eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa materiałów biurowych i papierniczych w ramach projektu pn. "Popytowy System Innowacji - rozwój MŚP w regionie świętokrzyskim poprzez profesjonalne usługi doradcze"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa materiałów biurowych i papierniczych w ramach projektu pn. "Popytowy System Innowacji - rozwój MŚP w regionie świętokrzyskim poprzez profesjonalne usługi doradcze"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3

1.4.2.) Miejscowość: Kielce

1.4.3.) Kod pocztowy: 25-516

1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.4.7.) Numer telefonu: 41 395-10-00

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175711

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00168319

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.9. Numer planu postępowań w BZP

Przed zmianą:
2023/BZP 00054497/06/P

Po zmianie:
2023/BZP 00054497/08/P

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego, mieszczącej się w Kielcach, w miejscach wskazanych przez zamawiającego materiałów biurowych i papierniczych w ramach projektu pn. „Popytowy System Innowacji – rozwój MŚP w regionie świętokrzyskim poprzez profesjonalne usługi doradcze” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 2. Konkurencyjna gospodarka, Działanie 2.1.
2. Szczegółowy opis oraz zakres ilościowy zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ - „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
3. Wielkość zamówienia:
1. Bloczek samoprzylepny, żółte, wymiary 38x51mm - Szt. 20
2. Bloczek samoprzylepny, żółte, wymiary 76x76mm - Szt. 20
3. Dziurkacz biurowy metalowy z ogranicznikiem formatu ułatwiającym dziurkowanie kartek jednocześnie dziurkuje minimum 39 kartek - Szt. 2
4. Gumka do wycierania ołówka, niebrudząca w ruchomej kartonowej osłonie - Szt. 20
5. Klej w sztyfcie - Szt. 5
6. Korektor w piórze - Szt. 10
7. Koszulka poszerzana na katalogi lub dużą ilość dokumentów A4 - Szt. 20
8. Koszulki na dokumenty format A4, krystaliczne, pakowane po 100szt- Op. 30
9. Ołówek HB z gumką, grafit odporny na złamania - Szt. 100
10. Papier ksero 80g biały,A4/500 arkuszy w ryzie - Ryz 900
11. Rozszywasz uniwersalny - Szt. 10
12. Segregator format A-4, 50mm, w różnych kolorach- Szt. 40
13. Segregator format A-4, 75mm, w różnych kolorach- Szt. 40
14. Skoroszyt twardy zawieszany do segregatora A4/10 szt. w op - Op. 50
15. Spinacz biurowy okrągły 28mm/ 1000 w op.- Op. 30
16. Spinacz biurowy okrągły 50mm/ 1000 w op. - Op. 20
17. Taśma klejąca przezroczysta - Szt. 5
18. Taśma pakowa, brązowa - Szt. 5
19. Teczka z gumką, A4 kolorowa, różne kolory, op. 10 szt. - Op. 5
20. Temperówka metalowa podwójna, posiada hartowane nierdzewne ostrza - Szt. 5
21. Temperówka metalowa pojedyncza, posiada hartowane nierdzewne ostrza - Szt. 5
22. Wąsy do skoroszytów(mechanizm skoroszytowy), z metalowymi wąsami i listwą pokrywającą z polipropylenu op. 25 szt. - Op. 5
23. Zakładki indeksujące, opakowanie 4 jaskrawe kolory x 50szt. Rozmiar 20x50mm - Szt. 20
24. Zakładki indeksujące, samoprzylepne, min.4 neonowe kolory x min.25 szt., transparentne - Szt. 25
25. Zestaw 4 cienkopisów, 4 kolory w zestawie: czarny, niebieski, czerwony, zielony - Op. 6
26. Zestaw 4 zakreślaczy fluorescencyjnych, skuwka w kolorze tuszu. Różne kolory: np. żółty, pomarańczowy, różowy, zielony, niebieski - Op. 6
27. Zszywki 24/ 6, opakowanie 1000szt. miedziane - Op. 20

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego, mieszczącej się w Kielcach, w miejscach wskazanych przez zamawiającego materiałów biurowych i papierniczych w ramach projektu pn. „Popytowy System Innowacji – rozwój MŚP w regionie świętokrzyskim poprzez profesjonalne usługi doradcze” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 2. Konkurencyjna gospodarka, Działanie 2.1.
2. Szczegółowy opis oraz zakres ilościowy zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ - „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
3. Wielkość zamówienia:
1. Bloczek samoprzylepny, żółte, wymiary 38x51mm - Szt. 20
2. Bloczek samoprzylepny, żółte, wymiary 76x76mm - Szt. 20
3. Dziurkacz biurowy metalowy z ogranicznikiem formatu ułatwiającym dziurkowanie kartek jednocześnie dziurkuje minimum 39 kartek - Szt. 2
4. Gumka do wycierania ołówka, niebrudząca w ruchomej kartonowej osłonie - Szt. 20
5. Klej w sztyfcie - Szt. 5
6. Korektor w piórze - Szt. 10
7. Koszulka poszerzana na katalogi lub dużą ilość dokumentów A4 - Szt. 20
8. Koszulki na dokumenty format A4, krystaliczne, pakowane po 100szt- Op. 30
9. Ołówek HB z gumką, grafit odporny na złamania - Szt. 100
10. Papier ksero 80g biały,A4/500 arkuszy w ryzie - Ryz 900
11. Rozszywasz uniwersalny - Szt. 10
12. Segregator format A-4, 50mm, w różnych kolorach- Szt. 40
13. Segregator format A-4, 75mm, w różnych kolorach- Szt. 40
14. Skoroszyt twardy zawieszany do segregatora A4/10 szt. w op - Op. 50
15. Spinacz biurowy okrągły 28mm/ 100 w op.- Op. 30
16. Spinacz biurowy okrągły 50mm/ 100 w op. - Op. 20
17. Taśma klejąca przezroczysta - Szt. 5
18. Taśma pakowa, brązowa - Szt. 5
19. Teczka z gumką, A4 kolorowa, różne kolory, op. 10 szt. - Op. 5
20. Temperówka metalowa podwójna, posiada hartowane nierdzewne ostrza - Szt. 5
21. Temperówka metalowa pojedyncza, posiada hartowane nierdzewne ostrza - Szt. 5
22. Wąsy do skoroszytów(mechanizm skoroszytowy), z metalowymi wąsami i listwą pokrywającą z polipropylenu op. 25 szt. - Op. 5
23. Zakładki indeksujące, opakowanie 4 jaskrawe kolory x 50szt. Rozmiar 20x50mm - Szt. 20
24. Zakładki indeksujące, samoprzylepne, min.4 neonowe kolory x min.25 szt., transparentne - Szt. 25
25. Zestaw 4 cienkopisów, 4 kolory w zestawie: czarny, niebieski, czerwony, zielony - Op. 6
26. Zestaw 4 zakreślaczy fluorescencyjnych, skuwka w kolorze tuszu. Różne kolory: np. żółty, pomarańczowy, różowy, zielony, niebieski - Op. 6
27. Zszywki 24/ 6, opakowanie 1000szt. miedziane - Op. 20

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-04-18 11:00

Po zmianie:
2023-04-19 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-04-18 12:00

Po zmianie:
2023-04-19 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-05-17

Po zmianie:
2023-05-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.