eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choroszcz › ZAKUP PALIWA ORAZ ŚRODKÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH SPP ZOZ W CHOROSZCZY



Ogłoszenie z dnia 2022-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP PALIWA ORAZ ŚRODKÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH SPP ZOZ W CHOROSZCZY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr. Stanisława Deresza w Choroszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050580458

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. im. dr Zygmunta Brodowicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Choroszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-070

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@sppchoroszcz.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppchoroszcz.med.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP PALIWA ORAZ ŚRODKÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH SPP ZOZ W CHOROSZCZY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e7d906e-bfac-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213985

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034610/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Paliwo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125353/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP 3820 - 13/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 161300,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż paliwa oraz innych produktów do pojazdów należących do SPP ZOZ
w Choroszczy, wymienionych poniżej, opłacanych przy użyciu Paliwowej Karty Identyfikacyjnej:
1) etylina PB95 – 950 litrów,
2) olej napędowy ON – 8 886 litrów,
3) środki eksploatacyjne np. płyn do spryskiwacza, płyn hamulcowy, płyn do chłodnicy, odmrażacz, żarówki itp. – w limicie
kwotowym określonym w formularzu ofertowym
2. Wskazane w pkt. 1 ilości Produktów mają charakter szacunkowy i będą realizowane w ilościach i według bieżących
potrzeb Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do zakupu w całym okresie obowiązywania
przedmiotowej Umowy w ilości co najmniej 60% maksymalnej ilości poszczególnych pozycji wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1) i
2) oraz wykorzystania co najmniej 40% limitu kwotowego, o którym mowa w pkt. 1 ppkt. 3).
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewyczerpania wskazanych w pkt. 1 limitów Produktów, a Wykonawcy nie będą
przysługiwały roszczenia z tego tytułu, z zastrzeżeniem okoliczności o których mowa w pkt. 2 zdanie drugie. Dokonywanie
zamówień w mniejszej ilości niż limity wskazane w pkt. 1, będzie odbywało się przy zachowaniu maksymalnego
wynagrodzenia i upustów, wynikających z Oferty złożonej przez Wykonawcę.
4. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży Produktów o jakości zgodnej z obowiązującymi w tym zakresie normami i
przepisami prawa. Wykonawca oświadcza, że paliwa, spełniają wymagania jakościowe dla paliw ciekłych określone w
Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.
U. poz. 1680 z późn. zm.) oraz odpowiednio norm PN-EN 228+A1:2017-06, PN-EN 590+A1:2017-06 lub równoważne w
okresie realizacji Umowy.
5. Zamawiający wymaga aby odległość od siedziby SPP ZOZ w Choroszczy do najbliższej stacji paliw Wykonawcy, liczona
najkrótszą drogą publiczną nie przekracza 15 km. (co Wykonawca poświadczy w złożonym formularzu ofertowym).
6. Wykonawca oświadcza, że legitymuje się posiadaniem wszelkich wymaganych prawem uprawnień do wykonania
przedmiotu Umowy oraz zobowiązuje się do okazywania świadectwa jakości sprzedawanych paliw na każde żądanie
Zamawiającego.
7. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się ze wszystkimi warunkami, które są niezbędne do wykonania przedmiotu Umowy
i nie przysługują mu względem Zamawiającego roszczenia.
8. Sprzedaż Produktów wymienionych w pkt. 1 będzie odbywała się na stacjach paliw zlokalizowanych na terenie Polski,
sukcesywnie i według potrzeb Zamawiającego w ilościach detalicznych, realizowanych drogą transakcji bezgotówkowych,
za pomocą Paliwowych Kart Identyfikacyjnych.
9. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość tankowania pojazdów na stacjach paliw zlokalizowanych w na terenie
Polski. Wykaz Stacji Wykonawcy będzie stanowił Załącznik do Umowy. Wykonawca gwarantuje, że stacje wskazane w
Załączniku do Umowy, spełniają wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw
płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie
(Dz. U. z 2014 r. poz. 1853, z późn. zm.) lub równoważne w okresie realizacji Umowy.
10. Paliwowe Karty Identyfikacyjne dostarczone bezpłatnie Zamawiającemu przez Wykonawcę, upoważniają Kierowców
pojazdów służbowych Zamawiającego do nabywania, na zasadach określonych Umową (Załącznik nr 4 do SWZ),
Produktów, po przedstawieniu Paliwowej Karty Identyfikacyjnej uprawnionemu przedstawicielowi Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30163100-0 - Karty na zakup paliwa

39831500-1 - Samochodowe środki czyszczące

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81265,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81265,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81265,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222967596

7.3.3) Ulica: ul. Kocjana 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-473

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81265,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.