Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00149098/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa automatycznego wysokoprzepływowego pobornika pyłu (TSP, PM10, PM2,5) z powietrza atmosferycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wólczańska 213
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 426313787
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.brewka@p.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.p.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://plodz.ezamawiajacy.pl/pn/plodz/demand/200942/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa automatycznego wysokoprzepływowego pobornika pyłu (TSP, PM10, PM2,5) z powietrza atmosferycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-471f115d-f2a5-4297-9e90-7fb84cd11576
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213719
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034614/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa automatycznego wysokoprzepływowego pobornika pyłu zawieszonego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149098
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: W9/ZP/2/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 175500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Automatyczny wysokoprzepływowy pobornik pyłu z możliwością wyboru pobieranej frakcji - TSP, PM10 lub PM2,5 z powietrza atmosferycznego - do badań analitycznych składu chemicznego pobranego pyłu.
2. Minimalna wydajność zasysania powietrza powinna wynosić 60 m3/h, co zapewni możliwość zebrania ok. 0,5-1,5 g próbki pyłu do dalszych badań analitycznych przy aspiracji próbki przez minimum 10-15 dni.
3. Możliwość automatycznej zmiany filtra do poboru próbki pyłu.
4. Urządzenie stacjonarne – zewnętrzne, nie wymagające bieżącej kontroli i obsługi. Rejestracja objętości zaaspirowanego powietrza w okresie pomiędzy zmianą filtrów.
5. Zasilanie 230V.
6. Cena obejmuje dostawę, montaż, uruchomienie urządzenia.
7. Minimalny czas reakcji serwisowej 24 godziny.
8. Gwarancja minimalna 12 miesięcy(stanowi kryterium oceny ofert).
9. Wykonawca zapewni szkolenie dla personelu w miejscu instalacji aparatury w wymiarze 8 godzin dla max 3-4 osób w terminach ustalonych z Zamawiającym.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 2-Specyfikacja techniczna
4.5.3.) Główny kod CPV: 38545000-7 - Zestawy do badania gazów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194682,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194682,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194682,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OMC ENVAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260000376
7.3.3) Ulica: Iwonicka 21
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-924
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194682,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych
- Zakup i dostawa narzędzi oraz materiałów budowlanych dla Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi
- Remont i modernizacja strażnicy OSP Łódź-Andrzejów
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Wydziału Inwestycji i Rozwoju Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu pn. "Szkoła Filmowa bez barier" - (...) PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.