eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Irządze › BUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO OGÓLNODOSTĘPNEGO BOISKA PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. JANA LEDWOCHA W IRZĄDZACH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO OGÓLNODOSTĘPNEGO BOISKA PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. JANA LEDWOCHA W IRZĄDZACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IRZĄDZE

1.3.) Oddział zamawiającego: Irządze 124, 42-446 Irządze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398712

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 124

1.5.2.) Miejscowość: Irządze

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-446

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: admin@irzadze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.irzadze.bip.jur.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.irzadze.bip.jur.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO OGÓLNODOSTĘPNEGO BOISKA PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. JANA LEDWOCHA W IRZĄDZACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-893b149f-bbe8-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213327

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035316/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa wielofunkcyjnego ogólnodostępnego boiska przy Szkole Podstawowej im. Jana Ledwocha w Irządzach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123387/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IBiFZ.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 987831,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa wielofunkcyjnego ogólnodostępnego boiska przy Szkole Podstawowej im. Jana Ledwocha w Irządzach.
2. Inwestycja polegać będzie na: budowie boiska wielofunkcyjnego wraz z jego przygotowaniem oraz wykonanie oświetlenia, monitoringu, siłowni zewnętrznej.
3. Stan istniejący:
Działka w część przeznaczonej pod inwestycję w chwili obecnej jest częściowo zabudowana. Ogólnie na działce w jej przedniej części znajduje się istniejące boisko trawiaste. W pozostałej części działka pokryta jest trawnikiem.

Zestawienia powierzchni:
Powierzchnia terenu do gier i zabaw – 880,00 m2;
Powierzchnia terenu siłowni zewnętrznej – 112,00 m2;
Powierzchnia dojścia nowego – 326,50 m2;
Powierzchnia terenu pod kontener na sprzęt – 18,00 m2;

4. Zakres robót obejmuje:
1) Boisko wielofunkcyjne – wykonanie jego polegało będzie na mechanicznym zdjęciu warstwy humusu w miejscu usytuowania boiska, wyrównaniu terenu, wygrodzenia obrzeżami betonowymi i zasypaniem go warstwami podbudowy wraz z ułożeniem wierzchniej warstwy poliuretanu. Boisko należy wykonać w kolorze czerwonym. Dodatkowo należy wykonać fundamenty z osadzonymi tulejami do ustawienia bramek do piłki nożnej, kosza do koszykówki oraz słupków do siatkówki. Całe boisko zostanie wraz z siedziskami ogrodzone piłkochwytem o wysokości 4m po dłuższych bokach boiska i 6 m po krótszych, wykonanych z siatki luźno zwisającej.
2) Dojścia – wykonane z kostki brukowej grubości 6 cm na podbudowie żwirowo-piaskowej, wydzielonej z terenu betonowymi obrzeżami chodnikowymi bądź miejscowo palisadą betonową.
3) Siedziska – z jednej strony boiska wykonany zostanie jeden rząd siedzeń dla ewentualnej widowni w liczbie 60 szt. Siedziska zostaną ustawione na podłożu wykonanym z kostki brukowej ograniczonej betonowymi obrzeżami.
4) Zieleń – rozścielenie ziemi urodzajnej i wykonanie trawników dywanowych.
5) Małą architekturę – ławki parkowe – szt. 4, kosze na śmieci – szt. 4, stojak na rowery – szt. 1, sadzenie drzew i krzewów.
6) Kontener na sprzęt – przebieralnia – dostawę i montaż kontenera na sprzęt sportowy.
7) Wyposażenie placu w urządzenia typu: BIEGACZ, ORBITREK, WIOŚLARZ, TWISTER, Wyciąg górny/Wyciskanie siedząc, PRASA NOŻNA – po jednym komplecie każdy.
8) Oświetlenie boiska – realizowane poprzez zabudowę 4 masztów aluminiowych anodowanych o wysokości 12 m. Na każdym maszcie zabudowane zostaną 2 szt. projektorów 200 W na wysięgniku z ruchomą głowicą (w obu osiach).
9) Oświetlenie siłowni – realizowane poprzez zabudowę 2 masztów aluminiowych anodowanych o wysokości 6 m. Na każdym maszcie zabudowane zostaną 2 szt. projektorów 200 W na wysięgniku z ruchomą głowicą (w obu osiach).
10) Monitoring – realizowany poprzez budowę 5 przyłączy monitoringowych oraz 1 przyłącza elektroenergetycznego; budowę linii kabli monitoringowych i elektrycznych; budowę 5 punktów kamerowych; budowę punktu dystrybucyjnego.

5. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót (jako element pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (dalej swz).

Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.

6. Tam, gdzie w SWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub innych dokumentach zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, pzp Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f) standardów emisyjnych,
oraz pod warunkiem udowodnienia przez wykonawcę zgodnie z art. 101 ust. 5 lub 6 ustawy Pzp

(…)

7. Wykonawca przed wbudowaniem materiałów przedłoży ich wzory, karty techniczne, aprobaty lub certyfikaty do akceptacji inspektorowi nadzoru potwierdzającej zgodność parametrów technicznych z projektem budowlano-wykonawczym.

8. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, a także przedmiarami robót.

9. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot umowy na nie mniej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót.

10. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy.

11. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.
Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.

12. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp., przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych (dla osób ze szczególnymi potrzebami).
Dokumentacja projektowa przewiduje rozwiązania, które dopuszczają korzystanie z przedmiotu zamówienia przez wszystkich użytkowników w tym przez osoby niepełnosprawne (np. brak barier architektonicznych).

13. Zamawiający informuje, iż wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia nie wymaga pozwolenia na budowę.

14. Niniejsze zamówienie jest współfinasowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

Wstępna promesa dotycząca dofinansowania inwestycji z programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Nr 01/2021/8053/PolskiLad stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45262300-4 - Betonowanie

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 944882,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1537500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94482,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAD-BUD Wiesław Radziejowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7961098498

7.3.3) Ulica: Ul. Kozienicka 88

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 944882,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.