Ogłoszenie z dnia 2022-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00119529/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
- 2022/BZP 00133686/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-25
- 2022/BZP 00259501/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Inkubatora Przemysłowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną we Włostowie Powiat Opatowski (I Etap).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opatowski
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Opatowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 17
1.5.2.) Miejscowość: Opatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@opatow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatopatowski.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Inkubatora Przemysłowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną we Włostowie Powiat Opatowski (I Etap).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa530dd7-ba37-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213097
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040637/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa Inkubatora Przemysłowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Włostów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119529/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI-II.272.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 13108258,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa Inkubatora Przemysłowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną we Włostowie Powiat Opatowski (I Etap), które to zadanie zostało doszczegółowienie w Programie Funkcjonalno-Użytkowym jako budowa Inkubatora Przemysłowego ( budynek produkcyjno – magazynowy z budynkiem socjalno – administracyjnym oraz z niezbędną infrastrukturą techniczną – ETAP I ) w systemie zaprojektuj wybuduj na działce nr 40/119 we Włostowie, gmina Lipnik, powiat Opatowski.
1) Zakres opracowania obejmuje tylko fragment działki nr 40/119, oznaczony na rysunku koncepcji zagospodarowania terenu.
2) Roboty budowlane przewidziane w zakresie omawianej inwestycji to:
rozbiórka elementów po dawnej cukrowni Włostów, znajdujących się na terenie objętym zakresem planowanej inwestycji, które nie zostały rozebrane, a które kolidują z projektowana budową,
realizacja wewnętrznych dróg dojazdowych, instalacja wodno- kanalizacyjna, oświetlenie ternu,
budowa budynku produkcyjno-magazynowego z budynkiem socjalno-biurowym w ramach budowy I etapu
3) realizacja infrastruktury towarzyszącej (parkingi, place manewrowe, stacja trafo.
4) Projektowana infrastruktura przewiduje niezbędne elementy, które planowane są to wykonania w II Etapie inwestycji.
2. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót
1) BUDYNEK PRODUKCYJNO-MAGAZYNOWY ( I ETAP) - parametry obiektu:
Budynek produkcyjno – magazynowy w formie hali dwunawowej o wymiarach zewnętrznych:
ok. 60,00 x 70,00 m i wysokości max. ok. 10,00 m do kalenicy ( do okapu –ok. 7,95m)
Wysokość wewnątrz hali do dolnego pasa dźwigara wynosi 6,0 m
Obiekt o konstrukcji szkieletowej żelbetowo – stalowej.
powierzchnia zabudowy: ok. 4200 m2
powierzchnia użytkowa: ok. 4125 m2
kubatura brutto : ok. 34 000 m3
2) BUDYNEK BIUROWO – SOCJALNY ( I ETAP)
Budynek socjalno-administracyjny wykonany w technologii tradycyjnej. Budynek usytuowano od strony południowo-zachodniej, centralnie przy ścianie szczytowej hali przemysłowej. Parametry obiektu:
powierzchnia zabudowy: ok. 236 m2
powierzchnia użytkowa: ok. 393 m2
kubatura netto : ok. 1120 m3
3) Zakres robót, które należy objąć projektem i wykonaniem w ramach przedsięwzięcia:
PRZYGOTOWANIE TERENU INWESTYCJI:
Roboty rozbiórkowe
W celu realizacji planowanej inwestycji przewidziane są do rozbiórki istniejące obiekty i pozostałości po dawnej zabudowie znajdujące się w obszarze opracowania wydzielonej części działki nr 40/119, poza budowlą komina. Wykonawca wraz z projektantem we własnym zakresie na podstawie wizji lokalnej winien określić zakres koniecznych pod względem technicznym rozbiórek oraz nakładów pracy.
Takie elementy zagospodarowania, jak pozostałości silosów, zostaną zasypane, po uprzednim maksymalnym skuciu wieńców (kołnierzy) wystających ponad poziom terenu.
Sposób konsolidacji gruntu przy ewentualnym wykorzystaniu materiału porozbiórkowego - dla uzyskania stopnia zagęszczenia Is=0,97.
Planowana jest również na podstawie odrębnych pozwoleń - likwidacja istniejącej studni, która koliduje z projektowaną zabudową. Jest to studnia o głębokości 40 m i rzędnej 273,5 m n.p.m. Powstała w 1964 r, obecnie nie użytkowana.
Wykonawca robót opracuje niezbędną dokumentacje i uzyska stosowne zezwolenia na likwidację przedmiotowej studni jak również dokona jej likwidacji oraz zabezpieczy ujęcie wody.
Zieleń na obszarze opracowania wykazuje znaczne zróżnicowanie, w zależności od zagospodarowania poszczególnych fragmentów terenu. W dawnej części przemysłowej, dominują pozostałości po fundamentach zabudowy, poprzerastane roślinnością synantropijną oraz drzewostanem – głównie samosiejkami drzew owocowych, brzóz oraz pojedynczych drzew iglastych. Wzdłuż ogrodzeń znajdują się duże połacie krzewów – robinii akacjowej, gęste trawy oraz mniejszych rozmiarów samosiejki pospolitych gatunków drzew i krzewów.
Wzdłuż południowej i wschodniej granicy analizowanego obszaru dominuje niska
i średniej wysokości roślinność płożąca, w szczególności dzikie powoje i winorośle oraz gęste trawy. Okalają one większą część istniejącego ogrodzenia oraz tereny przyległe.
Wzdłuż północnej granicy terenu ciągnie się pas zarośli, drzewa i krzewy rosną w bardzo dużym zwarciu, o koronach silnie zdeformowanych i połamanych. W obecnym czasie dokonuje się sukcesywnego porządkowania istniejącej zieleni.
W ramach planowanej inwestycji może nastąpić konieczność usunięcia drzew
i krzewów kolidujących z planowaną inwestycją. Będą to przede wszystkim niewielkie podrosty pospolitych gatunków drzew i krzewów.
Wycinka drzew i krzewów oraz karczowanie pni, mogą odbywać się poza okresem lęgowym ptaków tj. poza okresem 1.03-15.10 lub tez w tym okresie, lecz pod nadzorem przyrodniczym, który stwierdzi brak gniazdujących ptaków a także miejsc rozrodu innych zwierząt a w przypadku wystąpienia takiego rozrodu prace zostaną wstrzymane na odpowiedni okres. ZAGOSPODAROWANIA TERENU
BILANS PROJEKTOWANYCH I DO WYKONANIA NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH I ETAPU:
- pow. dróg wew. ( ruch ciężki) – ok. 2970 m2
- pow. placów przy hali ( ruch ciężki) – ok. 1850 m2
- pow. chodników – ok. 520 m2
- parkingi – ok. 900 m2
Roboty drogowe z podłączeniem do istniejącego układu drogowego, parkingi i place manewrowe oraz zakres robot związanych z instalacjami szczegółowo określono w Programie Funkcjonalno Użytkowym (dalej PFU lub OPZ ( Opis Przedmiotu Zamówienia).
4)Szczegółowy zakres prac został określony w Programie Funkcjonalno Użytkowym
6)Przedmiot umowy może podlegać modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa opracowana w oparciu o PFU zawiera wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia wykonywanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W takim przypadku, przy udziale projektanta i Nadzorze inwestorskim Strony ustalą zakres robót zaniechanych, dodatkowych i zakres robót zamiennych a zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19800000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29847180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19800000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Dom z klasą M.M.Othman Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591708438
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 21/20
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-512
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty budowlane w postaci: wykonanie obiektu o
konstrukcji szkieletowej żelbetowo – stalowej zgodnie z
dokumentacją projektową
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19800000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-15 do 2024-01-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI OPATÓW
więcej: przetargi OPATÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokumentacja projektowa termomodernizacji budynków komunalnych w Gminie Dubeninki.
- Dokumentacja projektowa trasy zwiedzania twierdzy Boyen oraz rewaloryzacji, modernizacji i adaptacji do celów dydaktycznych i ekspozycyjnych obiektów Piekarni oraz Magazynu Prochowego.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Zabrzu przy ul. Modrzewiowej (działka ew. nr 3936/65)
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- "Zakup i montaż ekranu zwijanego w Kinie Świt" w ramach Programu Operacyjnego IV: Rozwój kin, Priorytet I: Modernizacja kin, udzielonej przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.