Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00160506/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa Domu Ludowego w Ujkowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przemyśl
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900298
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Borelowskiego
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: (0-16) 6704800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminaprzemysl@home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaprzemysl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3043cb07-29b0-476f-9947-c100f5c50c781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa Domu Ludowego w Ujkowicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3043cb07-29b0-476f-9947-c100f5c50c78
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213429
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00115556/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Budowa Domu Ludowego Ujkowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00160506
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IG.271.1.ZP.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 553852,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Docieplenie elewacji z wymiana stolarki zewnętrznej, wymiana pokrycia dachowego z orynnowaniem wraz z hydroizolacją ściany fundamentowej od strony północnej, wymiana zadaszeń zewnętrznych wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych wykonanie okładzin schodów zewnętrznych oraz wykonanie opaski odbojowej.
1.1 Termomodernizacja ścian naziemnych budynku:
- przygotowanie podłoża,
- montaż listew startowych,
- przyklejenie płyt styropianowych,
- mocowanie płyt styropianowych za pomocą kołków plastikowych do podłoża,
- zatopienie warstwy siatki na ścianach i ościeżach,
- gruntowanie podłoża,
- wykonywanie ręczne tynków cienkowarstwowych silikonowych na gotowym podłożu,
- obsadzenie prefabrykowanych podokienników.
1.2 Hydro i Termoizolacja ścian fundamentowych:
- wykopy – odkrycie istniejących fundamentów
- oczyszczanie i zmycie podłoża,
- izolowanie powierzchni masą bitumiczno – kauczukową -powierzchnie betonowe,
- izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych na lepiku,
- drenaż i ochron ścian fundamentowych z mat,
- zasypanie wykopów ziemią z ukopów,
- zatopienie warstwy siatki na ścianach,
- wykonanie tynku cienkowarstwowego mozaikowego.
1.3 Wymiana stolarki:
- rozebranie murów i słupów,
- wykucie z muru stolarki drewnianej/PVC,
- uzupełnienie ubytków,
- montaż okien,
- montaż drzwi przeszklonych.
1.4 Wymiana pokrycia dachowego:
- roboty rozbiórkowe pokrycia dachowego oraz konstrukcji więźb dachowych,
- wymiana uszkodzonych elementów konstrukcyjnych dachu,
- impregnacja ognioochronna elementów drewnianych,
- ołacenie połaci dachowych ,
- pokrycie dachów blachą powlekaną,
- montaż oraz mocowanie płyt OSB,
- montaż wyłazu dachowego,
- rozbiórka obróbek blacharskich,
- obróbki blacharskie – czapki kominowe,
- montaż kratek wentylacyjnych do przewodów murowanych.
1.5 Wymiana orynnowania:
- rozebranie rynien oraz rur z blachy,
- montaż rynien dachowych,
- montaż rur spustowych.
1.6 Zadaszenia zewnętrzne:
- rozebranie pokrycia dachowego,
- wymiana ołacenia dachu,
- pokrycie dachów blachą powlekaną trapezową na łatach,
- uzupełnienie szczeblinek w balustradach oraz dwukrotne malowanie olejną.
1.7 Schody zewnętrzne:
- wykonanie robót polegających na: uzupełnieniu posadzek jednolitych cementowych, oczyszczanie i zmycie podłoża betonowego, ręczne gruntowanie podłoża, pozioma izolacja podpłytkowa,
- wykonanie okładzin z płytek oraz cokolików,
- posadzki z płytek.
1.8 Pochylnia dla niepełnosprawnych:
- roboty ziemne,
- ściany oporowe żelbetonowe,
- przygotowanie i montaż zbrojenia konstrukcji,
- ułożenie podbudowy oraz podkładu,
- wykonanie chodnika z kostki betonowej,
- balustrada chromoniklowa z podwójnym pochwytem.
1.9 Opaska odbojowa:
- ręczne wykonanie koryta oraz profilowanie i zagęszczenie podłoża,
- posadowienie ławy betonowej pod krawężniki oraz obrzeży betonowych,
- wykonanie podbudowy oraz nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 639000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1224302,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 639000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-GEO inż. Adam Zagalak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 180976460
7.3.4) Miejscowość: Medyka
7.3.5) Kod pocztowy: 37-732
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 639000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Dostawa mobilnych zestawów edukacyjnych oraz innego wyposażenia
- DR.261.1.2025 ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W DZIALE AMBULATORYJNYM - IZBA WYTRZEŹWIEŃ W MIEJSKIM OŚRODKU ZAPOBIEGANIA UZALEŻENIENIEM, W PRZEMYŚLU
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z budową wiaty śmietnikowej, budową placu rekreacyjnego, placu zabaw wraz z zagosp. terenu i infrast. towarzyszącą w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa parkingu i montaż monitoringu na Szkole Podstawowej Nr 4 w Przemyślu (Budżet Obywatelski)
- WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO WRAZ Z CZĘŚCIĄ KONSTRUKCJI DACHU ORAZ PRZEMUROWANIE KOMINÓW PONAD DACHEM W BUDYNKU PRZY UL. KOPERNIKA 39
- " Modernizacja pomieszczeń Działu Epidemiologii i Higieny"
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Mała Wieś, Gmina Raciąż - Etap V.
- Budowa dojazdu pożarowego nr 27 na terenie Nadleśnictwa Człopa - Etap I
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Remont instalacji elektrycznej i słaboprądowej oraz inne roboty remontowe w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Krakowie przy ul. Zakątek 2
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Parku Zdrojowego w Nałęczowie
- Rozbudowa Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. oraz zakup wyposażenia w celu poprawy jakości opieki długoterminowej dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.