eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinZakup i dostawa wyposażenia pracowni komputerowych dla szkół Powiatu Lubelskiego w ramach projektu pn. "Nowe kwalifikacje"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni komputerowych dla szkół Powiatu Lubelskiego w ramach projektu pn. „Nowe kwalifikacje”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubelski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spokojna 9

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-072

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wyposażenia pracowni komputerowych dla szkół Powiatu Lubelskiego w ramach projektu pn. „Nowe kwalifikacje”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-405ca2f4-eefe-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060102/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego (Projekt)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"Nowe kwalifikacje” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie: 12.4 Kształcenie zawodowe

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/764307

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem
wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: za pośrednictwem platformazakupowa.pl
lub poczty elektronicznej przetargi@powiat.lublin.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są:
1) Elżbieta Pyz – sprawy formalno-prawne – Referat ds. zamówień publicznych w Wydziale Inwestycji i Funduszy Pomocowych, e-mail: przetargi@powiat.lublin.pl.
2) Bernadeta Mikus-Kocka - w zakresie przedmiotu zamówienia – Wydział Edukacji, Zdrowia i Spraw Społecznych, e-mail: przetargi@powiat.lublin.pl.
Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub SWZ, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.
Zamawiający zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych
oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformy tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa (najlepiej najnowsza wersja).
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar (źródłem czasu jest platforma).
h) w razie używania kwalifikowanego podpisu elektronicznego - podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty
kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) zapoznał się, akceptuje i stosuje warunki korzystania z platformy, określone w regulaminie zamieszczonym na platformie w
zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał się, akceptuje i stosuje warunki korzystania z platformy, określone w instrukcjach zamieszczonych na platformie w
zakładce „Instrukcje" oraz uznaje je za wiążące.
Instrukcje korzystania z platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania
ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy znajdują się pod linkiem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych osób fizycznych i klauzula informacyjna z art. 13
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej „rozporządzeniem
2016/679” zostały szczegółowo opisane w ROZDZ. XXXIII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ochrona danych osobowych osób fizycznych i klauzula informacyjna z art. 13
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej „rozporządzeniem
2016/679”.
8. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
9. W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w szczególności samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.
10. W postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679.
11. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Zamawiający - Powiat Lubelski, ul. Spokojna 9, 20–074 Lublin,
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres: m.skoczylas@powiat.lublin.pl,
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zakup i dostawa wyposażenia pracowni komputerowych dla szkół Powiatu Lubelskiego w ramach projektu pn. „Nowe kwalifikacje” oznaczenie sprawy: IGM.ZP.272.18.1.2023.EP,
4) odbiorcami danych osobowych osób fizycznych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
5) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
6) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
7) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IGM-ZP.272.1.18.2023.EP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa wyposażenia pracowni komputerowych dla szkół Powiatu Lubelskiego w ramach projektu pn. „Nowe kwalifikacje” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: 12 Edukacja, kwalifikacje, kompetencje, Działanie: 12.4 Kształcenie zawodowe.
Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości
zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych,
konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z nazwami i kodami określonymi we Wspólnym Słowniku Zamówień
w załączeniu:
CPV-30213300-8-komputer biurkowy
CPV-30237460-1-klawiatura komputerowa
CPV-30237410-6-myszka komputerowa
CPV-33195100-4-monitory
CPV-32322000-6-urządzenia multimedialne
CPV-30232110-8-drukarki laserowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ
Kwota przeznaczona na realizację zamówienia: 400 890,00 zł.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

30237410-6 - Myszka komputerowa

33195100-4 - Monitory

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

30232110-8 - Drukarki laserowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena oferty – 60 %.
Liczba punktów za kryterium cena = (Wartość brutto oferty z najniższą ceną/ Wartość brutto oferty badanej) x 60% x 100 pkt
2) Komputer stacjonarny - wydajność procesora w teście PassMark CPU Mark – max. 10 %.
1. Za wynik testu mieszczący się w przedziale 17200-18000 punktów Wykonawca otrzyma 5 pkt.
2. Za wynik testu powyżej 18000 punktów Wykonawca otrzyma 10 pkt.
3) Komputer przenośny typ A - wydajność procesora w teście PassMark CPU Mark – max. 10 %.
1. Za wynik testu mieszczący się w przedziale 10500-11500 punktów Wykonawca otrzyma 5 pkt.
2. Za wynik testu powyżej 11500 punktów Wykonawca otrzyma 10 pkt.


4) Komputer przenośny typ B - wydajność procesora w teście PassMark CPU Mark – max. 10 %.
1. Za wynik testu mieszczący się w przedziale 17200-18200 punktów Wykonawca otrzyma 5 pkt.
2. Za wynik testu powyżej 18200 punktów Wykonawca otrzyma 10 pkt.
5) Komputer przenośny typ C - wydajność procesora w teście PassMark CPU Mark – max. 10 %.

1. Za wynik testu mieszczący się w przedziale 10000-11000 punktów Wykonawca otrzyma 5 pkt.
2. Za wynik testu powyżej 11000 punktów Wykonawca otrzyma 10 pkt.
Punkty dla powyższych kryteriów zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Komputer stacjonarny - wydajność procesora w teście PassMark CPU Mark

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Komputer przenośny typ A - wydajność procesora w teście PassMark CPU Mark

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Komputer przenośny typ B - wydajność procesora w teście PassMark CPU Mark

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Komputer przenośny typ C - wydajność procesora w teście PassMark CPU Mark

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) wyników testów wydajności procesora komputera stacjonarnego (test PassMark CPU Mark; wydruk ze strony potwierdzający wymagany wynik z datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert (w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski). Wynik testów wydajności procesora komputera stacjonarnego jest także jednym z kryteriów oceny ofert. W przypadku gdy Wykonawca nie dołączy testów do oferty, a dopiero na wezwanie Zamawiającego nie będzie już możliwe nadanie punktów kryterium.
2) wyników testów wydajności procesora komputera przenośnego typ A (test PassMark CPU Mark; wydruk ze strony potwierdzający wymagany wynik z datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert (w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski). Wynik testów wydajności procesora komputera przenośnego jest także jednym z kryteriów oceny ofert. W przypadku gdy Wykonawca nie dołączy testów do oferty, a dopiero na wezwanie Zamawiającego nie będzie już możliwe nadanie punktów kryterium.
3) wyników testów wydajności procesora komputera przenośnego typ B (test PassMark CPU Mark; wydruk ze strony potwierdzający wymagany wynik z datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert (w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski). Wynik testów wydajności procesora komputera przenośnego jest także jednym z kryteriów oceny ofert. W przypadku gdy Wykonawca nie dołączy testów do oferty, a dopiero na wezwanie Zamawiającego nie będzie już możliwe nadanie punktów kryterium.
4) wyników testów wydajności procesora komputera przenośnego typ C (test PassMark CPU Mark; wydruk ze strony potwierdzający wymagany wynik z datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert (w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski). Wynik testów wydajności procesora komputera przenośnego jest także jednym z kryteriów oceny ofert. W przypadku gdy Wykonawca nie dołączy testów do oferty, a dopiero na wezwanie Zamawiającego nie będzie już możliwe nadanie punktów kryterium.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) wynik testów wydajności procesora komputera stacjonarnego (test PassMark CPU Mark; wydruk ze strony potwierdzający wymagany wynik z datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert (w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski). Wynik testów wydajności procesora komputera stacjonarnego jest także jednym z kryteriów oceny ofert. W przypadku gdy Wykonawca nie dołączy testów do oferty, a dopiero na wezwanie Zamawiającego nie będzie już możliwe nadanie punktów kryterium.
2) wynik testów wydajności procesora komputera przenośnego typ A (test PassMark CPU Mark; wydruk ze strony potwierdzający wymagany wynik z datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert (w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski). Wynik testów wydajności procesora komputera przenośnego jest także jednym z kryteriów oceny ofert. W przypadku gdy Wykonawca nie dołączy testów do oferty, a dopiero na wezwanie Zamawiającego nie będzie już możliwe nadanie punktów kryterium.
3) wynik testów wydajności procesora komputera przenośnego typ B (test PassMark CPU Mark; wydruk ze strony potwierdzający wymagany wynik z datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert (w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski). Wynik testów wydajności procesora komputera przenośnego jest także jednym z kryteriów oceny ofert. W przypadku gdy Wykonawca nie dołączy testów do oferty, a dopiero na wezwanie Zamawiającego nie będzie już możliwe nadanie punktów kryterium.
4) wyników testów wydajności procesora komputera przenośnego typ C (test PassMark CPU Mark; wydruk ze strony potwierdzający wymagany wynik z datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert (w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski). Wynik testów wydajności procesora komputera przenośnego jest także jednym z kryteriów oceny ofert. W przypadku gdy Wykonawca nie dołączy testów do oferty, a dopiero na wezwanie Zamawiającego nie będzie już możliwe nadanie punktów kryterium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem ich nieważności.
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy jeżeli nie jest możliwe zrealizowanie przedmiotu umowy w związku z zaistnieniem następujących okoliczności:
- zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy. Takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych, stany wyjątkowe, stany wojenne, katastrofy, stany zagrożenia, pandemie, epidemie, okresy kwarantanny, stany klęski żywiołowej, itp.
- przyczyn organizacyjnych.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 możliwa jest w szczególności zmiana terminu wykonywania zamówienia. Termin realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu o czas trwania okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia; nie dłużej niż 30 dni od dnia podpisania umowy. Okoliczności wymienione w ust. 2 stanowią zamknięty katalog przesłanek do zmian umowy, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie wiążącej podstawy do wyrażenia takiej zgody.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza składania oferty lub wniosku, który znajduje się na platformazakupowa.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z
okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.