eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Wyposażenie studia nagrań Teatru Kameralnego w Bydgoszczy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie studia nagrań Teatru Kameralnego w Bydgoszczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Kameralny w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384789040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grodzka 14-16

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-109

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 885-904-192

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@teatrkameralny.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://teatrkameralny.com/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://platforma zakupowa.pl/pn/teatrkameralny

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie studia nagrań Teatru Kameralnego w Bydgoszczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5c9936d-e0eb-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213319

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007863/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup wyposażenia studia nagrań Teatru Kameralnego w Bydgoszczy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187680/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TK-6/PP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 283547,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa systemu mikrofonów bezprzewodowych do Teatru Kameralnego w
Bydgoszczy. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były fabrycznie nowe, w pełni sprawne oraz spełniały wymagane parametry i standardy jakościowe, a także były dopuszczone do obrotu na rynku krajowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32342100-3 - Słuchawki

4.5.5.) Wartość części: 173384,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia studia nagrań Teatru Kameralnego w Bydgoszczy. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były fabrycznie nowe, w pełni sprawne oraz spełniały wymagane parametry i standardy jakościowe, a także były dopuszczone do obrotu na rynku krajowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32343000-9 - Wzmacniacze

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

30121420-3 - Nadajniki cyfrowe

30237110-3 - Interfejsy sieciowe

32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

4.5.5.) Wartość części: 109713,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wadliwe skonstruowanie opisu przedmiotu zamówienia. Błąd dotyczy treści opisu przedmiotu zamówienia odmiennej z decyzją
o przyznanych środkach z dotacji urzędu miasta. Powstała wada postępowania ma charakter nieusuwalny, gdyż na obecnym etapie postępowania nie można usunąć skutków, jakie nastąpiły w
wyniku dokonanego przez Zamawiającego opisu przedmiotu zamówienia. Powyższe naruszenie spowodowało złożenie oferty, ale wada postępowania uniemożliwia zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186727,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186727,22 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta, która zgodnie z przyjętymi w SWZ kryteriami oceny stanowi dla zamawiającego ofertę najkorzystniejszą (spośród ofert niepodlegających odrzuceniu) przewyższa kwotę jaką Zamawiający
zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia. Po analizie możliwości finansowych Zamawiający stwierdził, że nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do wartości oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152466,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176013,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.