eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Cztery Pory Roku- Park Sensoryczny w Go³otczy¼nie- roboty budowlane



Og³oszenie z dnia 2023-05-12

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Cztery Pory Roku- Park Sensoryczny w Go³otczy¼nie- roboty budowlane

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum Szlachty Mazowieckiej w Ciechanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130448116

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska, 61a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ciechanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 236725346

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeumciechanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muzeumciechanow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Cztery Pory Roku- Park Sensoryczny w Go³otczy¼nie- roboty budowlane

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9cf75d25-f0bf-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00214447

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00146435/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Cztery pory roku- Park Sensoryczny w Go³otczy¼nie - roboty budowlane

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9cf75d25-f0bf-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za pomoc± Platformy e-Zamówienia (zwanej dalej Platform±) dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poczty elektronicznej na adres sekretariat@muzeumciechanow.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w instrukcji Platformy

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Szlachty Mazowieckiej w Ciechanowie reprezentowane przez Dyrektora Muzeum, z siedzib± w 06-400 Ciechanów, ul. Warszawska 61A
2. Z Inspektorem Ochrony Danych mo¿na skontaktowaæ siê w sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych w nastêpuj±cy sposób: pod adresem poczty elektronicznej: rodo@muzeumciechanow.pl, pisemnie na adres siedziby Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „CZTERY PORY ROKU- Park sensoryczny w Go³otczy¼nie – roboty budowlane” ( znak sprawy MSM-332/8/2023)
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.
5. Dostêp do danych bêd± mia³y wy³±cznie podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa oraz pracownicy Administratora. Przekazywanie powy¿szym podmiotom danych osobowych dokonywane jest wy³±cznie w celach okre¶lonych w pkt. 3. Administrator przekazuje dane tylko w sytuacji gdy jest to niezbêdne do realizacji danego celu przetwarzania danych osobowych i tylko w zakresie niezbêdnym do jego zrealizowania. W pozosta³ym zakresie dane nie bêd± nikomu przekazywane poza przypadkami, gdy obowi±zek ich udostêpnienia wynika z obowi±zuj±cych przepisów prawa.
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
8. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± profilowane.
9. W zakresie przetwarzania danych osobowych posiada Pani/Pan nastêpuj±ce prawa:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
10. Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO


11. W przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych osobowych odbywa siê w sposób niezgodny z prawem, przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
12. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
13. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 332/8/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 1381129 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane obejmuj±ce wykonanie rewitalizacji zespo³u dworkowo-parkowego - istniej±cego za³o¿enia parkowego oraz poszerzenie zakresu doznañ towarzysz±cych spacerowi po obiekcie poprzez uatrakcyjnienie przestrzeni dla zwiedzaj±cych w Muzeum Pozytywizmu w Go³otczy¼nie- oddziale Muzeum Szlachty Mazowieckiej. Zasadniczy zakres inwestycji obejmuje:
• humusowanie terenu, prace przygotowawcze, w tym demonta¿ istniej±cych nawierzchni i przygotowanie terenu pod wykonanie ¶cie¿ek w technologii Hanse Grand;
• demonta¿ istniej±cego o¶wietlenia parkowego i elementów ma³ej architektury;
• wykonanie nawierzchni mineralno-¿ywicznych Hanse Grand i nawierzchni ¿wirowo-gliniastych ¶cie¿ek i placów;
• przygotowanie terenu pod monta¿ placu zabaw, prace ziemne, makroniwelacja terenu i wymiana gruntu pod urz±dzeniami na bezpieczn± nawierzchniê piaszczyst±;
• wykonanie instalacji elektrycznych dla projektowanego o¶wietlenia terenu, w tym opraw iluminacyjnych budynków i zieleni, monta¿ o¶wietlenia;
• budowa przy³±cza wodoci±gowego
• budowa wiaty biesiadnej wraz z paleniskiem i grillem;
• budowa altany parkowej- gloriety;
• monta¿ elementów ma³ej architektury- ³awek oraz ³awek sensorycznych, koszy na ¶mieci, tablic informacyjnych i „witaczy”, zegara s³onecznego, skrzyñ pod warzywnik;
• realizacja kompozycji i nasadzeñ zieleni, rozarium, herbarium, alei hortensji i warzywnika;
• uporz±dkowanie terenu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ¶cie¿ek ruchu pieszego

45262210-6 - Fundamentowanie

45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45442000-7 - Nak³adanie powierzchni kryj±cych

45442100-8 - Roboty malarskie

77310000-6 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zgodnie z art. 112 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki dotycz±ce:
1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:

Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:

Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

Zamawiaj±cy stawia nastêpuj±ce warunki w powy¿szym zakresie:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy ,którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj.:

1) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie - co najmniej:
- jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na zagospodarowaniu terenu zieleni (np. parku, zieleñca, promenady, bulwaru itp.) o warto¶ci robót co najmniej 1.000.000,00 z³ brutto (roboty objête jedn± umow± lub jedn± lokalizacj±), w zakresie której wchodzi³o wykonanie co najmniej :
• robót ogólnobudowlanych,
• robót w zakresie wykonania nawierzchni,
• robót w zakresie instalacji sanitarnej, polegaj±cych na budowie lub przebudowie zewnêtrznej kanalizacji deszczowej lub sanitarnej,
• robót w zakresie instalacji elektrycznej, polegaj±c± na budowie lub przebudowie instalacji elektrycznej lub teletechnicznej,
oraz
- co najmniej jedn± robotê budowlan± na terenie zabytkowym/obiekcie wpisanym do Rejestru obiektów zabytkowych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1.000.000,00 z³ brutto ka¿da.

Roboty te winny byæ wykonane nale¿ycie.

2) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje osobami, które bêd± skierowane przez Wykonawcê do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, posiadaj±cymi uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (do kierowania robotami), w szczególno¶ci:
− kierownikiem budowy w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej:
− posiadaj±cym co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika robót po uzyskaniu w/w uprawnieñ;
- posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
- posiadaj±cym przynajmniej 18-miesiêczne do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi prowadzonymi przy zabytkach nieruchomych (art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami).
− kierownikiem robót sanitarnych:
− posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
− posiadaj±cym co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika robót sanitarnych po uzyskaniu w/w uprawnieñ.
- kierownikiem robót w specjalno¶ci instalacyjnej elektrycznej:
− posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
− posiadaj±cym co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika robót elektrycznych po uzyskaniu w/w uprawnieñ.
- kierownika prac konserwatorskich:
- spe³niaj±cym wymagania okre¶lone w art. 37a lub art. 37h ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23.07.2003r.;
- posiadaj±cym przynajmniej 18-miesiêczne do¶wiadczenie w kierowaniu pracami konserwatorskimi prowadzonymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków;

Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci posiadania kilku uprawnieñ, o których mowa powy¿ej, przez jedn± osobê.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W zakresie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz:
2) Za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
UWAGA:
− Okres wyra¿ony w latach, o którym mowa powy¿ej w pkt. 1), liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert w postêpowaniu;
− Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt. 1), dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;
3) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, w przypadku gdy Wykonawca powo³a siê w ofercie na rozwi±zania równowa¿ne. W takiej sytuacji, zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty odpowiednie dokumenty (w jêzyku polskim), np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, wymagane przepisami prawa certyfikaty, inne dokumenty, opisuj±ce techniczne parametry zaoferowanych materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, lub/oraz inne dokumenty (w jêzyku polskim) dotycz±ce norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa ustawie Pzp, odnosz±ce siê do rozwi±zañ równowa¿nych, pozwalaj±ce jednoznacznie stwierdziæ, ¿e spe³niaj± one wymagania i parametry okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SWZ i jej za³±cznikach (m.in. przedmiarach robót i dokumentacji projektowej);

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

2. Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o ile wymaga ich z³o¿enia wraz z ofert±, a Wykonawca ich nie z³o¿y³, b±d¼ z³o¿one ¶rodki dowodowe s± niekompletne, tj. ww. odpowiednie dokumenty (w jêzyku polskim), np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, wymagane przepisami prawa certyfikaty, inne dokumenty, opisuj±ce techniczne parametry zaoferowanych materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, lub/oraz inne dokumenty (w jêzyku polskim) dotycz±ce norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ustawie Pzp, odnosz±ce siê do rozwi±zañ równowa¿nych, pozwalaj±ce jednoznacznie stwierdziæ, ¿e spe³niaj± one wymagania i parametry okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SWZ i jej za³±cznikach (m.in. przedmiarach robót i dokumentacji projektowej);

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Oferta przetargowa sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertê nale¿y sporz±dziæ na formularzu Oferta, stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ,
a. Tabelê elementów scalonych z zestawieniem cen netto i brutto.
2. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (w oryginale, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, stanowi±ce dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe – wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ.
a) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa powy¿ej w , tak¿e ww. o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
3. Upowa¿nienie (pe³nomocnictwo), lub inny dokument, potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (podpisania oferty), o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Powy¿szy zapis stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby Wykonawcy.
4. Pe³nomocnictwo (w oryginale), do reprezentowania Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie (konsorcja, spó³ki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, okre¶laj±ce zakres udzielonego pe³nomocnictwa (pe³nomocnik winien byæ powo³any przez wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie).
5. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (w oryginale, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu, sporz±dzonego jako dokument w postaci papierowej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³ów w postêpowaniu, bêdzie polega³ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, zgodnie z art. 118 ust. 1 ustawy Pzp.
Zaleca siê, aby zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby przygotowaæ na druku zgodnym ze wzorem, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga, aby oferta by³a zabezpieczona wadium w kwocie 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych i 00/100).
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
2. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³ sformu³owany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ na Formularzu oferta stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z § 18 wzoru umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-26 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-26 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.