Og³oszenie z dnia 2025-04-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00263244/01 - Wynik z dnia 2025-06-04
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH DLA SP ZOZ W £ÊCZNEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ W £ÊCZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431218969
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Krasnystawska 52
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £êczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital.leczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.szpital.leczna.pl/bip/zamowienia-publiczne
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH DLA SP ZOZ W £ÊCZNEJ
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1b987a93-347d-4b3d-80e0-c0619b45da7d
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00212766
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00001872/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 ¦wiadczenie us³ug pralniczych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mog± ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b987a93-347d-4b3d-80e0-c0619b45da7d3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: ezamowienia.gov.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPZOZ - DZ / 8 / 2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy ¿±da okre¶lonej etykiety lub wskazuje maj±ce zastosowanie wymagania okre¶lonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety ¶rodowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych w zakresie prania bielizny szpitalnej dla SP ZOZ w £êcznej i ZOL-u w Jaszczowie w³asnym transportem. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik Nr 2 do³±czony do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98311000-6 - Us³ugi odbierania prania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaj± odrzucone oraz gdy Wykonawca nie bêdzie podlega³ wykluczeniu z postepowania.
17.2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami: cena, norma emisji spalin i Certyfikat RABC.
17.2.1. Podstaw± obliczenia punktów w kryterium „cena (C)” – 60 pkt., oferty bêdzie wzór:
C = ( Cmin : Cbad ) x 60 pkt
gdzie:
C - ilo¶æ punktów przyznana za kryterium „cenê”,
Cmin – najni¿sza cena w¶ród ofert nie podlegaj±ca odrzuceniu i wykluczeniu Wykonawcy Cbad - cena oferty badanej
17.2.2. Podstaw± obliczenia punktów w kryterium „norma emisji spalin (NES )” – 20 pkt., oferty bêdzie norma emisji spalin do ¶rodowiska dla pojazdu przewidzianego do realizacji przedmiotu zamówienia oferty. Ocena ofert bêdzie dokonana na podstawie nastêpuj±cych zasad:
20 pkt. - za pojazd spe³niaj±cy normê emisji spalin EURO 6 lub wy¿sz±
10 pkt. - za pojazd spe³niaj±cy normê emisji spalin EURO 5;
0 pkt. - za pojazd spe³niaj±cy normê emisji spalin EURO 4 lub ni¿sz± oraz w przypadkach:
• nie wskazania przez Wykonawcê „normy emisji spalin” w formularzu ofertowym
• nie do³±czenia przez Wykonawcê dokumentu na podstawie którego mo¿na okre¶liæ klasê emisji EURO pojazdu u¿ywanego w ¶wiadczeniu ww. us³ugi do oferty.
17.2.3. Podstaw± obliczenia punktów w kryterium „Certyfikat RABC (CRABC)” – 20 pkt., oferty bêdzie Certyfikat PN-EN 14065. Ocena ofert bêdzie dokonana na podstawie nastêpuj±cych zasad:
20 pkt. - za przedstawienie Certyfikatu RABC potwierdzaj±cego spe³nienie normy PN-EN 14065
0 pkt. - za brak Certyfikatu RABC potwierdzaj±cego spe³nienie normy PN-EN 14065
Punkty w powy¿szych kryteriach zostan± przyznane na podstawie informacji uzyskanych z formularza ofertowego stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ.
Po = C + NES + CRABC
gdzie we wzorach:
Po - ³±czna ilo¶æ punktów przyznanych badanej ofercie
C - punkty za kryterium „cenê”
NES - punkty za kryterium „norma emisji spalin”
CRABC - punkty za kryterium Certyfikat RABC
Maksymalna ilo¶æ punktów 100 pkt. = 100%
Wybrana zostanie oferta Wykonawcy, która uzyska³a najwy¿sz± sumê punktów (%) za kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty ¶rodowiskowe, w tym efektywno¶æ energetyczna przedmiotu zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Norma emisji spalin
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Certyfikat RABC
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
wymagania dotycz±ce okre¶lonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety ¶rodowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
21.1. O udzielenie zamówienia mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, ustawy Pzp i art. 7 ust. 1, Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, na zasadach okre¶lonych w pkt. 15 i 20 SWZ, oraz spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 273 ust. 1 ustawy Pzp,21.2. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy maj±cy status zak³adu pracy chronionej, spó³dzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których g³ównym celem lub g³ównym celem dzia³alno¶ci ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, jest spo³eczna i zawodowa integracja osób spo³ecznie marginalizowanych, w rozumieniu art. 94 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP tj: - osób niepe³nosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 44 z pó¼n. zm.). Procentowy wska¼nik zatrudnienia osób niepe³nosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnieniu osób niepe³nosprawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 44 z pó¼n. zm.) winien byæ nie mniejszy ni¿ 30% osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej, spó³dzielnie socjalne lub wykonawcê lub jego wyodrêbnion± organizacyjnie jednostkê, która bêdzie realizowa³a zamówienie, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP.
21.3. O udzielnie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce;
21.3.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie ustala szczegó³owego warunku udzia³u w Postêpowaniu.
21.3.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
21.3.2.1. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wymaganych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej.
21.3.2.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy maj±cy status zak³adu pracy chronionej, spó³dzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których g³ównym celem lub g³ównym celem dzia³alno¶ci ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, jest spo³eczna i zawodowa integracja osób spo³ecznie marginalizowanych, w rozumieniu art. 94 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP tj:
⎯ osób niepe³nosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 44 z pó¼n. zm.).
Procentowy wska¼nik zatrudnienia osób niepe³nosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnieniu osób niepe³nosprawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 44 z pó¼n. zm.) winien byæ nie mniejszy ni¿ 30% osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej, spó³dzielnie socjalne lub wykonawcê lub jego wyodrêbnion± organizacyjnie jednostkê, która bêdzie realizowa³a zamówienie, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP.
21.3.2.3. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie Wykonawcy, którzy posiadaj± aktualn± pozytywn± opiniê Pañstwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzaj±c±, i¿ pralnia Wykonawcy spe³nia warunki techniczno-sanitarne wymagane dla pralni ¶wiadcz±cej us³ugi w zakresie prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej i jest wyposa¿ona w pe³n± barierê higieniczn±.
21.3.2.4. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie Wykonawcy, którzy posiadaj± aktualne za¶wiadczenie Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzaj±ce ¿e Wykonawca dysponuje ¶rodkami transportu przystosowanymi do przewozu bielizny szpitalnej.
21.3.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie ustala szczegó³owego warunku udzia³u w Postêpowaniu.
21.3.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
21.3.4.1. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca przedstawi³ wykaz ¶rodków pior±cych i dezynfekcyjnych jakie bêd± u¿ywane w procesie prania bielizny szpitalnej (za³±cznik Nr 8 do SWZ).
21.3.4.2. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca przedstawi³ wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami (za³±cznik Nr 9 do SWZ).
21.3.4.3. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca przedstawi³ wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (za³±cznik Nr 7 do SWZ);
21.3.4.3.1 W zwi±zku z obowi±zkiem art. 95 ust. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych Zamawiaj±cy stawia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób, je¿eli wykonanie us³ugi bêdzie polegaæ na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Sposób realizacji tego obowi±zku opisuj± kolejne ustêpy niniejszego paragrafu, zgodnie z art. 95 ust. 2 ustawy Pzp.
21.4.4.3.2. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê min. jednej osoby odpowiedzialnej za ¶wiadczenie us³ug, kontrole jako¶ci wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, oraz wykszta³cenie niezbêdne do wykonywania zamówienia publicznego.
21.3.4.3.3. Wykonawca lub podwykonawca zobowi±zany jest do dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp, w sposób zgodny z obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
21.3.4.3.4. W celu weryfikacji spe³nienia wymogu, o którym mowa w ust. 21.3.4.3., ka¿dorazowo na ¿±danie Zamawiaj±cego, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego nie krótszym ni¿ 5 dni roboczych, Wykonawca lub Podwykonawca zobowi±zuje siê przed³o¿yæ stosowne o¶wiadczenia lub za¶wiadczenia potwierdzaj±ce spe³nienie wymogu wskazanego w ust. 21.3.4.3.1.
21.3.4.3.5. Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê dokumentów wskazanych w ust. 21.3.4.3.4. z pracownikami wykonuj±cymi ww. czynno¶ci okre¶lone w ust. 21.3.4.3. powy¿ej, w terminie wskazanym w ust. 21.3.4.3.4. bêdzie traktowane jak niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników wykonuj±cych us³ugi na podstawie umowy o pracê.
21.3.4.3.6. Za niedope³nienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonuj±cych ww. czynno¶ci na podstawie umowy o pracê w rozumieniu kodeksu pracy, Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu kary umowne w wysoko¶ci kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracê obowi±zuj±cych w dacie stwierdzenia przez Zamawiaj±cego niedope³nienia przez Wykonawcê wymogu zatrudnienia pracowników wykonuj±cych ww. czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia na podstawie ww. umowy o zamówienie publiczne w przedmiotowej sprawie oraz liczby miesiêcy w okresie realizacji w/w umowy o zamówienie publiczne, w których nie dope³niono przedmiotowego wymogu – za ka¿d± osobê.
21.3.4.3.7. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwowa Inspekcjê Pracy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 22.1. W zakresie wykazania braku podstaw wykluczenia przez Wykonawcê warunków, o których mowa w art. 273 ustawy Pzp, Wykonawca przedk³ada wraz z ofert±:
22.1.1. o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – wype³nione i podpisane odpowiednio przez osobê (osoby) upowa¿nion± (upowa¿nione) do reprezentowania Wykonawcy (za³±cznik Nr 4 do SWZ)
22.1.2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 22.2. W zakresie wykazania spe³niania przez Wykonawcê warunków, o których mowa w art. 273 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
22.2.1. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (za³±cznik Nr 7 do SWZ);
22.2.2. Wykaz ¶rodków pior±cych i dezynfekcyjnych jakie bêd± u¿ywane w procesie prania bielizny szpitalnej - za³±cznik Nr 8 do SWZ.
22.2.3. Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami - za³±cznik Nr 9 do SWZ.
22.2.4. Aktualny dokument/opiniê wydany przez Pañstwow± Inspekcjê Sanitarn± potwierdzaj±cy spe³nianie warunków sanitarno-higienicznych umo¿liwiaj±ce pranie i dezynfekcjê bielizny szpitalnej.
22.2.5. Aktualny dokument/ opiniê Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej, potwierdzaj±cy, ¿e ¶rodki transportu do przewozu bielizny szpitalnej, którym bêdzie wykonywana us³uga s± przystosowane do przewozu bielizny szpitalnej w ca³ym okresie trwania umowy z Zamawiaj±cym.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
23. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane wraz z ofert±;23.1. Wykonawca przedstawi aktualne karty charakterystyki wszystkich ¶rodków, jakie bêd± u¿ywane w procesie prania bielizny szpitalnej.
23.2. Wykonawca przedstawi dokument m.in. certyfikat EURO, dowód rejestracyjny pojazdu, karta pojazdu lub inny dokument, na podstawie którego mo¿na okre¶liæ klasê emisji EURO pojazdu u¿ywanego w ¶wiadczeniu ww. us³ugi.
23.5. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku, gdy Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
12.15. Do oferty winny byæ do³±czone:12.15.1. Wype³niony formularz ofertowy (za³±cznik nr 1 do SWZ).
12.15.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (za³±cznik Nr 2 do SWZ).
12.15.3. Wykonawca przedstawi dokument m.in. certyfikat EURO, dowód rejestracyjny pojazdu, karta pojazdu lub inny dokument, na podstawie którego mo¿na okre¶liæ klasê emisji EURO pojazdu u¿ywanego w ¶wiadczeniu ww. us³ugi.
12.15.4. Certyfikat RABC (Risk Analysis and Biocontamination Control) potwierdzaj±cy, ¿e system analizy ryzyka i kontroli ska¿enia biologicznego spe³nia normê PN-EN 14065.
12.15.5. Wykonawca przedstawi aktualne karty charakterystyki wszystkich ¶rodków pior±cych i dezynfekcyjnych jakie bêd± u¿ywane w procesie prania bielizny szpitalnej.
12.15.6. Pe³nomocnictwa osób podpisuj±cych ofertê do podejmowania zobowi±zañ w imieniu podmiotu sk³adaj±cego ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów.
12.15.7. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
12.15.8. Do oferty winny byæ do³±czone wszystkie o¶wiadczenia stanowi±ce za³±czniki: Nr 4, Nr 5, Nr 6, Nr 7, je¿eli dotycz± niniejszej specyfikacji.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
21.4. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.21.5. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy- wzór stanowi (Za³±cznik Nr 6 do SWZ).
21.6. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (t. j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone (przed dat± z³o¿enia oferty) podpisem kwalifikowalnym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób udzielaj±cych pe³nomocnictwa. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie stanowi±ce za³±cznik Nr 4 do SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej umowy, na warunkach okre¶lonych w niniejszej umowie.2. Zmiany do umowy mog± zostaæ wprowadzone na zasadzie zgodnego porozumienia Stron i mog± dotyczyæ w szczególno¶ci terminów realizacji us³ugi, okresu trwania umowy, a tak¿e w przypadku zmiany ceny za us³ugê bez wzglêdu na przyczynê takiej zmiany, przy czym nie mog± one prowadziæ do naruszenia lub obej¶cia przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
3. W przypadku niezrealizowania ilo¶ciowego umowy w terminie okre¶lonym w §1, Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy o maksimum 3 miesi±ce. W takim wypadku ogólna warto¶æ us³ug nie mo¿e przekroczyæ warto¶ci umowy okre¶lonej w § 4 ust.1 umowy.
... cd §11 projektu umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie ¿±dania okre¶lonej etykiety lub wskazania maj±cego zastosowanie wymagania okre¶lonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety ¶rodowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-09 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-09 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-06
INNE PRZETARGI Z £ÊCZNEJ
- Budowa pomostów na torfowiskach w £êcznej II etap
- "Przebudowa drogi powiatowej 1801L w msc. Bekiesza"
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I DZIER¯AWA ANALIZATORÓW DLA LABORATORIUM MIKROBIOLOGICZNEGO SP ZOZ W £ÊCZNEJ
- Dostawa energii elektrycznej dla Jednostek Organizacyjnych Powiatu £êczyñskiego w 2026 roku
- Zimowe utrzymanie dróg, chodników i placów na terenie miasta i gminy £êczna w sezonie 2025 - 2026 z podzia³em na 3 zdania.
- Us³uga transportowa - przewóz osób niepe³nosprawnych do WTZ w Janowicy w roku 2026
wiêcej: przetargi w £êcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Domów Pomocy Spo³ecznej bêd±cych jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- Kompleksowe us³ugi pralnicze dla mieszkañców Domu Pomocy Spo³ecznej przy ul. ¯o³nierzy Wyklêtych 26 w Poznaniu
- ¦wiadczenie us³ug prania i czyszczenia chemicznego
- Us³uga sprz±tania pomieszczeñ Wojewódzkiego O¶rodka Ruchu Drogowego w £odzi
- Us³uga prania
- Us³ugi pralnicze
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





