eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połaniec › Budowa Przychodni Zdrowia w Połańcu - Etap I



Ogłoszenie z dnia 2023-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa Przychodni Zdrowia w Połańcu - Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŁANIEC

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409710

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Ruszczańska 27

1.4.2.) Miejscowość: Połaniec

1.4.3.) Kod pocztowy: 28-230

1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.4.7.) Numer telefonu: 15 8650 305

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poczta.polaniec.eu

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polaniec.bip.gov.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214091

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-12

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00195032

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Inwestycja zostanie wykonana w systemie zaprojektuj i wybuduj. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona dokumentację projektową dla całego budynku wraz z zagospodarowaniem terenu, uzyska pozwolenie na budowę oraz wykona I etap robót budowlanych (stan surowy zamknięty).
2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SWZ, wzorem umowy, Programem Funkcjonalno-Użytkowym wraz z jego załącznikami, oraz obowiązującymi normami, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
3. Na przedmiot zamówienia I etapu - stan surowy zamknięty składa się następujący zakres rzeczowy:
3.1. Wykonanie dokumentacji projektowej dla całego budynku wraz zagospodarowaniem terenu tj:
a) opracowanie projektu budowlanego, technicznego wielobranżowego zgodnie z art. 34 ust. 3 Prawo budowlane,
b) uzyskanie wszelkich niezbędnych ocen, ekspertyz, opinii i decyzji administracyjnych lub technicznych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i prawidłowej realizacji robót,
c) uzyskanie materiałów do projektowania wraz z opracowaniem mapy do celów projektowych,
d) przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno-prawnych i uzyskanie na ich podstawie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę,
e) dokumentacja techniczna musi być wewnętrznie spójna we wszystkich branżach, powinna zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalne, użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe,
f) wykonawca uzyska warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej.
3.2. Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową: stan surowy zamknięty, tj.:
a. roboty ziemne,
b. fundamenty żelbetowe,
c. odwodnienie opaskowe wokół budynku na poziomie ław fundamentowych,
d. budowę ścian zewnętrznych i wewnętrznych trzech kondygnacji,
e. budowę stropów żelbetowych nad trzema kondygnacjami, szybu windowego i schodów wewnętrznych,
f. budowę konstrukcji dachu-drewnianą,
g. pokrycie dachu z blachy płaskiej na rąbek stojący z membraną, obróbkami blacharskimi, rurami spustowymi, płotkami przeciw śniegowymi wraz z przyłączeniem do kanalizacji deszczowej miejskiej rurami fi 160 PCV ze studzienkami żelbetowymi z włazami żeliwno-betonowymi,
h. wykonanie instalacji odgromowej z uziemieniem otokowym budynku,
i. wykonanie wentylacji grawitacyjnej kanałowej,
j. wykonanie izolacji przeciw wilgociowych ścian poniżej poziomu terenu wraz z ociepleniem,
k. wykonanie uzbrojenia pod posadzką 1 poziomu /piwnic/tj. kanalizacja sanitarna rurami PCV fi 160 z przyłączem ze studzienkami teleskopowymi z PVC do kanalizacji sanitarnej miejskiej,
l. wykonanie przyłącza wody rurami PE fi 63 z zasuwą do sieci miejskiej wraz z montażem 2 hydrantów nadziemnych DN 80 z zasuwami,
m. wykonanie przyłącza do miejskiej sieci ciepłowniczej rurami 2x fi 32 z wyjściem na zewnętrz budynku,
n. wykonania tzw. chudziaka gr. 10 cm( ślepa wylewka) w posadzkach w piwnicach wraz z izolacją przeciw wilgociową,
o. montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej-ciepły montaż.
3.3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) Program funkcjonalno – użytkowy dla zadania „Budowa Przychodni Zdrowia w Połańcu ”, załącznik nr 10 do SWZ,
2) Oświadczenie o zapewnieniu dostaw energii elektrycznej oraz warunków przyłączenia, z PGE Dystrybucja S.A. z dnia 24.02.2023 r.- załącznik 1a do PFU,
3) Warunki przyłączenia do sieci ciepłowniczej budynku Przychodni Zdrowia wydane przez PGK w Połańcu Sp. z o.o. z dnia 01.03.2023 r. , załącznik 1b do PFU,
4) Warunki przyłączenia do sieci wodno-kanalizacyjnej budynku Przychodni Zdrowia wydane przez PGK w Połańcu Sp. z o.o. z dnia 01.03.2023 r. , załącznik 1c do PFU,
5) Geotechniczne warunki posadowienia obiektów budowlanych, projektowanej budowy Przychodni Zdrowia w Połańcu, załącznik 1d do PFU,
4. Wykonawca zorganizuje a po zakończeniu prac zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu (pełne uporządkowanie) wraz z uporządkowaniem terenu przyległego.
5 Wykonawca po uzyskaniu pozwolenia na budowę przekaże Zamawiającemu 3 egz. (komplet) projektu budowlanego w wersji papierowej i 1 egz. elektronicznej.
6 Wykonawca zobowiązany jest do działania w imieniu Zamawiającego, na podstawie stosownego jego pełnomocnictwa, we wszystkich czynnościach technicznych i formalnych związanych z realizacją zamówienia i uzyskania pozwolenia na budowę.
7 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane przez własnych pracowników.
8 Wykonawca odpowiada za koordynację prac objętych umową i utrzymanie porządku na terenie budowy oraz zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego.
9 Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpiecza wszelkie media.
10 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i zamontować tablicę informacyjną zawierającą oznaczenie słowne programu oraz logo Polski Ład, zgodnie z § 2 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. poz. 953).
11 Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zamówieniu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających, iż te materiały i urządzenia odpowiadają opisanym przez Zamawiającego.
12 W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały lub urządzenia użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Wykonawca, który oferuje materiały lub urządzenia równoważne zobowiązany jest wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania Zamawiającego.
13 Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności winno odbyć się w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp.
14 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.
15 Przedmiotowe zamówienie uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
16 Zamówienie publiczne dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą nie wcześniej niż po otrzymaniu przez Zamawiającego Promesy z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dla zadania będącego przedmiotem zamówienia.
17 Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
Wymagania dodatkowe:
18 Zamawiający zaleca , aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty dokonał wizji lokalnej, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej.
19 Zamawiający przekazuje wraz SWZ wszelką dokumentację niezbędną do realizacji zamówienia, w związku z czym nie przewiduje możliwości ani konieczności jej sprawdzenia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.
20 Wykonawca po opracowaniu dokumentacji projektowej i uzyskaniu pozwolenia na budowę opracuje kosztorys inwestorski z podziałem na zakresy prac (do ustalenia z zamawiającym w późniejszym terminie), który posłuży do przeprowadzenia postepowań przetargowych pozostałych prac mających za zadanie ukończyć przedmiotowy budynek i oddać go do użytkowania przez zamawiającego. Jednocześnie wykonawca dokona aktualizacji kosztorysów maksymalnie 3 krotnie w okresie 5 lat na wezwanie zamawiającego.
21 Wymagany okres gwarancji i okres rękojmi na przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane wraz z materiałami użytymi do tych robót – min. 48 miesięcy, a max. 60 miesięcy. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.

Po zmianie:
1. Inwestycja I etapu obejmuje zaprojektowanie i budowę Przychodni Zdrowia w stanie surowym zamkniętym w Połańcu. Zakres prac obejmuje wykonanie: dokumentacji projektowej oraz części robót budowlanych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową. W skład I etapu wejdą poniższe roboty: wykopy ziemne, wykonanie fundamentów żelbetowych , wykonanie ścian żelbetowych piwnic/przyziemia , strop żelbetowy nad piwnicami/przyziemiem wraz ze schodami wewnętrznymi i zewnętrznymi , ściany parteru szkieletowe żelbetowe z wypełnieniem z materiałów ściennych , strop nad parterem żelbetowy wraz ze schodami wewnętrznymi, ściany piętra szkieletowe żelbetowe z wypełnieniem z materiałów ściennych , wykonanie żelbetowego szybu windy z konstrukcją samonośną, strop żelbetowy nad piętrem , dach wielospadowy o konstrukcji drewnianej pokrycie z blachy na rąbek , obróbki blacharskie z odprowadzeniem wód opadowych, rynny i rury spustowe, montaż stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych , kanalizacja sanitarna pod posadzką piwnic (przyziemia) , ślepa wylewka (chudziak) z izolacją poziomą pod posadzką piwnic, izolacje pionowe przeciwwilgociowe ścian fundamentowych i piwnic, termoizolacja ścian piwnic , przyłącza kanalizacji sanitarnej, przyłącze wody, przyłącza kanalizacji deszczowej , przyłącze ciepła z sieci miejskiej.
1. Inwestycja zostanie wykonana w systemie zaprojektuj i wybuduj. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona dokumentację projektową dla całego budynku wraz z zagospodarowaniem terenu, uzyska pozwolenie na budowę oraz wykona I etap robót budowlanych (stan surowy zamknięty).
2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SWZ, wzorem umowy, Programem Funkcjonalno-Użytkowym wraz z jego załącznikami, oraz obowiązującymi normami, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
3. Uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia z pkt. 1- I etap - stan surowy zamknięty obejmuje także n/w zakres rzeczowy:
3.1. Wykonanie dokumentacji projektowej dla całego budynku wraz zagospodarowaniem terenu tj:
a) opracowanie projektu budowlanego, technicznego wielobranżowego zgodnie z art. 34 ust. 3 Prawo budowlane,
b) uzyskanie wszelkich niezbędnych ocen, ekspertyz, opinii i decyzji administracyjnych lub technicznych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i prawidłowej realizacji robót,
c) uzyskanie materiałów do projektowania wraz z opracowaniem mapy do celów projektowych,
d) przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno-prawnych i uzyskanie na ich podstawie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę,
e) dokumentacja techniczna musi być wewnętrznie spójna we wszystkich branżach, powinna zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalne, użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe,
f) wykonawca uzyska warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej.
3.2. Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową: stan surowy zamknięty, tj.:
a. roboty ziemne,
b. fundamenty żelbetowe,
c. odwodnienie opaskowe wokół budynku na poziomie ław fundamentowych,
d. budowę ścian zewnętrznych i wewnętrznych trzech kondygnacji,
e. budowę stropów żelbetowych nad trzema kondygnacjami, szybu windowego i schodów wewnętrznych,
f. budowę konstrukcji dachu-drewnianą,
g. pokrycie dachu z blachy płaskiej na rąbek stojący z membraną, obróbkami blacharskimi, rurami spustowymi, płotkami przeciw śniegowymi wraz z przyłączeniem do kanalizacji deszczowej miejskiej rurami fi 160 PCV ze studzienkami żelbetowymi z włazami żeliwno-betonowymi,
h. wykonanie instalacji odgromowej z uziemieniem otokowym budynku,
i. wykonanie wentylacji grawitacyjnej kanałowej,
j. wykonanie izolacji przeciw wilgociowych ścian poniżej poziomu terenu wraz z ociepleniem,
k. wykonanie uzbrojenia pod posadzką 1 poziomu /piwnic/tj. kanalizacja sanitarna rurami PCV fi 160 z przyłączem ze studzienkami teleskopowymi z PVC do kanalizacji sanitarnej miejskiej,
l. wykonanie przyłącza wody rurami PE fi 63 z zasuwą do sieci miejskiej wraz z montażem 2 hydrantów nadziemnych DN 80 z zasuwami,
m. wykonanie przyłącza do miejskiej sieci ciepłowniczej rurami 2x fi 32 z wyjściem na zewnętrz budynku,
n. wykonania tzw. chudziaka gr. 10 cm( ślepa wylewka) w posadzkach w piwnicach wraz z izolacją przeciw wilgociową,
o. montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej-ciepły montaż.
3.3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) Program funkcjonalno – użytkowy dla zadania „Budowa Przychodni Zdrowia w Połańcu ”, załącznik nr 10 do SWZ,
2) Oświadczenie o zapewnieniu dostaw energii elektrycznej oraz warunków przyłączenia, z PGE Dystrybucja S.A. z dnia 24.02.2023 r.- załącznik 1a do PFU,
3) Warunki przyłączenia do sieci ciepłowniczej budynku Przychodni Zdrowia wydane przez PGK w Połańcu Sp. z o.o. z dnia 15.05.2023 r. , załącznik 1b do PFU,
4) Warunki przyłączenia do sieci wodno-kanalizacyjnej budynku Przychodni Zdrowia wydane przez PGK w Połańcu Sp. z o.o. z dnia 11.05.2023 r. , załącznik 1c do PFU,
5) Geotechniczne warunki posadowienia obiektów budowlanych, projektowanej budowy Przychodni Zdrowia w Połańcu, załącznik 1d do PFU,
4. Wykonawca zorganizuje a po zakończeniu prac zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu (pełne uporządkowanie) wraz z uporządkowaniem terenu przyległego.
5 Wykonawca po uzyskaniu pozwolenia na budowę przekaże Zamawiającemu 3 egz. (komplet) projektu budowlanego w wersji papierowej i 1 egz. elektronicznej.
6 Wykonawca zobowiązany jest do działania w imieniu Zamawiającego, na podstawie stosownego jego pełnomocnictwa, we wszystkich czynnościach technicznych i formalnych związanych z realizacją zamówienia i uzyskania pozwolenia na budowę.
7 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane przez własnych pracowników.
8 Wykonawca odpowiada za koordynację prac objętych umową i utrzymanie porządku na terenie budowy oraz zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego.
9 Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpiecza wszelkie media.
10 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i zamontować tablicę informacyjną zawierającą oznaczenie słowne programu oraz logo Polski Ład, zgodnie z § 2 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. poz. 953).
11 Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zamówieniu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających, iż te materiały i urządzenia odpowiadają opisanym przez Zamawiającego.
12 W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały lub urządzenia użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Wykonawca, który oferuje materiały lub urządzenia równoważne zobowiązany jest wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania Zamawiającego.
13 Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności winno odbyć się w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp.
14 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.
15 Przedmiotowe zamówienie uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
16 Zamówienie publiczne dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą nie wcześniej niż po otrzymaniu przez Zamawiającego Promesy z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dla zadania będącego przedmiotem zamówienia.
17 Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
Wymagania dodatkowe:
18 Zamawiający zaleca , aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty dokonał wizji lokalnej, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej.
19 Zamawiający przekazuje wraz SWZ wszelką dokumentację niezbędną do realizacji zamówienia, w związku z czym nie przewiduje możliwości ani konieczności jej sprawdzenia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.
20 Wykonawca po opracowaniu dokumentacji projektowej i uzyskaniu pozwolenia na budowę opracuje kosztorys inwestorski z podziałem na zakresy prac (do ustalenia z zamawiającym w późniejszym terminie), który posłuży do przeprowadzenia postepowań przetargowych pozostałych prac mających za zadanie ukończyć przedmiotowy budynek i oddać go do użytkowania przez zamawiającego.
Pozostała część opisu w rozdz. IV SWZ

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-05-16 10:00

Po zmianie:
2023-05-23 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-05-16 10:30

Po zmianie:
2023-05-23 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-06-14

Po zmianie:
2023-06-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.