Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00257109/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
- 2023/BZP 00278964/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa Budynku biurowo-socjalnego na terenie Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy Łubuszan 80.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330253984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komunalna 5
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-724
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgkkoszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_koszalin/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa Budynku biurowo-socjalnego na terenie Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy Łubuszan 80.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6d43b96-09d0-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257109
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 20/AP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę Budynku biurowo-socjalnego
na terenie Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy Łubuszan 80.
Przebudowa nie przewiduje zmian w powierzchni zabudowy, ani zmiany wysokości budynku. Zakres prac obejmuje częściowe wyburzenie części ścian wewnętrznych, aby stworzyć odpowiednie miejsca dla niezbędnych pomieszczeń biurowych i zaplecza sanitarnego. Zakres prac dotyczy czterech pomieszczeń biurowych, portierni, komunikacji i serwerowni. Przebudowie ulegają otwory okienne oraz drzwi wejściowe.
Na ścianach wewnętrznych należy wykonać tynki cementowo-wapienne o grubości 1,5cm, a następnie położyć gładzie gipsowe.
Okładziny sufitów oraz sufity podwieszane wykonane z materiałów niepalnych lub niezapalnych, nie kapiących i nie odpadających pod wpływem ognia.
Ściany i sufity należy pomalować farbą akrylową (satynową) po wcześniejszym zagruntowaniu powierzchni.
Drzwi wewnętrzne płytowe wykończone powierzchniowo powłoką malarską.
Drzwi wejściowe zewnętrzne z profili aluminiowych ciepłych w kolorze RAL 7016 szklone szkłem bezpiecznym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279485,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292196,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279485,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A&M Koszalin Marcin Ślusarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692274709
7.3.3) Ulica: Gen. Sikorskiego 7A/9
7.3.4) Miejscowość: Koszalin.
7.3.5) Kod pocztowy: 75-360
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279485,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-18INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa odczynników oraz dzierżawę analizatora do oznaczeń biochemicznych wraz z modułem ISE
- DOSTAWA OPROGRAMOWANIA TYPU SIEM WRAZ Z WDROŻENIEM I SZKOLENIEM WRAZ Z SERWEREM NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
- Frezowanie oraz karczowanie pni na terenie działania RDW w Stargardzie
- Remont budynku warsztatowego nr 58 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Koszalińskiej w Kołobrzegu.
- Opatrunki specjalistyczne dla pacjentów z EB
- Przebudowa chodników w ciągu DW 106 m. Parlino, m. Nowogard ul. Kościuszki, w ciągu DW 147 m. Gostomin
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- Remont budynku nr 17 Celestynów
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Przebudowa boiska (2).
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.