Ogłoszenie z dnia 2024-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00337821/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Inne prace remontowe w Biurach Powiatowych Śl. OR ARiMR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Śląski Oddział Regionalny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01061308300147
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343782800
1.5.8.) Numer faksu: 343249428
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: OR12_Sekretariat@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/arimr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
PAŃSTWOWA OSOBA PRAWNA
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
AGENCJA PŁATNICZA
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Inne prace remontowe w Biurach Powiatowych Śl. OR ARiMR2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a39fad2-3136-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00212996
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337821
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOR12.2619.3.2023.RW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Głównym zakresem prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Jastrzębiu Zdroju są:
- roboty obejmujące wymianę natynkowych świetlówkowych lamp oświetleniowych na lampy LED-owe, w pomieszczeniach biurowych,
- roboty obejmujące wymianę dywanowej wykładziny podłogowej w pomieszczeniach biurowych,
- roboty obejmujące malowanie pomieszczeń Biura Powiatowego,
- roboty obejmujące naprawę elewacji budynku Biura Powiatowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 17.08.2023 roku do godziny 10:00 wpłynęły dwie oferty wyszczególnione poniżej:1. PRAGMATIC Sp. z o.o., ul. Krakowska 201, 40-393 Katowice - cena 100 045,13 zł,
2. Zakład Remontowo -Budowlany Wysokiński Grzegorz, ul. Wodna 12, 41-710 Ruda Śląska - 61 280,45 zł.
Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Celem takiego uregulowania jest ochrona zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku środków finansowych. Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp odnieść należy do kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert.
Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 35 199,53 zł brutto. W takiej sytuacji cena określona w złożonej ofercie nie mieści się w limicie ustalonym przez Zamawiającego. Decyzja o zwiększeniu tej kwoty jest oparta na swobodnym uznaniu zamawiającego.
W postępowaniu cena najniższej oferty przewyższa o 74,09% (26 080,92 zł) kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty brał pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi. Zgodnie z art. 44 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, wydatki publiczne powinny być dokonywane w sposób celowy i oszczędny.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61280,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100045,13 PLN
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Budowę drogi rowerowej w Al. Jana Pawła II od Rynku Wieluńskiego do ul. ks. Jerzego Popiełuszki
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa spektrometru Ramana w technologii SERDS do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Zakup i dostawa sprzętu terapeutycznego na potrzeby projektu "Szkoła możliwości" - 7 części.
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie - drugie postępowanie
- Modernizacji systemu SKCD w Centralnej Przepompowni Ścieków
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie posadzki z płytek ceramicznych w pomieszczeniach foyer zlokalizowanych na parterze oraz 1 piętrze budynku Sali Koncertowej
- Rozbudowa i przebudowa kancelarii Restarzew
- REMONT ŁAZIENEK WRAZ Z MONTAŻEM KLIMATYZACJI INDYWIDUALNEJ W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BOŻENKOWIE
- "Remont wytypowanych pomieszczeń w placówce opiekuńczo-wychowawczej "Dom przy Koszykowej" przy ul. Koszykowej 20 m 7 w Warszawie"
- Adaptacja dwóch pracowni do nauki zawodów wraz z wykonaniem dostosowania wejścia głównego do budynku, z podjazdem dla osób niepełnosprawnych i schodami w ramach projektu 10.23
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Pabianicach
więcej: Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.