252,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233252,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233252,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STORIO Sp. z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832087517
7.3.3) Ulica: ul. Reformacka 25
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STORIO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
STORIO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233252,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie 6 tygodni od daty zawarcia umowy.
2. Umowa zostaje zawarta z dniem jej podpisania przez obie Strony.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa środków czystości: część 7 - środki BHP (pasta BHP, mydło, środek przeciwgrzybiczny do stóp i obuwia)"
- "Dostawa sprzętu komputerowego (stacje robocze, monitory, akcesoria)"
- "Sporządzenie projektu technicznego oraz wykonanie uzupełniających prac zabezpieczających w komorze Lill Górna poz. IIn-III Kazanów"
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego - malowanie poziome dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wieliczka w roku 2025r.
- "Usługi transportu ciężarowego - transport zaczynu iniekcyjnego"
- "Zabezpieczenie podłużni Hauer, podłużni Plener, poprzeczni Karol Marek - etap 3"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i komputerowego w ramach projektu pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej" FENX.06.01-IP.03-0001/23-00/1374/2024/NFZ
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cy-berataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbez-pieczna Gmina Tuczępy"
- Zakup sprzętu dla Gminy Sławków w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Sławków"
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.