eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna"Świadczenie usługi wyżywienia uczestników projektu uczestniczących w 3-dniowych zjazdach nad jeziorem Garczyn w roku 2025 "



Ogłoszenie z dnia 2025-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi wyżywienia uczestników projektu uczestniczących w 3-dniowych zjazdach nad jeziorem Garczyn w roku 2025 ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD OŚWIATY GMINY KOŚCIERZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191925936

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzelecka 9

1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zogK@koscierzyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://koscierzyna.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usługi wyżywienia uczestników projektu uczestniczących w 3-dniowych zjazdach nad jeziorem Garczyn w roku 2025 ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d82bba25-5502-4803-97f6-14e10b4e4188

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00214028

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029562/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Świadczenie usługi wyżywienia uczestników projektu uczestniczących w 3-dniowych zjazdach nad jeziorem Garczyn w roku 2025 ”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Na żaglach wiedzy do kompetencji kluczowych”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego + w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 dla Działania 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00199513

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 25058 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wyżywienia uczestników projektu uczestniczących w 3-dniowych zjazdach nad jeziorem Garczyn w roku 2025, w związku z realizacją projektu „Na żaglach wiedzy do kompetencji kluczowych”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego + w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 dla Działania 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa.
Realizacja usługi polega na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków w miesiącu maju, czerwcu i wrześniu, w następujących terminach:
1) 09 maja 2025 r. - 11 maja 2025r.
2) 16 maja 2025r. - 18 maja 2025r.
3) 23 maja 2025r. - 25 maja 2025r.
4) 30 maja 2025r. - 1 czerwca 2025r.
5) 6 czerwca 2025r. - 8 czerwca 2025r.
6) 13 czerwca 2025r. - 15 czerwca 2025r.
7) 20 czerwca 2025r. - 22 czerwca 2025r.
8) 27 czerwca 2025r. - 29 czerwca 2025r.
9) 5 września 2025r. - 7 września 2025r.
10) 12 września 2025r. - 14 września 2025r.
11) 19 września 2025r. - 21 września 2025r.
12) 26września 2025r. - 28 września 2025r.

Posiłek Piątek Sobota Niedziela
dla 18 osób godz. dostawy miejsce dostarczenia godz. posiłku miejsce dostarczenia godz. posiłku miejsce dostarczenia
śniadanie - - 8,00 Obozowisko Garczyn 8,00 Obozowisko Garczyn
obiad - - 14,00 PCM Garczyn 13,00 PCM Garczyn
kolacja 18,30 Obozowisko Garczyn 18,30 Obozowisko Garczyn - -

Przewidywana liczba wydanych posiłków:
1) Ilość śniadań – 432,
2) Ilość obiadów – 432,
3) Ilość kolacji – 432.

WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYŻYWIENIA
1. Wykonawca zapewnia pełnowartościowy posiłek na osobę w formie:
a. śniadania składającego się z pieczywa: m.in. bułek kajzerek lub chleba pszen-no-żytniego, masła o zawartości tłuszczu 80-90%, sera żółtego oraz wędliny (wyklucza się wędliny z mielonek), sałaty, dżemu owocowego. Do zestawu jo-gurt owocowy (truskawkowy/ wiśniowy/ brzoskwiniowy) o gramaturze między 150 do 200 g. Do zestawu sok owocowy (jabłkowy/ pomarańczowy) 200-300 ml. Wartość kaloryczna posiłku nie może być niższa niż 500 kcal.
b. obiadu pełnowartościowego posiłku składającego się obiadu jednodaniowego tj. ziemniaki/ frytki/ ryż/ makaron, porcja mięsa/ryby, surówka lub posiłek we-getariański z napojem 0,5 l/os., zbilansowany posiłek dla osób w wieku 16+. Na deser ciasto własnego wyrobu. Wartość kaloryczna nie mniej niż 800 kcal.
a. kolacji składającej się składającego się z pieczywa: m.in. bułek kajzerek lub chleba pszenno-żytniego, masła o zawartości tłuszczu 80-90%, sera żółtego oraz wędliny (wyklucza się wędliny z mielonek), sałaty, dżemu owocowego. Za-miennie dopuszcza się podanie ciepłej kolacji. Wykonawca zapewnia napój w postaci gorącej herbaty lub soku/kompotu nie mniej niż 250 ml. Kaloryczność nie mniej niż 700 kcal.
Do tego w sobotę dla każdej z 18 osób. jeden kawałek kiełbasy na ognisko o gramaturze od 80 -100 g z zawartością mięsa co najmniej 90%, 1 bułka kajzerka lub dwa kawałki chleba. Dodatkowo na jeden zjazd dostarczenie w sobotę jednego opakowania musztardy delikate-sowej o gramaturze od 185 – 200g oraz ketchup łagodny 450-500g.
2. Jadłospis będzie musiał być ustalony każdorazowo na jeden miesiąc realizacji zamó-wienia i zaakceptowany przez Zamawiającego przed rozpoczęciem każdego miesiąca.
3. Planując jadłospis Wykonawca zobowiązany jest do uwzględniania norm żywienia, za-potrzebowania na energię i składniki odżywcze dla danej grupy wiekowej ok. 15 lat (umieścić te dane w jadłospisie) oraz przestrzegania, aby na całodzienne żywienie oso-by składały się środki spożywcze pochodzące z różnych grup środków spożywczych.
4. W przypadku alergii, diety, wegetarianizmu itp. – dania będą musiały indywidualnie odpowiadać potrzebom zgłaszanym przez uczestników. W tym celu Zamawiający prze-każe Wykonawcy zalecenia żywieniowe osób, o ile takie wystąpią, co najmniej na 3 dni przed realizacją posiłku dla osoby ze specjalnymi wymaganiami żywieniowymi.
5. Wykonawca zapewnia dowóz wyżywienia o ustalonej godzinie na miejsce realizacji zamówienia wskazane przez Zamawiającego. Koszt dowozu musi zostać uwzględniony
w cenie oferty.
6. Wykonawca zapewnia własne naczynia (termosy/ podgrzewacze, filiżanki, talerze, szklanki/ kubeczki, sztućce, cukiernice, itp.) oraz serwetki papierowe zgodnie
z wymaganiami menu.
7. Wykonawca zadba o właściwy stan dostarczania posiłków (posiłki gorące, świeże, smaczne i estetyczne). Każde odstępstwo będzie zgłaszane Wykonawcy, a 3-krotne nie-dopełnienie tych wymogów spowoduje kary umowne zawarte w umowie z Wykonaw-cą. Uporczywe dostarczanie złego stanu pożywienia spowoduje rozwiązanie umowy z winy Wykonawcy.
8. Wykonawca oświadcza, że posiada pełne uprawnienia potrzebne do świadczenia usługi wydane przez właściwego miejscowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitar-nego.
9. Wykonawca jest zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek podanych posił-ków w przeznaczonych do tego lodówkach przez okres 72 godzin od upływu dnia poda-nia. Pobór próbek i ich przechowywanie winien być wykonany zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamknięte-go (Dz.U. 2007 r. nr 80, poz. 545), o ile dotyczy.
10. Wykonawca w celu realizacji zamówienia musi dysponować kuchnią, której lokalizacja jest zgodna z przedstawioną w ofercie.
11. Wykonawca zobowiązany jest by osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia po-siadały aktualne badania lekarskie, niezbędne do wykonywania powierzonych im obo-wiązków, w tym badania sanitarno-epidemiologiczne, określone w ustawie z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (t.j. Dz.U. 2024 r. poz. 924 z późn. zm.).
12. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 i art. 438 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osoby/osób wyko-nujących czynności w zakresie przygotowywania posiłków w ramach realizacji zamó-wienia:
a. zatrudnienie powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia,
b. na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązu-je się przedstawić dowody zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (np. oświadczenie zatrudnionego pracownika lub oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy o pracę zatrudnionego pracownika) osób, o których mowa w pkt 12 lub innych dokumentów, zgodnie z art. 438 ust. 2 ustawy.
c. sposób dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, uprawnie-nia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wyżej wskazanych przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań okre-ślone zostały we wzorze Umowy
13. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowie-dzialność cywilną i finansową za jakość dostarczanych posiłków oraz skutki wynikające z zaniedbań przy ich przygotowywaniu i transporcie, mogących mieć negatywny wpływ na zdrowie żywionych dzieci.
14. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP.
15. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia stałego przedstawiciela odpowiedzial-nego za kontakt z Zamawiającym.

Ponadto składając ofertę Wykonawca zobowiązuje się do:
1. Przyrządzania posiłków w dniu świadczenia usług wyżywienia.
2. Przygotowywania posiłków na bazie produktów wysokiej jakości, ryby podawane
w zestawach powinny być świeże i pozbawione ości - filetowane, dania i napoje gorące powinny posiadać odpowiednią temperaturę w momencie podania.
3. Przygotowywania potraw z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji: konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych. Posiłki nie mogą być wykonywane
z produktów typu instant, np. zupy i sosy w proszku oraz produktów gotowych
np. pizza/ pierogi mrożone.
4. Uwzględniania w ramach menu posiłku specjalnego np. bezglutenowego/ wegetariań-skiego w sytuacji udziału w projekcie osób o szczególnych potrzebach żywieniowych o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę.
5. Dostarczania posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej 5 min. przed rozpoczęciem posiłku.
6. Zapewnienia obsługi do wydania posiłków.
7. Zapewnienia odpowiednich urządzeń grzewczych w tym przedłużaczy, kabli niezbęd-nych do ich podłączenia i do wykonania usługi, o ile będą wymagane.
8. Wykorzystywania naczyń wielorazowego użytku (zakaz wykorzystania plastikowych ma-teriałów, co ma przyczynić się do ochrony środowiska).
9. Uprzątnięcia naczyń i sprzętu oraz wywiezienia śmieci (resztek) pozostałych po posił-kach i ich utylizacji na własny koszt, zgodnie z ustawą o odpadach (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

odrzucenie oferty

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.