Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00095584/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonywanie interwencyjnych remontów uszkodzonych nawierzchni chodników, zatok autobusowych, studzienek i wpustów na terenie
Powiatu K-K oraz przebudowy chodników na terenie Powiatu K-K w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: PCUW KK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366209564
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstantego Damrota 30
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuwkk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/f28294d5-f279-4c8d-8994-95ec7a8966e21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie interwencyjnych remontów uszkodzonych nawierzchni chodników, zatok autobusowych, studzienek i wpustów na tereniePowiatu K-K oraz przebudowy chodników na terenie Powiatu K-K w 2025 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7a64cf3-0634-477b-ad53-782975cb9d8b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00214059
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041770/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wykonywanie interwencyjnych remontów uszkodzonych nawierzchni chodników, zatok autobusowych, studzienek i wpustów na terenie Powiatu K-K oraz przebudowy chodników na terenie Powiatu K-K w 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00095584
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.262.10.2025.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 785000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonywanie robót budowlanych polegających na interwencyjnym remoncie uszkodzonych nawierzchni chodników, zatok autobusowych, studzienek i wpustów na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego oraz przebudów chodników na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w 2025 r.Przedmiot zamówienia składa się z 2 części:
Część I zamówienia:
Interwencyjne remonty uszkodzonych nawierzchni chodników, zatok autobusowych, studzienek i wpustów na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w roku 2025
Część II zamówienia:
Przebudowy chodników na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w 2025 r.
Na przedmiot zamówienia w części I składa się:
1) Wykonywanie robót budowlanych polegających na interwencyjnym remoncie uszkodzonych nawierzchni chodników, zatok autobusowych, studzienek i wpustów na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w roku 2025 mających na celu zapewnienie bezpiecznego ich użytkowania.
2) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do interwencyjnych napraw nawierzchni
w zakresie i czasie określonym przez Jednostkę organizacyjną, mających znaczący wpływ na stan bezpieczeństwa ruchu lub wynikających z innych dokumentów np. decyzji, zgłoszeń.
3) Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia określony został w przedmiarze robót zamieszczonym na stronie prowadzonego postępowania.
4) Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez:
• Przedmiar robót (stanowi tylko materiał pomocniczy do obliczenia ceny);
• STWiORB;
opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.
5) Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia będzie zobowiązany zgodnie ze wskazaniem w zleceniu do wykonania:
• interwencyjnych remontów w maksymalnym terminie do 48 h od otrzymania zgłoszenia przez Jednostkę organizacyjną do momentu ich zakończenia;
• remontu w szerszym zakresie (wykonanie remontu chodników o powierzchni większej niż 10 m²) w maksymalnym terminie do 2 tygodni od otrzymania zgłoszenia przez Jednostkę organizacyjną do momentu ich zakończenia.
6) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego oznakowania miejsca, będącego przedmiotem każdego zlecenia do czasu zakończenia zlecenia.
7) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji fotograficznej przedmiotu zlecenia przed
i po wykonaniu zlecenia oraz przesłanie jej do Jednostki organizacyjnej z informacją o lokalizacji jakiej dotyczy. Dokumentację fotograficzną Wykonawca jest zobowiązany przesłać na adres e-mail: drogi@powiat.kedzierzyn-kozle.pl
DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Wymagania ogólne znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 .
Inne wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 .
Obowiązki Wykonawcy dotyczące bezpieczeństwa w czasie wykonywania prac znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 242528,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonywanie robót budowlanych polegających na interwencyjnym remoncie uszkodzonych nawierzchni chodników, zatok autobusowych, studzienek i wpustów na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego oraz przebudów chodników na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w 2025 r.Przedmiot zamówienia składa się z 2 części:
Część I zamówienia:
Interwencyjne remonty uszkodzonych nawierzchni chodników, zatok autobusowych, studzienek i wpustów na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w roku 2025
Część II zamówienia:
Przebudowy chodników na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w 2025 r.
Na przedmiot zamówienia w II części składa się:
1. Wykonywanie robót budowlanych polegających na: Przebudowie chodników na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w 2025 r.
2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do przebudów nawierzchni w zakresie i czasie określonym przez Jednostkę organizacyjną, mających znaczący wpływ na stan techniczny lub przebudów wynikających z innych dokumentów np. decyzji, planów.
3. Zakres przebudów będzie dotyczył od 4 do 8 lokalizacji, jakie będą zlecane kompleksowo zgodnie z określonym w przedmiarze zakresem robót. Przedmiar robót został zamieszczonym na stronie prowadzonego postępowania.
4. Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez:
- Przedmiar robót (stanowi tylko materiał pomocniczy do obliczenia ceny);
- STWiORB;
opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.
5. Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia będzie zobowiązany do wykonania danej przebudowy w terminie do maksymalnie 45 dni od otrzymania kompleksowego zlecenia w danym zakresie ustalonego wcześniej przez Jednostkę organizacyjną w terenie wraz z Wykonawcą robót, do momentu ich zakończenia.
6. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca, które będzie przedmiotem danego zlecenia przebudowy do czasu zakończenia zlecenia.
7. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji fotograficznej przedmiotu zlecenia przed
i po wykonaniu zlecenia oraz przekazanie jej do Jednostki organizacyjnej. Dokumentację fotograficzną Wykonawca jest zobowiązany przesłać na adres e-mail: drogi@powiat.kedzierzyn-kozle.pl
DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Wymagania ogólne znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 .
Inne wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 .
Obowiązki Wykonawcy dotyczące bezpieczeństwa w czasie wykonywania prac znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 542471,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160994,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160994,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: K+D Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160019290
7.3.3) Ulica: ul. Głubczycka 21
7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
7.3.5) Kod pocztowy: 47-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160994,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 454140,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 664800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 454140,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: K+D Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160019290
7.3.3) Ulica: ul. Głubczycka 21
7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
7.3.5) Kod pocztowy: 47-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 454140,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
DOTYCZY CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA
Zadanie należy zrealizować w okresie: od daty podpisania umowy do 29.12.2025 r.
Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia będzie zobowiązany wraz zgodnie ze wskazaniem w poszczególnym
zleceniu do wykonania:
• interwencyjnych remontów w maksymalnym terminie do 48 h od otrzymania zgłoszenia przez Jednostkę organizacyjną do
momentu ich zakończenia;
• remontu w szerszym zakresie (wykonanie remontu chodników o powierzchni większej niż 10 m²) w maksymalnym terminie
do 2 tygodni od otrzymania zgłoszenia przez Jednostkę organizacyjną do momentu ich zakończenia.
DOTYCZY CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA
Zadanie należy zrealizować w okresie: od daty podpisania umowy do 29.12.2025 r.
Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia będzie zobowiązany do wykonania danej przebudowy w terminie do
maksymalnie 45 dni od otrzymania kompleksowego zlecenia w danym zakresie ustalonego wcześniej przez Jednostkę
organizacyjną w terenie wraz z Wykonawcą robót, do momentu ich zakończenia.
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Zagospodarowanie części terenu zabytkowego Parku na os. Sławięcice w Kędzierzynie-Koźlu w ramach projektu:Ochrona różnorodności biol. województwa opolskiego - etap V- w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Wymiana i naprawa podłóg w budynku Sądu przy ulicy Sądowa 6
- System wytwarzający energię elektryczną dla prowadzonych prac badawczych w Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytucie Ciężkiej Syntezy Organicznej "Blachownia""
- Modernizacja placu zabaw przy ulicy Filtrowej/skwer Bartoszewskiego - etap I - B.O.
- Doposażenie i modernizacja obiektów rekreacyjnych - modernizacja placu zabaw przy ul. Sucharskiego
- Modernizacja schodów wejściowych DK Chemik- II postępowanie
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja centrum rekreacyjno-sportowego przy SP3 - II postępowanie
- wyk.robót bud.sali wykł. z pom.zaplecza techn.-gosp. oraz dostawą wyp. z wył. sprzętu audio-wizua." pn. "Modernizacja budynku dyd.Atheneum Gedanense Novum w tym sali wykładowej wraz z wyp. multim."
- Rozbudowa i przebudowa budynku Środowiskowego Domu Samopomocy oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń gospodarczych na pomieszczenia sal zajęć
- 4.2025 Wykonanie 5 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej przy ul. Zielonej w Barwicach
- Remont wybranych pomieszczeń budynku Szkoły i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy.
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krasne
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.