Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Powtórzenie podobnych usług lub robót budowl.przewidzian.dla zamów.podstawow. pn.Budowa budynku dla Sądu Apelacyjnego w Poznaniu i XIIWydz.Gospod.SRPoznań-Stare Miasto w Poznaniu,przy ul.Hejmowskiego3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004818424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trójpole 21
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-693
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 618609462
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi2@poznan.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poznan.sa.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d03b7afa-266b-40d6-be72-7625db66bae61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sądownictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Powtórzenie podobnych usług lub robót budowl.przewidzian.dla zamów.podstawow. pn.Budowa budynku dla Sądu Apelacyjnego w Poznaniu i XIIWydz.Gospod.SRPoznań-Stare Miasto w Poznaniu,przy ul.Hejmowskiego32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d03b7afa-266b-40d6-be72-7625db66bae6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213849
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00137393/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zam. polegające na powtórzeniu podobnych rob. bud. przewidzianych dla zam. podst. "Budowa budynku dla SA w Poznaniu i XII Wydz. Gosp. SR Poznan-Stare Miasto w Poznaniu przy ul. St. Hejmowskiego 3"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00156692
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
art.305 pkt.1 w zw.z art.214 ust.1pkt7 ustawy Pzp.
Przedmiotem zamówienia podstawowego udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego było zadanie polegające na kontynuacji budowy budynku wraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi,przyłączami, zagospodarowaniem terenu,drogami,murem oporowym,zjazdami z ul.Hejmowskiego, wyposażeniem pomieszczeń,realizowanym na działkach nr 12/35,12/32 i cz.12/25.
Przedmiotowe zamówienie podobne zgodne jest z przedmiotem zamówienia podstawowego,tzn. pozostaje w zgodności z podstawowym zadaniem, na który udzielono pierwotnego zamówienia, wartość zamówienia podobnego została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Możliwość udzielenia zamówienia podobnego na wyposażenie budynku była przewidziana w treści ogłoszenia o zamówieniu podstawowym a w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego został wskazany zakres robót objętych przedmiotowym zamówieniem podobnym i określono warunki,na jakich przedmiotowe zamówienie zostanie udzielone.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2381037,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych przewidzianych dla zamówienia podstawowego pn.: Budowa budynku dla Sądu Apelacyjnego w Poznaniu i XII Wydziału Gospodarczego Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu, przy ul. St. Hejmowskiego 3 przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Przedmiotem zamówienia podobnego są nowe:
- roboty budowlane polegające na zabudowie meblowej słupów,
- uzupełnienie wyposażenia pomieszczeń przewidzianego w dokumentacji projektowej, dla zadania podstawowego o piętra: I, II, III oraz złożenie, zainstalowanie, wbudowanie, zamontowanie i wypoziomowanie wyposażenia,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
a) Przedmiar - Załącznik nr 1 do Zaproszenia.
b) Dokumentacja Techniczna – Załącznik nr 2 do Umowy ZP-374-01/2022 z 18.08.2022 r.
c) Opis minimalnych wymagań techniczno-użytkowych wyposażenia SA w Poznaniu dla pięter I, II ,III w zakresie pomieszczeń biurowych, aneksów kuchennych, zabudów indywidualnych, pokoi gościnnych. – załącznik nr 2 do Zaproszenia.
d) Zestawienie wyposażenia pomieszczeń Kierownictwa Sądu Apelacyjnego w Poznaniu. – załącznik nr 3 do Zaproszenia
Dokumenty wskazane w pkt. c) i d) stanowią dokument nadrzędny dla wskazanego w pkt. b).
Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia, w terminie do 1 tygodnia po podpisaniu umowy do dokonania niezbędnych pomiarów przestrzeni pod wyposażenie. Wymiary powinny obejmować: szerokość, wysokość i głębokość miejsca pod wyposażenie. Należy zapewnić przestrzeń na swobodne korzystanie z wyposażenia umożliwiające swobodne podłączenie urządzeń do instalacji elektrycznej. Wyposażenie nie może powodować kolizji, np. z grzejnikami lub gniazdami elektrycznymi. Należy uwzględnić odległości od podłogi do sufitu lub innej zabudowy (miejscowe obniżenia), nierówności ścian oraz słupy, których obudowę należy wykonać łącznie z zabudową meblową.
W terminie do 1 tygodnia po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest do wskazania dokładnych zmian ilości i wartości w Przedmiarze - Załączniku nr 1 do Zaproszenia oraz uzyskania akceptacji Zamawiającego w terminie do 1 tygodnia od otrzymania od Wykonawcy zmian w przedmiarze. Zmiany wymiarów lub ilości wyposażenia powinny uwzględniać ostateczny sposób wykończenia powierzchni ścian i zapewniać optymalne wykorzystanie przestrzeni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2830000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2830000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2830000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EBS BUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512423731
7.3.3) Ulica: Klimczaka 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-797
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca powierzy podwykonawcom komplet prac i robót budowlanych , Hoof Design Sp. z o.o., ul. Obornicka 245, 60-693 Poznań, P.P.H. "ROL-MOT" Sp. z o.o., ul. Czachowskiego 29,. 27-310 Cieplów
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2830000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- AN/ZP/64/25 Montaż instalacji teleinformatycznej i multimedialnej w 7 salach hybrydowych wraz z zakupem sprzętu do telekonferencji.
- Dostawa urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
- Dostawa produktów leczniczych RTDL - Omaveloxolonum
- Wymiana nawierzchni ulic Mewy i Rybitwy w Poznaniu
- TP1 630/2025 dostawa myszy laboratoryjnych
- "Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych wraz z dzierżawą dozowników"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: Przebudowa lokali mieszkalnych nr 1 i 2 w budynku przy ul. Grzesiuka 9 [lokalizacja: Warszawa, ul. Grzesiuka]
- SVA/4620-221/2025: Remont balkonów w budynku mieszkalnym w Nisku
- Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku szkoły i przedszkola na żłobek
- Adaptacja pomieszczeń na kuchnię szkolną
- "Dostosowanie budynku szkoły do potrzeb ucznia niepełnosprawnego w ZSP w Borzęcinie Dolnym".
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania cz. usług. istniejącego obiektu mieszkalno-usługowego na cele socjalne wraz z realizacją niezbędnej infrastruktury gwarantującej prawidłowe jego funkcjonowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.