eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa sprzętu medycznego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KUJAWSKO - POMORSKIE CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092356930

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Seminaryjna 1

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-326

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@kpcp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpcp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu medycznego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a8bb592-b1d7-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214197

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00077017/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Ssak elekrtryczny - 8 sztuk

1.2.15 System do cyfrowego drenażu klatki piersiowej - 5 sztuk

1.2.17 Defibrylator

1.2.20 Kardiomonitor z kapnografem

1.2.39 EKG + Holter ciśnieniowy

1.2.40 EKG + Holter EKG

1.2.41 Pompa objętościowa

1.2.42 Pompa strzykawkowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt: ,,Doposażenie szpitali w województwie kujawsko – pomorskim związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 – etap II”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00104355

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 10 Z TP 23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 304555,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1- Kardiomonitor z kapnografem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kodami CPV znajduje się
w Formularzu cenowym (załącznik nr 2-1) oraz Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1-1 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33195100-4 - Monitory

4.5.5.) Wartość części: 19979,04 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2 - Aparat do EKG wyposażony w holter ciśnieniowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kodami CPV znajduje się
w Formularzu cenowym (załącznik nr 2-2) oraz Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1-2 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

4.5.5.) Wartość części: 12235,07 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3 - Aparat do EKG wyposażony w holter EKG
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kodami CPV znajduje się
w Formularzu cenowym (załącznik nr 2-3) oraz Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1-3 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

4.5.5.) Wartość części: 15635,07 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4 - Pompa infuzyjna objętościowa – 6 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kodami CPV znajduje się
w Formularzu cenowym (załącznik nr 2-4) oraz Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1-4 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33194110-0 - Pompy infuzyjne

4.5.5.) Wartość części: 25800,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 5 - Pompa infuzyjna strzykawkowa – 11 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kodami CPV znajduje się
w Formularzu cenowym (załącznik nr 2-5) oraz Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1-5 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33194110-0 - Pompy infuzyjne

4.5.5.) Wartość części: 35566,67 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 6 - Ssak elektryczny – 8 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kodami CPV znajduje się
w Formularzu cenowym (załącznik nr 2-6) oraz Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1-6 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33162100-4 - Urządzenia używane na salach operacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 69204,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 7 - Defibrylator
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kodami CPV znajduje się
w Formularzu cenowym (załącznik nr 2-7) oraz Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1-7 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory

4.5.5.) Wartość części: 45136,09 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 8 - Cyfrowy system drenażowy klatki piersiowej – 5 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kodami CPV znajduje się
w Formularzu cenowym (załącznik nr 2-8) oraz Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1-8 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33162100-4 - Urządzenia używane na salach operacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 81000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione z uwagi na obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego art. 255 pkt. 6) ustawy – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.).
UZASADNIENIE
Dnia 21 lutego 2023 roku Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę sprzętu medycznego.
Dnia 13 marca 2023 roku dokonano czynności otwarcia Ofert. W ramach Pakietu 4 Ofertę złożyło dwóch Wykonawców.
Podczas ponownego badania Ofert Zamawiający ustalił, że Specyfikacja Warunków Zamówienia obarczona jest błędem wynikającym z nieprecyzyjnie postawionych wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia, tj. w zakresie: Pakietu 4 Zamawiający w punkcie I.1 Opisu przedmiotu zamówienia zał. 1-4 do SWZ wymagał: „Pompa infuzyjna objętościowa przeznaczona dla pacjentów dorosłych umożliwiająca współpracę z systemem centralnego zasilania i zarządzania danymi, umożliwiającą podłączenie pompy do szpitalnego systemu informatycznego”.
We wskazanym wymogu brakuje opisu sposobu podłączenia pompy do szpitalnego systemu informatycznego. W konsekwencji Wykonawcy nie uzyskali precyzyjnej informacji dotyczącej wymaganego sposobu podłączenia pompy do szpitalnego systemu informatycznego.

Brak dokonania precyzyjnego opisu przedmiotu zamówienia powoduje, że opis jest niekompletny i nieprecyzyjny. Ma to istotne znaczenie w funkcjonowaniu powyższych urządzeń, ponieważ brakujące elementy stanowiłyby całość opisu wymagań Zamawiającego.

Biorąc powyższe pod uwagę, Zamawiający przyznaje, iż nieumyślnie wprowadził w błąd Wykonawców. Tym samym Zamawiający dokonał czynności opisu przedmiotu zamówienia z naruszeniem przepisów ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), która mogła mieć wpływ na wynik przedmiotowego postępowania, a w konsekwencji uniemożliwić zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
Wada w treści SWZ w tym zakresie jest nieusuwalna, gdyż została ujawniona po otwarciu ofert, zatem ma ona charakter nieodwracalny. Zamawiający nie ma już możliwości dokonania zmian w treści SWZ.

W powyższej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu 4, z uwagi na obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione z uwagi na obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego art. 255 pkt. 6) ustawy – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.).

UZASADNIENIE

Dnia 21 lutego 2023 roku Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę sprzętu medycznego.
Dnia 13 marca 2023 roku dokonano czynności otwarcia Ofert. W ramach Pakietu 5 Ofertę złożyło dwóch Wykonawców.
Podczas ponownego badania Ofert Zamawiający ustalił, że Specyfikacja Warunków Zamówienia obarczona jest błędem wynikającym z nieprecyzyjnie postawionych wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia, tj. w zakresie:
Pakietu 5 Zamawiający w punkcie I.1 Opisu przedmiotu zamówienia zał. 1-5
do SWZ wymagał: „Pompa infuzyjna strzykawkowa do infuzji dożylnej lub podskórnej u pacjentów dorosłych, w przerywanych lub ciągłych infuzjach płynów pozajelitowych, leków, krwi i preparatów krwiopochodnych, sterowana elektronicznie umożliwiająca współpracę z systemem centralnego zasilania i zarządzania danymi, umożliwiającą podłączenie pompy do szpitalnego systemu informatycznego”.
We wskazanym wymogu brakuje opisu sposobu podłączenia pompy do szpitalnego systemu informatycznego. W konsekwencji Wykonawcy nie uzyskali precyzyjnej informacji dotyczącej wymaganego sposobu podłączenia pompy do szpitalnego systemu informatycznego.

Brak dokonania precyzyjnego opisu przedmiotu zamówienia powoduje, że opis jest niekompletny i nieprecyzyjny. Ma to istotne znaczenie w funkcjonowaniu powyższych urządzeń, ponieważ brakujące elementy stanowiłyby całość opisu wymagań Zamawiającego.

Biorąc powyższe pod uwagę, Zamawiający przyznaje, iż nieumyślnie wprowadził w błąd Wykonawców. Tym samym Zamawiający dokonał czynności opisu przedmiotu zamówienia z naruszeniem przepisów ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), która mogła mieć wpływ na wynik przedmiotowego postępowania, a w konsekwencji uniemożliwić zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
Wada w treści SWZ w tym zakresie jest nieusuwalna, gdyż została ujawniona po otwarciu ofert, zatem ma ona charakter nieodwracalny. Zamawiający nie ma już możliwości dokonania zmian w treści SWZ.

W powyższej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu 5, z uwagi na obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione z uwagi na obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego art. 255 pkt. 6) ustawy – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.).

UZASADNIENIE

Dnia 21 lutego 2023 roku Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę sprzętu medycznego.
Dnia 13 marca 2023 roku dokonano czynności otwarcia Ofert. W ramach Pakietu 7 Ofertę złożyło dwóch Wykonawców.
Podczas ponownego badania Ofert Zamawiający ustalił, że Specyfikacja Warunków Zamówienia obarczona jest błędem wynikającym z nieprecyzyjnie postawionych wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia, tj. w zakresie:
Pakietu 7 Zamawiający w punkcie I.49 Opisu przedmiotu zamówienia zał. 1-7 do SWZ wymagał: „Zakres pomiaru częstości akcji serca w zakresie minimum od 15-350 B”.
We wskazanym wymogu brakuje opisania trybów jakich dotyczy zakres pomiaru.
W konsekwencji Wykonawcy nie uzyskali precyzyjnej informacji dotyczącej opisania trybów jakich dotyczy zakres pomiaru.

Brak dokonania precyzyjnego opisu przedmiotu zamówienia powoduje, że opis jest niekompletny i nieprecyzyjny. Ma to istotne znaczenie w funkcjonowaniu powyższych urządzeń, ponieważ brakujące elementy stanowiłyby całość opisu wymagań Zamawiającego.

Biorąc powyższe pod uwagę, Zamawiający przyznaje, iż nieumyślnie wprowadził w błąd Wykonawców. Tym samym Zamawiający dokonał czynności opisu przedmiotu zamówienia z naruszeniem przepisów ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), która mogła mieć wpływ na wynik przedmiotowego postępowania, a w konsekwencji uniemożliwić zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
Wada w treści SWZ w tym zakresie jest nieusuwalna, gdyż została ujawniona po otwarciu ofert, zatem ma ona charakter nieodwracalny. Zamawiający nie ma już możliwości dokonania zmian w treści SWZ.

W powyższej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu 7, z uwagi na obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.