Ogłoszenie z dnia 2022-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00148768/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli biurowych dla pracowników i Inspektoratów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rybniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.rybnik@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli biurowych dla pracowników i Inspektoratów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9006db5b-c6c8-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214109
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00249289/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa mebli biurowych dla pracowników Oddziału i Inspektoratów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148768/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 340000.271.5.2022-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli biurowych dla pracowników Oddziału ZUS w Rybniku oraz Inspektoratów:
1. Biurko na metalowym stelażu o wymiarach: 1400mmx700mm x 780mm
( dług. x szer. x wys.) - 114 szt.
2. Biurko na metalowym stelażu o wymiarach: 700mmx700mm x 780mm
( dług. x szer. x wys.) - 24 szt.
3. Szafa biurowa o wymiarach zewnętrznych:
wysokość: 1860mm, szerokość: 800mm, głębokość: 450mm - 9 szt.
4.Szafa ubraniowa o wymiarach zewnętrznych: wysokość: 1860mm, szerokość: 800mm, głębokość: 600mm - 1 szt.
5. Komoda o wymiarach zewnętrznych:
wysokość: 780mm, szerokość: 750mm, głębokość: 400mm - 2 szt.
6. Biurko regulowane z blatem ergonomicznym na metalowym stelażu o wymiarach blatu: 1600mm x 700mm (dług. x szer.) - w ilości 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 19
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 19
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101666,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228514,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122397,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcji Mebli "SOMEB" Andrzej Soczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7720016524
7.3.3) Ulica: ul. Meblowa 4A
7.3.4) Miejscowość: Dobryszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 97-505
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "SOMEB" ANDRZEJ SOCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "SOMEB" ANDRZEJ SOCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122397,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Awaryjna naprawa i remont średni sprężarki ERS 250 nr 1 (nr inw. 1-441-317354) zainstalowanej w EC Rydułtowy
- Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze (pielęgnacyjne)
- Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w obiektach Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku wraz z ochroną imprezy masowej w roku 2026
- "Świadczenie na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2026 r."
- Dzierżawa pojemników na odpady segregowane i niesegregowane
- Wywóz stałych odpadów komunalnych z targowisk miejskich
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych II
- Dosprzętowienie i modernizacja wielospecjalistycznej przychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstającego POZ - Doposażenie przestrzeni pacjenta i lekarza POZ II.
- DOSTAWA MEBLI DO AWF WARSZAWA
- Dostawa i montaż pierwszych mebli do Żłobka Miejskiego przy ul. Minkiewicza 50 w Suwałkach w ramach Programu Aktywny Maluch
- Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia meblowego (ruchomego) do pomieszczeń Pracowni w ramach KPO.
- Dostawa mebli biurowych dla budynku 1A.
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





