Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00545518/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Budowa i organizacja stoiska wystawienniczego Miasta Katowice na Międzynarodowych Targach Nieruchomości i Inwestycji MIPIM 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umkatowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i organizacja stoiska wystawienniczego Miasta Katowice na Międzynarodowych Targach Nieruchomości i Inwestycji MIPIM 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74664afd-94e0-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214479
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011613/35/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.40 Budowa i organizacja stoiska wystawienniczego Miasta Katowice na Międzynarodowych Targach Nieruchomości i Inwestycji MIPIM 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545518
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.97.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 262036,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące zadania:
ZADANIE 1 – projekt i wykonanie stoiska wystawienniczego wraz z montażem i demontażem;
ZADANIE 2 – utrzymanie stoiska wystawienniczego wraz z kompleksową obsługą techniczną i gastronomiczną.
Zadanie 1 obejmuje opracowanie projektu przestrzennego zabudowy i umeblowania stoiska wystawienniczego z uwzględnieniem stref, oświetlenia, nagłośnienia, dekoracji i projekcji multimedialnych na podstawie wytycznych Zamawiającego. W Zadanie 1 wpisane jest również wykonanie zabudowy stoiska wystawienniczego wraz z montażem i demontażem na miejscu Targów w Cannes.
W Zadaniu 2 Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego utrzymania, obsługi technicznej
i gastronomicznej stoiska oraz dostarczenia cateringu przez cały okres trwania Targów.
Targi odbędą się w dniach 12-15 marca 2024 r.
3) Wykonawca z chwilą przekazania dzieła (tj. wszystkich wymaganych opracowań wykonanych w ramach zamówienia) i w ramach wynagrodzenia za przedmiot zamówienia przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dzieła, w całości i na wyłączność, a także własność nośników, na których utrwalono dzieło i przekazano je Zamawiającemu. Przeniesienie praw, nie będzie ograniczone ani czasowo, ani terytorialnie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238374,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 342678,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238374,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WEXPOL JACEK LEWANDOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 5241286319
7.3.3) Ulica: Żywiczna 67
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-179
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238374,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-18INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA POJEMNIKÓW NA MOCZ I KAŁ
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Katowicach
- Leki, lek onkologiczny, wyroby med. i żywności specjalnego przeznaczenia - 13 Pakietów
- DOSTAWA LEKÓW 10
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wydarzenia pn. "Festiwal Zawodów i Kwalifikacji"
- Zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych i sal konferencyjnych na szkolenie dla kuratorów zawodowych zatrudnionych w obszarze właściwości Sądu Okręgowego w Kielcach (pakiet konferencyjny)
- Kompleksowa organizacja spotkań Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji
- Organizacja pobytu szkoleniowego.
- Wykonanie usługi cateringu podczas pikniku integracyjnego w dniu 17.05.2024 r. przy ulicy Poznańskiej 201-205 w Kaliszu
- ,,Organizacja i obsługa Ogólnopolskiej Konferencji Katedr Finansów, która odbędzie się w Katowicach w dniach 16-17 września 2024 r.''
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.