eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszczynaModernizacja instalacji wody basenowej basenu przy PZS nr 2 w Pszczynie-postępowanie powtórzone.



Ogłoszenie z dnia 2025-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji wody basenowej basenu przy PZS nr 2 w Pszczynie-postępowanie powtórzone.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pszczyński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 10

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.pszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-pszczyna.logintrade.net/zapytania_email,193018,e7accfd8abe920d9435e5f5651955592.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji wody basenowej basenu przy PZS nr 2 w Pszczynie-postępowanie powtórzone.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61ec6f06-78f5-4245-a817-45b1efa8bc6a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213717

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039447/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja instalacji wody basenowej basenu przy PZS nr 2 w Pszczynie-postępowanie powtórzone

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00169593

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1531390,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach inwestycji wyodrębnia się:
I. Roboty budowlane:
1. Budowę 3 magazynów środków chemicznych z systemem wentylacji i środkami ochrony i bezpieczeństwa obsługi,
II. Roboty instalacyjne:
1. Demontaż i utylizacja 2 szt. filtrów stalowych fi 1800mm,
2. Demontaż pomp (2 szt.), wymienników (2 szt.) i instalacji wraz z utylizacją
3. Dostawa i montaż zbiornika przelewowego V = 20 m3 (z płyt PP, spawany) z orurowaniem, zabezpieczeniami z układem sond oraz zabezpieczeń pomp,
4. Dostawa i montaż filtrów wstępnych (2 moduły na stelażach z 3 filtrami dyskowymi),
5. Dostawa i montaż filtrów ultrafiltracji (3 moduły na stelażach z 3 filtrami z membranami UF) o wydajności min. Q = 81 m3/h,
6. Dostawa i montaż pompy min. Q = 94 m3/h, min. H = 32 m H2O, max P = 7,5 kW,
7. Demontaż istniejącego sytemu cyrkulacji wody w niecce basenu z rur stalowych i kształtek z PEHD,
8. Wykonanie instalacji rurociągów tłocznych połączonej kołnierzowo do instalacji filtracji,
9. Wykonanie orurowania strony tłocznej od filtrów do dopływów (40 istniejących dysz) z klejonego PVC,
10. Wykonanie orurowania grawitacyjnego z istniejących odpływów w rynnach przelewowych 2 x 25 m z PVC,
11. Wykonanie automatycznej instalacji stacji pomiaru chloru wolnego, chloru związanego, pH, redox, ze sterowaniem dezynfekcji i korekty pH wody oraz koagulacji z zapewnieniem odpowiednich warunków technicznych pomieszczeń,
12. Wykonanie nowego doprowadzenia i instalacji wody z wodociągu do rejonu zbiornika przelewowego i magazynów,
13. Wykonanie instalacji kanalizacyjnej w rejonie stacji oczyszczania wody z podłączeniem do istniejącego przykanalika po jego kamerowaniu i oczyszczeniu / udrożnieniu,
14. Dostawa i montaż nowych wymienników ciepła w nowej lokalizacji wraz z podłączeniem czynnika grzewczego do wymienników oraz instalacji i automatycznej regulacji temperatury i zabezpieczenie przed przegrzaniem,
15. Wykonanie nowej rozdzielni elektrycznej dla pomp obiegowych i sond regulacyjnych, zasilania stacji dezynfekcji, korekty pH, koagulacji wody i regulacji temperatury wraz z zabezpieczeniem węzła cieplnego oraz podłączenie do istniejącej rozdzielni głównej,
16. Montaż instalacji zespołów dezynfekcji stóp w 2 brodzikach wejściowych,
17. Montaż zestawu fotometru do badania jakości wody,
18. Dostawę i montaż lampy / reaktora UV z zasilaniem i sterowaniem,
19. Demontaż pozostałych niefunkcjonujących lub zbędnych urządzeń z istniejącej stacji uzdatniania wody.
20. Podłączenie zabudowanych w niecce elementów atrakcji basenowych (gejzer, dysze masażu ściennego) wraz z dostawą i podłączeniem pozostałych części, urządzeń i orurowania.
21. Montaż zdemontowanych kanałów wentylacyjnych w podbaseniu pod stropem plaży basenowej.
22. Prace rozruchowe, regulacyjne, badania, instruktarze, napełnienie niecki wodą, dostawa chemii basenowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1722000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2227415,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1722000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BASEN SYSTEM SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492441361

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 19

7.3.4) Miejscowość: Oświęcim

7.3.5) Kod pocztowy: 32-600

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1722000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.