Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00178133/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych w 2022r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żarski
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji i Gospodarki Nieruchomosciami
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970777803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 5
1.5.2.) Miejscowość: Żary
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 684790600
1.5.8.) Numer faksu: 684790601
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatzarski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/spzary/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.wrota.lubuskie.pl/spzary/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych w 2022r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78906298-dccc-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213646
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004749/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi przy bieżącym utrzymaniu dróg.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00178133/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIGN.272.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 280712 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Usługa świadczona samochodem ciężarowym samowyładowczym o ładowności skrzyni do 8 ton z brygadą 2 osobową (oprócz kierowcy) oraz narzędziami niezbędnymi do wykonywani robót (pilarki, wykaszarki, pilarki do obcinania gałęzi drzew, płyty wibracyjne, młoty, itp.).Szacunkowa ilość świadczonej usługi - 600 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 82800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: - Usługa świadczona koparko- ładowarką samojezdną.Szacunkowa ilość świadczonej usługi - 600 godzin.
Wykonawca zobowiązany jest podstawić koparko-ładowarkę technicznie sprawną i właściwie oznakowaną, a także zobowiązany jest prawidłowo oznakować miejsce wykonywania robót.
Czas świadczenia usługi liczony jest od chwili rozpoczęcia jej wykonywania do zakończenia i nie obejmuje czasu dojazdu na miejsce wykonywania usługi z siedziby Wykonawcy oraz czasu powrotu.
Rozliczenie za wykonanie usługi według stawki godzinowej, na podstawie karty pracy sprzętu potwierdzonej przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie odrębnych zleceń. Zlecenie może być przekazane w formie pisemnej, faksem lub telefonicznie. Przedmiot Zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 49200,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3: -Usługa świadczona równiarką.Szacunkowa ilość świadczonej usługi - 400 godzin.
Wykonawca zobowiązany jest podstawić równiarkę technicznie sprawną i właściwie oznakowaną, a także zobowiązany jest prawidłowo oznakować miejsce wykonywania robót. Czas świadczenia usługi liczony jest od chwili rozpoczęcia jej wykonywania do zakończenia i nie obejmuje czasu dojazdu na miejsce wykonywania usługi z siedziby Wykonawcy oraz czasu powrotu.
Rozliczenie za wykonanie usługi według stawki godzinowej, na podstawie karty pracy sprzętu potwierdzonej przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie odrębnych zleceń. Zlecenie może być przekazane w formie pisemnej, faksem lub telefonicznie. Przedmiot Zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 50926,83 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4: - Usługa świadczona samochodem ciężarowym o ładowności skrzyni minimum 1,5 tony z brygadą 2 osobową (oprócz kierowcy ) z narzędziami niezbędnymi do wykonywania robót (pilarki, wykaszarki, pilarki do obcinania gałęzi drzew, płyty wibracyjne, młoty, itp.)Szacunkowa ilość świadczonej usługi - 600 godzin.
Pojazd, którym dysponuje wykonawca musi być technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami, należy także oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadzone roboty. Czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od zgłoszenia się Wykonawcy w zakładzie Zamawiającego lub bezpośrednio na drodze w miejscu świadczenia usługi i nie obejmuje czasu dojazdów i powrotów. Wykonawca zobowiązany jest do całodobowej dyspozycyjności, posiadania sprawnego i aktywnego telefonu komórkowego i do podstawienia pojazdu najpóźniej do 30 minut od momentu wezwania przez Zamawiającego, w przypadku wystąpienia nagłych zdarzeń drogowych. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania narzędzi i sprzętu niezbędnego do wykonania robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, zleconych przez Zamawiającego. Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki godzinowej, na podstawie kart drogowych potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego; Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terenie Powiatu Żarskiego w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie odrębnych zleceń. Zlecenie może być przekazane w formie pisemnej, faksem lub telefonicznie. Przedmiot Zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.5.) Wartość części: 51000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Utrzymanie Dróg Grzegorz Wiśniewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281123146
7.3.3) Ulica: Staszica 36
7.3.4) Miejscowość: Żary
7.3.5) Kod pocztowy: 68-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIŚNIEWSKI GRZEGORZ Usługi Transportowe
jakie przetargi wygrała firma
WIŚNIEWSKI GRZEGORZ Usługi Transportowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Zdzisław Przybyłek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9280002021
7.3.3) Ulica: Dąbrowa Łużycka 34
7.3.4) Miejscowość: Przewóz
7.3.5) Kod pocztowy: 68-132
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE PRZYBYŁEK ZDZISŁAW
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE PRZYBYŁEK ZDZISŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66420,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta na zadanie nr 3.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo Budowlane Czesław Frąckowiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281085345
7.3.3) Ulica: Miłosza
7.3.4) Miejscowość: Lubsko
7.3.5) Kod pocztowy: 68-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Modernizacja infrastruktury i wyposażenia SOR oraz poradni diagnostycznych z nim współpracujących polegająca na przebudowie infrastruktury oraz wymianie i doposażeniu w nowoczesną aparaturę ... .
- "Budowa i przebudowa drogi wewnętrznej oraz budowa ciągu pieszo- jezdnego w m. Olbrachtów"
- "Zakup dwóch samochodów dostawczych typu wywrotka na potrzeby referatu dróg powiatowych "
- "Budowa zbiornika buforowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zasilaniem elektrycznym dla stacji uzdatniania wody w m. Sieniawa Żarska"
- Dostawa piasku i betonu konstrukcyjnego dla Łużyckiego Centrum Recyklingu Sp. z o.o.
- Mechaniczne oczyszczanie dróg powiatu żarskiego
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja parkingu wraz z budową toalety samoczyszczącej przy Al. Legionów w Ustroniu
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów
- Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Rozogi
- Świadczenie usług transportowych związanych z obsługą wyborów do Parlamentu Europejskiego
- Rozwój infrastruktury sportowo- rekreacyjnej na terenie Gminy Gorzkowice
- Budowa ścieżki terenowo- rowerowej typu "Cross Country" wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną, niezbędnymi obiektami budowlanymi i obiektami małej architektury
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.