eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UstrońWykonanie robót budowlano-remontowych w Centrum Reumatologii Sp. z o.o., postępowanie pierwsze II



Ogłoszenie z dnia 2023-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlano-remontowych w Centrum Reumatologii Sp. z o.o., postępowanie pierwsze II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląskie Centrum Reumatologii, Ortopedii i Rehabilitacji w Ustroniu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243693791

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 11

1.5.2.) Miejscowość: Ustroń

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-450

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@reumatologiczny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.reumatologiczny.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlano-remontowych w Centrum Reumatologii Sp. z o.o., postępowanie pierwsze II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6141cbf2-f0a7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00213420

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6141cbf2-f0a7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający dopuszcza komunikację wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pomocą platformy eZamówienia
(https://ezamowienia.gov.pl) dla składania lub wycofania ofert, składania oświadczenia wg załącznika nr 60 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza również komunikację przy użyciu poczty elektronicznej (adres Zamawiającego:
zaopatrzenie@reumatologiczny.pl) dla składania pytań, wniosków, pozostałych oświadczeń, informacji i dokumentów.
https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta oraz oświadczenie własne Wykonawcy, pełnomocnictwo lub inne dokumenty składane jako oświadczenia lub poświadczenia
składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, kiedy pełnomocnictwo do złożenia oferty zostało
wystawione w formie pisemnej, do oferty należy dołączyć jego cyfrowe odwzorowanie poświadczone za zgodność przez mocodawcę
lub notariusza - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga dołączenia katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w Rozdz. XIX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 7/TP/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie systemu oddymiania grawitacyjnego trzech klatek schodowych wraz z
napływem powietrza oraz przebudowanie i remont pomieszczeń czwartego piętra w Śląskim Centrum Reumatologii w
Ustroniu Sp. z o.o.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

42521000-4 - Urządzenia do odprowadzania dymu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w wysokości do 20% wartości robót
podstawowych

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, należycie wykonał:
a. co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące wykonanie robót ogólnobudowlanych, instalacji sanitarnych i
elektrycznych w budynku, który na czas realizacji robót nie został wyłączony z użytkowania, o wartości co najmniej 2 000
000,00 zł brutto każda i
b. co najmniej dwie roboty polegające na wykonaniu co najmniej dwóch odrębnych systemów oddymiania grawitacyjnego
klatki/klatek schodowych z podłączeniem do centrali wentylacyjnej i
c. co najmniej dwie odrębne instalacje gazów medycznych i
d. co najmniej dwa odrębne układy klimatyzacji, w tym co najmniej jeden w formie split i co najmniej jeden w formie
multisplit. Zamawiający przyjmie warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykona jedno zamówienie obejmujące
jednocześnie układ split i multisplit.
2) W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który będzie posiadał autoryzację firmy Esser, lub będzie dysponował
pracownikami posiadającymi certyfikaty ukończenia specjalistycznego szkolenia w zakresie obsługi i konserwacji systemów
sygnalizacji pożaru firmy ESSER.
3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w przypadku kiedy roboty wymienione w ust. 2 pkt 1 b, c i d będą zawierały się w robotach wykonanych na potwierdzenie warunku wskazanego w ust. 2 pkt 1a.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający może żądać od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona przedstawienia wykazu wykonanych robót wraz
z dołączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a
jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – wg
załącznika nr 61 wykaz robót oraz dokumentu potwierdzającego posiadanie autoryzacji wskazanej w ust. 2 pkt 2 lub
potwierdzającego dysponowanie pracownikami posiadającymi stosowne certyfikaty – wg załącznika nr 62 -wykaz pracowników

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) opis oferowanych urządzeń – według załącznika nr 64 do SWZ,
2) opis paneli nadłóżkowych – według załącznika nr 58 do SWZ
3) certyfikaty lub dopuszczenia dla:
a. siłownika klapy dymowej
b. klapy dymowej
c. 1488-CP-0042W
d. czujki optyczna dymu
e. modułu EBK
f. ROP-u
g. przycisku oddymiania
h. przewodów YnTKSY, YnTKSYekw, oraz YnTKSXekw
i. przewodów HTKSH PH90 E30-E90
j. przewodów HDGS PH90 E30-E90
k. centrali oddymiania
l. FTA
4) atest higieniczny z dopuszczeniem do stosowania w obiektach służby zdrowia dla urządzeń klimatyzacji
5) dla paneli nadłóżkowych - deklaracja zgodności CE.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

wskazane w wykazie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

pełnomocnictwo – jeśli dotyczy,
2) pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeśli dotyczy,
3) oświadczenie własne Wykonawcy przygotowane wg załącznika nr 60 - wzór oświadczenia Wykonawcy,
4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeśli dotyczy.
5) przedmiotowe środki dowodowe wymienione w Rozdz. X,
6) katalog elektroniczny – informacja o cenach urządzeń i innych elementów wchodzących w zakres zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku
dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających im swoje zasoby, jeśli podmioty te wykonają
roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków
udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zawarto we wzorze umowy dołączonym do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma eZamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-29 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed przystąpieniem do sformułowania i złożenia oferty w postępowaniu
przeprowadził wizję lokalną w siedzibie Zamawiającego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.