eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Modernizacja dróg gruntowych w granicach administracyjnych Grudziądza



Ogłoszenie z dnia 2022-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gruntowych w granicach administracyjnych Grudziądza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340534333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ludwika Waryńskiego 34A

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdm@zdm.grudziadz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm-grudziadz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zdm-grudziadz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg gruntowych w granicach administracyjnych Grudziądza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa5531ee-c6d0-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213697

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019190/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Modernizacja dróg gruntowych w granicach administracyjnych Grudziądza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138941/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDM.ZP.261.2.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4634146,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 1: „Modernizacja drogi gruntowej przy ul. Morelowej”
Zadanie będzie polegało na:
- Zdjęcie warstwy gruzu o grubości do 15 cm - 2833,85 m2
- Wykonanie koryta gł. 25 cm dla podbudowy z gruzu betonowego - 2833,85 m2
- Wykonanie warstwy odsączającej gr. 10 cm - 3967,39 m2
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm - 2833,85 m2

- Ustawienie opornika betonowego 12x25 na ławie betonowej z betonu - 1133,54 mb
- Wykonanie warstwy podsypkowej z piasku dla płyt ażurowych 10 cm - 2833,85 m2
- Wykonanie nawierzchni z betonowych płyt ażurowych na podsypce piaskowej - 2833,85 m2
- Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej - 1133,54 m2
- Wstawienie krawężnika betonowego 15x30 na ławie z betonu – 1200 mb
- Wywóz gruntu z korytowania na odległość do 8 km
- Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równym
- Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych lub gazowych – 57 szt
- Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych – 12 szt
Należy również uzgodnić wszystkie prace z gestorami sieci i wykonać projekt i dokumentację powykonawczą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 707317,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 2: „Modernizacja drogi gruntowej przy ul. Platanowej” Zadanie będzie polegało na:
- Zdjęcie warstwy gruzu o grubości do 15 cm - 2543,25m2
- Wykonanie koryta gł. 25 cm dla podbudowy z gruzu betonowego - 2543,25m2
- Wykonanie warstwy odsączającej gr. 10 cm - 3561,25m2
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm - 2833,85 m2
- Ustawienie opornika betonowego 12x25 na ławie betonowej z betonu - 1027,30mb
- Wykonanie warstwy podsypkowej z piasku dla płyt ażurowych 10 cm - 2543,25m2
- Wykonanie nawierzchni z betonowych płyt ażurowych na podsypce piaskowej - 2543,25m2
- Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej - 1018,00m2
- Wstawienie krawężnika betonowego 15x30 na ławie z betonu – 1020,00 mb
- Wywóz gruntu z korytowania na odległość do 8 km
- Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równym
- Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych lub gazowych – 30 szt
- Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych – 12 szt
Należy również uzgodnić wszystkie prace z gestorami sieci i wykonać projekt i dokumentację powykonawczą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 638211,39 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 3: „Modernizacja drogi gruntowej przy ul. Bratkowej” Zadanie będzie polegało na:
- Zdjęcie warstwy gruzu o grubości do 15 cm - 717,03 m2
- Wykonanie koryta gł. 25 cm dla podbudowy z gruzu betonowego - 559,71 m2
- Wykonanie warstwy odsączającej gr. 10 cm - 717,03 m2
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm - 559,71 m2
- Ustawienie opornika betonowego 12x25 na ławie betonowej z betonu - 252,62 mb
- Wykonanie warstwy podsypkowej z piasku dla płyt ażurowych 10 cm - 717,03 m2
- Wykonanie nawierzchni z betonowych płyt ażurowych na podsypce piaskowej - 559,71 m2
- Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej - 157,32 m2
- Wywóz gruntu z korytowania na odległość do 8 km
- Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równym
- Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych lub gazowych – 8 szt
- Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych – 5 szt
Należy również uzgodnić wszystkie prace z gestorami sieci i wykonać projekt i dokumentację powykonawczą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 223577,24 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 4: „Modernizacja drogi gruntowej przy ul. Irysowej” Zadanie będzie polegało na:
- Zdjęcie warstwy gruzu o grubości do 15 cm - 1 888,63 m2
- Wykonanie koryta gł. 25 cm dla podbudowy z gruzu betonowego - 1 628,92 m2
- Wykonanie warstwy odsączającej gr. 10 cm - 1 888,63 m2
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm - 1 628,92 m2
- Ustawienie opornika betonowego 12x25 na ławie betonowej z betonu - 596,00 mb
- Wykonanie warstwy podsypkowej z piasku dla płyt ażurowych 10 cm - 1 888,63 m2
-Wykonanie nawierzchni z betonowych płyt ażurowych na podsypce
piaskowej - 1 628,92 m2
- Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej - 259,71 m2
- Wywóz gruntu z korytowania na odległość do 8 km
- Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równym
- Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych lub gazowych – 26 szt
- Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych – 14 szt
Należy również uzgodnić wszystkie prace z gestorami sieci i wykonać projekt i dokumentację powykonawczą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 504065,04 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 5: „Modernizacja drogi gruntowej przy ul. Łyskowskiego – dojazd do ROD” Zadanie będzie polegało na:
- Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruncie kat I-VI, głębokość koryta 10 cm - 2391,83 m2,
- Wywóz materiałów z rozbiórki na odległość do 10 km,
- Mechaniczne rozścielenie gruzu betonowego z wyprofilowaniem i zagęszczeniem nawierzchni warstwa grubości 30 cm (kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie) - 2391,83 m2,
- Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - oznakowanie robót w pasie drogowym,
- Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy (2 egzemplarze),
- Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
Należy również uzgodnić wszystkie prace z gestorami sieci.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 243902,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1253632,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1253632,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1253632,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNITRAK Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191537878

7.3.3) Ulica: Strażacka

7.3.4) Miejscowość: Kielno

7.3.5) Kod pocztowy: 84-208

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1253632,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp - cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 19 maja 2022 r. do godz.09:30 została złożona jedna oferta na cz.2 przez Wykonawcę UNITRAK Sp. z o.o.
ul. Strażacka 84-208 Kielno na kwotę 1.096.892,56 zł.
Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia w cz. 2 zamierza przeznaczyć 785.000,00 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246660,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246660,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246660,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNITRAK Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191537878

7.3.3) Ulica: Strażacka

7.3.4) Miejscowość: Kielno

7.3.5) Kod pocztowy: 84-208

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246660,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 614596,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 614596,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 614596,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNITRAK Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191537878

7.3.3) Ulica: Strażacka

7.3.4) Miejscowość: Kielno

7.3.5) Kod pocztowy: 84-208

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 614596,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234228,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234228,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234228,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Unitrak Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191537878

7.3.3) Ulica: Strażacka

7.3.4) Miejscowość: Kielno

7.3.5) Kod pocztowy: 84-208

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234228,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.