Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00165192/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-31
- 2021/BZP 00167288/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT MAGAZYNU M-22 NA TERENIE MUZEUM NARODOWEGO W SZRENIAWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM NARODOWE ROLNICTWA I PRZEMYSŁU ROLNO-SPOŻYWCZEGO W SZRENIAWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: MNRiPRS w Szreniawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639758481
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Szreniawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-052
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 810 76 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@muzeum-szreniawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-szreniawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT MAGAZYNU M-22 NA TERENIE MUZEUM NARODOWEGO W SZRENIAWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bb8448c-0976-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00214146
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.271.03.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 368152,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych objętych zadaniem pn. >>REMONT MAGAZYNU M-22 NA TERENIE MUZEUM NARODOWEGO W SZRENIAWIE<< - budynek o powierzchni 415 m2 zlokalizowany na terenie parku wpisanego do rejestru zabytków pod nr 1804/Wlkp/A objętego ścisłą ochroną konserwatorską - zakres prac remontowych obejmuje:
a) KONSTRUKCJA
- Demontaż orynnowania i opierzeń, instalacji odgromowej.
- Rozbiórka warstw dachowych - pokrycia dachu.
- Konserwacja konstrukcji stalowej poprzez czyszczenie oraz malowanie antykorozyjne.
- Wykonanie nowych warstw dachowych, wraz z wentylacją kalenicową.
- Wykonanie nowych obróbek blacharskich i opierzeń, montaż nowego orynnowania.
b) POSADZKA
- Rozbiórka istniejących warstw posadzkowych,
- Wykonanie nowych warstw posadzki przemysłowej zacieranej na gładko wraz z izolacją przeciwwilgociową poziomą.
c) ELEWACJA
- Demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej.
- Skucie luźnych elementów ścian,
- Montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej,
- Gruntowanie ścian,
- Wykonanie warstwy wyrównawczej z płyt styropianowych z siatką na kleju.
- Ułożenie tynku strukturalnego,
- Dwukrotne malowanie elewacji wg koloru uzgodnionego z Inwestorem, Projektantem i Konserwatorem Zabytków.
d) INSTALACJE ELRKTRYCZNE
- Demontaż istniejącej instalacji.
- Wykonanie nowych wewnętrznych linii zasilających i uziemienia, instalacji siły i gniazd, instalacji oświetlenia.
- Wykonanie instalacji odgromowych.
- Pomiary i badania nowych instalacji.
e) Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na wykonany Przedmiot zamówienia na okres minimum 60 miesięcy.
f) Szczegółowy opis, zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212313-3 - Roboty budowlane w zakresie muzeów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 553760,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 646775,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 553760,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALPLAST CONSULTING SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7871972000
7.3.3) Ulica: ul. Emilii Sczanieckiej 14A
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-204
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 553760,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
- Rewitalizacja Parku Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich" Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/6730/PolskiLad
- Zakup i dostawa oraz montaż instalacji paneli fotowoltaicznych i pomp ciepła dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Żarnowcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.