Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00160210/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SPRZEDAWCA – HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910933109
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kapitulna 24
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wloclawek.praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pupwloclawek.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-742869d4-3e23-4d56-ba60-8c29f7cb54d41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SPRZEDAWCA – HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-742869d4-3e23-4d56-ba60-8c29f7cb54d4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00212709
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005126/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Sprzedawca – handel tradycyjny i sprzedaż internetowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu na lata 2021-2027 pn. Podniesienie aktywności zawodowej klientów publicznych służb zatrudnienia – PUP we Włocławku (II), współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00160210
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KO.201.11.2025.StM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 724608,67 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy:
• realizacji szkolenia zgodnie ze standardami kwalifikacji zawodowych;
• przeprowadzenia egzaminu kończącego szkolenie, a także wystawienia dokumentu poświadczającego ukończenie szkolenia.
Liczba godzin zegarowych szkolenia: 200.
Zasady egzaminowania. Wykonawca musi przeprowadzić egzamin sprawdzający poziom opanowania wiedzy i wybranych umiejętności, w wymiarze do 3 godzin zegarowych.
Szkoleniem będą objęte osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy we Włocławku, które zostaną skierowane na szkolenie przez Urząd, po przeprowadzeniu naboru i kwalifikacji.
Na szkolenie mogą być kierowane zarówno osoby, których udział będzie finansowany z Funduszu Pracy jak i z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+).
Przewidziana liczba osób na szkoleniu: 1 grupa licząca od 8 do 10 osób.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
- Termin rozpoczęcia szkolenia (zajęć): kwiecień 2025 r.
Dokładna data rozpoczęcia zajęć zostanie uzgodniona pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
- Termin wykonania zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do dnia 31 lipca 2025 r.
Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Doskonalenia Zawodowego bhp ekspert Bartłomiej Daroszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340427488
7.3.3) Ulica: Łanowa 23A
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK DOSKONALENIA ZAWODOWEGO bhp ekspert BARTŁOMIEJ DAROSZEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Przebudowa Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego wraz z infrastrukturą towarzyszącą" - dokumentacja.
- Zielone tereny Śródmieścia miasta Włocławek
- "Prace adaptacyjne sali kinowej w budynku Centrum Integracji Społecznej w miejscowości Kruszyn w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Remont i doposażenie instytucji kultury""
- Przewóz dzieci do obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku w roku 2025" - II postępowanie
- dostawa samochodu osobowego
- Przebudowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w budynku Jadłodajni U Św. Antoniego przy ul. Św. Antoniego 11 we Włocławku.
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Recurrent Training B350 PL21 - przedłużenie uprawnień pilotów na typ samolotu B-350 w latach 2026-2027
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu "Magazynier - Operator wózków jezdniowych z mechanicznym napędem podnoszenia " dla wychowanków i klientów Łódzkiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Łodzi
- Szkolenia dla uczniów w ramach projektu Młodzi Profesjonaliści
- Organizacja i przeprowadzenie wyjazdowej, dwudniowej Konferencji dla dyrektorów jednostek oświatowych Miasta Katowice oraz przedstawicieli organu prowadzącego
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji dla 93 uczestników w ramach projektu "Kwalifikacja? Akcja! - 3 części - V Tura.
- Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w podziale na części.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.