eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reguły › "Prace porządkowe na terenie Gminy Michałowice"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Prace porządkowe na terenie Gminy Michałowice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowość: Reguły

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Prace porządkowe na terenie Gminy Michałowice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd4b0597-d20e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212816

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022724/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 „Prace porządkowe na terenie Gminy Michałowice”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156804/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 600000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług polegających na bieżącym utrzymaniu czystości i porządku na terenie Gminy Michałowice.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in. utrzymanie czystości i porządku w gminie to jest wykonywanie prac mających na celu zachowanie ładu na terenie gminy Michałowice,
3. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania w szczególności:
1) opróżnianie koszy ulicznych i utrzymanie w należytym porządku terenu wokół nich;
2) opróżnianie koszy na psie odchody;
3) zamiatanie ręczne lub mechaniczne pasów drogowych (ulic i chodników) i ogólnodostępnych terenów publicznych;
4) zamiatanie terenu w centrum Komorowa na odcinku od torów WKD do ul. Berylowej, terenu wokół Urzędu Gminy w Regułach;
5) utrzymanie w czystości i drożności kratek wpustów ulicznych;
6) dokonanie oprysków gminnych ulic, chodników i kamiennych poboczy środkiem chwastobójczym;
7) usunięcie przerostów z kamiennych poboczy – usunięcie przerostów z poboczy dróg gminnych;
8) czyszczenie otwartych i zamkniętych tablic ogłoszeniowych;
9) sprzątanie wiat przystankowych;
10) zbieranie odpadów, w tym:
a) sprzątanie z ulic luźnych odpadów,
b) z poboczy dróg gminnych,
c) czyszczenie słupów z ogłoszeń,
d) zbieranie pozostawionych worków z odpadami,
e) likwidacja dzikich wysypisk;
11) usuwanie zanieczyszczeń pochodzących z rozsypania przewożonych przez użytkowników dróg ładunków;
12) interwencyjne sprzątanie gminy w niedzielę i święta - na polecenie pisemne bądź mailowe przedstawiciela Zamawiającego, polegające na sprzątaniu poleconych miejsc, odcinków dróg lub całych pasów drogowych. Prace w tym zakresie wykonywane będą w zależności od potrzeb;
13) odbiorze odpadów w ramach akcji sprzątania świata organizowanych przez uczniów i mieszkańców i innych podobnych akcji;
14) zbieraniu worków z odpadami pozostawionych po imprezach organizowanych przez Urząd Gminy Michałowice wg zlecenia Zamawiającego;
15) grabienie parków, skwerów, placów zabaw, trawników i przydrożnych pasów zieleni (pobocza dróg), (wiosenne i jesienne grabienie, zbiórka i wywóz liści z terenu Gminy);
16) sprzątanie nawierzchni gumowych i alejek na placach zabaw.
4. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w „Specyfikacji Technicznej” stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
5. Ze względu na specyfikę powyższych prac Zamawiający nie jest w stanie określić dokładnych ich ilości, szacunkowe, orientacyjne ilości zostały określone w „Kosztorysie” stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
6. Zamawiający wymaga zastosowania do oprysków przeciw chwastom preparatów bezpiecznych dla środowiska, które mogą być stosowane w uprawach ekologicznych i BIO.
7. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować właściwe zagospodarowanie odpadów komunalnych.
8. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą prace porządkowe, odpowiedzialny będzie Wykonawca.
9. Wykonywane przez Wykonawcę prace porządkowe nie mogą utrudniać ruchu drogowego.
10. Wkłady foliowe do koszy ulicznych jak również inne materiały i środki Wykonawca zapewnia na koszt własny.
11. Zamawiający zabrania używania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dmuchaw do liści.
12. Pojazdy wykorzystywane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia muszą być oznakowane logo (nazwą) firmy Wykonawcy oraz posiadać sprawny system GPS. W razie awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić pojazd zastępczy o zbliżonych parametrach.
13. Wykonawca przez cały czas realizowania zamówienia jest zobowiązany do dysponowania odpowiednią liczbą personelu. Zamawiający nie będzie uwzględniał przedłużenia terminowego wykonania umowy z powodu niedyspozycyjności personelu (absencja pracownicza), jak również awarii sprzętu Wykonawcy.
14. Personel Wykonawcy skierowany do realizacji zamówienia w terenie musi posiadać ubranie ochronne z logo (nazwą) firmy Wykonawcy i elementami odblaskowymi.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmiany zakresu zleconych prac oraz częstotliwości wynikających z bieżących potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, o których będzie niezwłocznie informował na piśmie z wyprzedzeniem.
16. Wykonawca zobowiązany jest realizować Przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami w tym przepisami BHP i p.poż. oraz specyfikacją techniczną oraz na warunkach ustalonych niniejszą umową.
17. Wykonawca będzie zobowiązany do:
1) jednorazowej obsługi 650 szt. koszy ulicznych i terenu wokół nich,
2) jednorazowego oczyszczenia 95 000 m2 powierzchni chodników,
3) jednorazowego oczyszczenia 175 000 mb ulic,
4) grabienia powierzchni 120 ha (w skali roku),
5) jednorazowego oczyszczenia 90 szt. tablic ogłoszeniowych otwartych,
6) jednorazowego oczyszczenia 30 szt. tablic ogłoszeniowych zamkniętych,
7) jednorazowego oczyszczenia 30 szt. wiat przystankowych,
8) jednorazowego usunięcia przerostów z kamiennych poboczy w ilości 20 000 m2.
18. Zamawiający szacuje, iż zebrana ilość odpadów z terenów ogólnodostępnych będzie wynosiła ok. 144 Mg. Ze względu na specyficzny charakter usługi Zamawiający nie jest w stanie określić dokładnych ilości. Ilości zbieranych odpadów są wielkościami orientacyjnymi uzależnionymi od zaistniałych potrzeb.
19. Podane wartości prac porządkowych są orientacyjne, oszacowane na podstawie danych z lat poprzednich oraz wiedzy Zamawiającego, mają one jedynie charakter informacyjny.
20. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wielkości poszczególnych zlecanych prac w zależności od aktualnych potrzeb, jednak nie mniej niż 70% ilości określonej w „Kosztorysie”. Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie za niewykonaną cześć umowy.
21. Wszystkie prace związane z przedmiotem zamówienia w soboty, niedziele i święta oraz poza godzinami pracy Urzędu zlecać mogą także służby porządkowe.
22. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi polskimi i europejskimi normami oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i wszelkimi wymogami zamówienia.
23. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia wszelkich szkód wyrządzonych
w toku realizacji niniejszej umowy Zamawiającemu jak i w odniesieniu do osób trzecich,
w tym wobec personelu Zamawiającego.
24. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania prac z zachowaniem należytej dbałości ze szczególnym uwzględnieniem dbałości o pozostający w jego dostępie sprzęt i wyposażenie obiektów.
25. Wszelkie materiały, sprzęt, urządzenia, środki niezbędne do realizacji usługi dostarczone i wykorzystywane przez Wykonawcę będą należytej, wysokiej jakości oraz muszą być przeznaczone do używania odpowiednio do każdej z zastosowanych powierzchni. Wykonawca zobowiązany będzie do zmiany ww. produktów w przypadku, gdy nie będą spełniały wymagań określonych przez Zamawiającego
26. Wymagania dotyczące zatrudnienia (klauzule społeczne):
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia;
2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1320) osobę/y wykonującą/e czynności polegające na wykonywaniu prac porządkowych, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320);

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 968965,20 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.