Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00144605/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego w Rychtalu oraz rozbudowa i przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego w Rychtalu wraz z infrastrukturą techniczną w syst. „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rychtal
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000546182
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rychtal
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-630
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627816800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@ugrychtal.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rychtal.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8525c95b-c7d9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego w Rychtalu oraz rozbudowa i przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego w Rychtalu wraz z infrastrukturą techniczną w syst. „zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8525c95b-c7d9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00213337
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063864/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Termomodernizacja z rozbudową Przedszkola Samorządowego w Rychtalu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Oś Priorytetowa 3 „Energia”, Działanie 3.2 „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Poddziałanie 3.2.1 „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00144605
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie na podstawie programu funkcjonalno- użytkowego (dalej PFU) dokumentacji technicznej na termomodernizację budynku Przedszkola Samorządowego w Rychtalu oraz rozbudowa i przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego w Rychtalu wraz z infrastrukturą techniczną w systemie „zaprojektuj i wybuduj” wraz z uzyskaniem wymaganych pozwoleń i wykonanie na podstawie tej dokumentacji robót budowlanych.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wyodrębnia następujące zadania:
1) Zadanie 1 – termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego w Rychtalu,
2) Zadanie 2 – rozbudowa i przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego w Rychtalu wraz z infrastrukturą techniczną.
3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę dla obiektu, w tym:
a) wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego i zagospodarowania terenu,
b) złożenie wniosku i uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę,
c) wykonanie projektów technicznych i wykonawczych,
d) wykonanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, STWiORB;
2) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizowanych robót do podpisania protokołu końcowego odbioru robót;
3) wykonanie robót budowlanych wraz z częściowym wyposażeniem obiektu oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wraz z ostatecznym rozliczeniem robót,
w tym ostatecznego rozliczenia z ewentualnymi podwykonawcami;
4. Szczegółowy zakres robót:
1) Prace projektowe
Bazując na PFU oraz koncepcji należy wykonać:
a) projekt architektoniczno-budowlany oraz zagospodarowania terenu wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę;
b) projekty techniczne i wykonawcze wszystkich branż;
c) przedmiary oraz kosztorysy inwestorskie dla każdej branży osobno z podziałem na następujące części:
− zagospodarowanie terenu,
− termomodernizacja w ramach istniejącego budynku,
− przebudowa istniejących pomieszczeń,
− rozbudowa budynku,
− elementy dotyczące dostępności obiektu dla osób o szczególnych potrzebach.
d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB);
2) Roboty budowlane
Zakres robót budowlanych objętych niniejszym SWZ obejmuje:
a) termomodernizację i przebudowę budynku istniejącego;
b) rozbudowę budynku o nowe pomieszczenia;
c) wykonanie zagospodarowania terenu;
d) wykonanie usunięcia kolizji w zakresie kanalizacji sanitarnej, linii elektroenergetycznej oraz innych niezbędnych elementów kolidujących z przedmiotową inwestycją;
e) wyposażenie:
wyposażenie w biały montaż wszystkich pomieszczeń, zgodnie z zapisami PFU,
wyposażenie w armaturę, wpusty, złączki, zawory itp.
rolety, roletki, żaluzje, refleksole,
wyposażenie technologii kuchni;
3) Nadzór autorski
Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru autorskiego określonego w § 20 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ, w zakresie, o którym mowa w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm., dalej ustawa PB) oraz w szczególności do:
a) kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją projektowo-kosztorysową w toku wykonywanych robót budowlanych;
b) uzgadniania i oceny zasadności wprowadzania zmian w stosunku do przewidzianych rozwiązań projektowych w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a zgłoszonych przez Zamawiającego, w toku wykonywania robót budowlanych lub na wniosek Zamawiającego;
c) ścisłej współpracy z Zamawiającym;
d) pełnienia funkcji doradczej i konsultacyjnej wobec Zamawiającego w zakresie objętym dokumentacją projektowo-kosztorysową;
e) udzielania wszelkich wyjaśnień dotyczących wątpliwości powstałych w toku realizacji robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowo-kosztorysowej;
f) udziału w radach budowy lub spotkaniach organizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych lub Zamawiającego – po uprzednim wezwaniu przez Zamawiającego;
g) udziału w zatwierdzaniu wniosków materiałowych z uwzględnieniem przewidzianych kosztów eksploatacyjnych, programów zapewnienia jakości lub protokołów konieczności w sprawie wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, w przypadku żądania Zamawiającego;
h) udziału w odbiorze zadania inwestycyjnego i czynnościach mających na celu doprowadzenie do osiągnięcia projektowanej zdolności funkcjonalnej obiektu wymaganej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie po uprzednim wezwaniu Zamawiającego;
i) udziału w odbiorach częściowych, po uprzednim wezwaniu przez Zamawiającego;
j) sprawowania aktywnego nadzoru autorskiego, weryfikacji, opiniowania, doboru oraz koordynacji w zakresie szczegółowych rozwiązań wykonawczych;
k) wykonywania szczegółowych opracowań projektowych niezbędnych dla zapewnienia prawidłowej realizacji robót budowlanych;
l) żądania wstrzymania robót budowlanych w razie stwierdzenia możliwości powstania zagrożenia lub wykonywania robót niezgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową;
Nadzór autorski sprawowany będzie w następujących branżach:
a) architektonicznej,
b) konstrukcyjno-budowlanej,
c) sanitarnej,
d) elektrycznej i teletechnicznej,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45451000-3 - Dekorowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45122000-8 - Próbne wykopy
45121000-1 - Próbne wiercenia
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111250-5 - Badanie gruntu
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4990000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5776491,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4990000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU JOKPOL JÓZEF KOŁODZIEJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6190001140
7.3.3) Ulica: ul. Czereśniowa 25
7.3.4) Miejscowość: Laski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-620
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część projektowa (wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę dla obiektu) - Biuro Projektowe „Galeria” Andrzej Rozwadowski ul. Młyńska 8, 63-600 Kępno
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JÓZEF KOŁODZIEJ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JÓZEF KOŁODZIEJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4990000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.