eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZakup i dostawa automatycznego wysokoprzepływowego pobornika pyłu (TSP, PM10, PM2,5) z powietrza atmosferycznego



Ogłoszenie z dnia 2025-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa automatycznego wysokoprzepływowego pobornika pyłu (TSP, PM10, PM2,5) z powietrza atmosferycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wólczańska 213

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 426313787

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.brewka@p.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.p.lodz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://plodz.ezamawiajacy.pl/pn/plodz/demand/200942/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa automatycznego wysokoprzepływowego pobornika pyłu (TSP, PM10, PM2,5) z powietrza atmosferycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-471f115d-f2a5-4297-9e90-7fb84cd11576

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213719

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034614/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa automatycznego wysokoprzepływowego pobornika pyłu zawieszonego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149098

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: W9/ZP/2/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 175500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Automatyczny wysokoprzepływowy pobornik pyłu z możliwością wyboru pobieranej frakcji - TSP, PM10 lub PM2,5 z powietrza atmosferycznego - do badań analitycznych składu chemicznego pobranego pyłu.
2. Minimalna wydajność zasysania powietrza powinna wynosić 60 m3/h, co zapewni możliwość zebrania ok. 0,5-1,5 g próbki pyłu do dalszych badań analitycznych przy aspiracji próbki przez minimum 10-15 dni.
3. Możliwość automatycznej zmiany filtra do poboru próbki pyłu.
4. Urządzenie stacjonarne – zewnętrzne, nie wymagające bieżącej kontroli i obsługi. Rejestracja objętości zaaspirowanego powietrza w okresie pomiędzy zmianą filtrów.
5. Zasilanie 230V.
6. Cena obejmuje dostawę, montaż, uruchomienie urządzenia.
7. Minimalny czas reakcji serwisowej 24 godziny.
8. Gwarancja minimalna 12 miesięcy(stanowi kryterium oceny ofert).
9. Wykonawca zapewni szkolenie dla personelu w miejscu instalacji aparatury w wymiarze 8 godzin dla max 3-4 osób w terminach ustalonych z Zamawiającym.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 2-Specyfikacja techniczna

4.5.3.) Główny kod CPV: 38545000-7 - Zestawy do badania gazów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194682,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194682,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194682,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OMC ENVAG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260000376

7.3.3) Ulica: Iwonicka 21

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-924

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194682,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.