eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa materiałów biurowych i papierniczych w ramach projektu pn. "Popytowy System Innowacji - rozwój MŚP w regionie świętokrzyskim poprzez profesjonalne usługi doradcze"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów biurowych i papierniczych w ramach projektu pn. "Popytowy System Innowacji - rozwój MŚP w regionie świętokrzyskim poprzez profesjonalne usługi doradcze"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 395-10-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sejmik-kielce.logintrade.net/zapytania_email,123925,f950935f774910acd44000e484ba8a96.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów biurowych i papierniczych w ramach projektu pn. "Popytowy System Innowacji - rozwój MŚP w regionie świętokrzyskim poprzez profesjonalne usługi doradcze"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7c42f13-d441-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214360

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054497/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.27 Zakup sprzętu biurowego, materiałów biurowych w ramach projektu Popytowy System Innowacji.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. „Popytowy System Innowacji – rozwój MŚP w regionie świętokrzyskim poprzez profesjonalne usługi doradcze” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 2. Konkurencyjna gospodarka, Działanie 2.1.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168319

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.29.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 23740,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego, mieszczącej się w Kielcach, w miejscach wskazanych przez zamawiającego materiałów biurowych i papierniczych w ramach projektu pn. „Popytowy System Innowacji – rozwój MŚP w regionie świętokrzyskim poprzez profesjonalne usługi doradcze” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 2. Konkurencyjna gospodarka, Działanie 2.1.
2. Szczegółowy opis oraz zakres ilościowy zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ - „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
3. Wielkość zamówienia:
1. Bloczek samoprzylepny, żółte, wymiary 38x51mm - Szt. 20
2. Bloczek samoprzylepny, żółte, wymiary 76x76mm - Szt. 20
3. Dziurkacz biurowy metalowy z ogranicznikiem formatu ułatwiającym dziurkowanie kartek jednocześnie dziurkuje minimum 39 kartek - Szt. 2
4. Gumka do wycierania ołówka, niebrudząca w ruchomej kartonowej osłonie - Szt. 20
5. Klej w sztyfcie - Szt. 5
6. Korektor w piórze - Szt. 10
7. Koszulka poszerzana na katalogi lub dużą ilość dokumentów A4 - Szt. 20
8. Koszulki na dokumenty format A4, krystaliczne, pakowane po 100szt- Op. 30
9. Ołówek HB z gumką, grafit odporny na złamania - Szt. 100
10. Papier ksero 80g biały,A4/500 arkuszy w ryzie - Ryz 900
11. Rozszywasz uniwersalny - Szt. 10
12. Segregator format A-4, 50mm, w różnych kolorach- Szt. 40
13. Segregator format A-4, 75mm, w różnych kolorach- Szt. 40
14. Skoroszyt twardy zawieszany do segregatora A4/10 szt. w op - Op. 50
15. Spinacz biurowy okrągły 28mm/ 100 w op.- Op. 30
16. Spinacz biurowy okrągły 50mm/ 100 w op. - Op. 20
17. Taśma klejąca przezroczysta - Szt. 5
18. Taśma pakowa, brązowa - Szt. 5
19. Teczka z gumką, A4 kolorowa, różne kolory, op. 10 szt. - Op. 5
20. Temperówka metalowa podwójna, posiada hartowane nierdzewne ostrza - Szt. 5
21. Temperówka metalowa pojedyncza, posiada hartowane nierdzewne ostrza - Szt. 5
22. Wąsy do skoroszytów(mechanizm skoroszytowy), z metalowymi wąsami i listwą pokrywającą z polipropylenu op. 25 szt. - Op. 5
23. Zakładki indeksujące, opakowanie 4 jaskrawe kolory x 50szt. Rozmiar 20x50mm - Szt. 20
24. Zakładki indeksujące, samoprzylepne, min.4 neonowe kolory x min.25 szt., transparentne - Szt. 25
25. Zestaw 4 cienkopisów, 4 kolory w zestawie: czarny, niebieski, czerwony, zielony - Op. 6
26. Zestaw 4 zakreślaczy fluorescencyjnych, skuwka w kolorze tuszu. Różne kolory: np. żółty, pomarańczowy, różowy, zielony, niebieski - Op. 6
27. Zszywki 24/ 6, opakowanie 1000szt. miedziane - Op. 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

30197630-1 - Papier do drukowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19007,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19353,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19007,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konkret Plus Leszek Ozioro

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6561029760

7.3.3) Ulica: ul. Chałubińskiego 44

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-619

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19007,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.