Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00103318/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-13
- 2025/BZP 00115732/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 75 75 46 390
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-411a43ea-37c6-420e-9b2b-b72e3e5c9dd5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00212602
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040822/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętów, oprogramowania, pomocy terapeutycznych, rehabilitacyjnych, specjalistycznych, edukacyjnych i dydaktycznych oraz wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu: pn.: „Akademia przedszkolaka" FEDS.08.01.IZ.00-0056/23 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego PLUS w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, Priorytet 8 „Fundusze Europejskie dla edukacji na Dolnym Śląsku”, Działanie 8.1 „Dostęp do edukacji”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00103318
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 300858,40 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 248384,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem sprzętów i pomocy terapeutycznych, rehabilitacyjnych i specjalistycznych odpowiednio do 8 niżej wymienionych przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry, objętych wsparciem w ramach projektu „Akademia przedszkolaka” tj.:1. Miejskie Przedszkole nr 2, ul. Piłsudskiego 32, 58-500 Jelenia Góra;
2. Miejskie Przedszkole Nr 4 ul. Krasickiego 6, 58-500 Jelenia Góra;
3. Miejskie Przedszkole Nr 10 ul. Zjednoczenia Narodowego 15, 58-560 Jelenia Góra;
4. Miejskie Przedszkole Nr 11 „Krasnala Hałabały” ul. Chopina 4, 58-570 Jelenia Góra;
5. Miejskie Przedszkole Nr 13 ul. Karłowicza 13, 58-506 Jelenia Góra;
6. Miejskie Integracyjne Przedszkole Nr 14 ul. Junaków 2a, 58-560 Jelenia Góra;
7. Miejskie Przedszkole Nr 19 im. Kubusia Puchatka ul. Kurpińskiego 2, 58-506 Jelenia Góra;
8. Miejskie Przedszkole Nr 27 „Okrąglaczek” ul. Tuwima 12, 58-500 Jelenia Góra.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z Załącznikiem nr 1 do Tomu III SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) do 8 jeleniogórskich przedszkoli, o których mowa wyżej;
2) dostarczyć wyposażenie (w pakietach) do 8 jeleniogórskich przedszkoli, o których mowa wyżej - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Tomu III SWZ (Adresy dostaw), w miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego /Jednostki oświatowej;
3) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz przekazać wyznaczonym osobom ze strony przedstawiciela Zamawiającego/Jednostki oświatowej niezbędne informacje z zakresu obsługi danego wyposażenia (jeżeli dotyczy);
4) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załącznikach.
Ilekroć w dokumentach zamówienia i ogłoszeniu jest mowa o wyposażeniu należy przez to rozmieć pomoce edukacyjne, pomoce dydaktyczne, sprzęt/urządzenia terapeutyczne/ rehabilitacyjne i specjalistyczne, oprogramowanie, meble itp., odpowiednio do przedmiotu zamówienia w zakresie danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33693000-4 - Pozostałe produkty terapeutyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 75969,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy edukacyjnych i dydaktycznych odpowiednio do 8 niżej wymienionych przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry, objętych wsparciem w ramach projektu „Akademia przedszkolaka” tj.:1. Miejskie Przedszkole nr 2, ul. Piłsudskiego 32, 58-500 Jelenia Góra;
2. Miejskie Przedszkole Nr 4 ul. Krasickiego 6, 58-500 Jelenia Góra;
3. Miejskie Przedszkole Nr 10 ul. Zjednoczenia Narodowego 15, 58-560 Jelenia Góra;
4. Miejskie Przedszkole Nr 11 „Krasnala Hałabały” ul. Chopina 4, 58-570 Jelenia Góra;
5. Miejskie Przedszkole Nr 13 ul. Karłowicza 13, 58-506 Jelenia Góra;
6. Miejskie Integracyjne Przedszkole Nr 14 ul. Junaków 2a, 58-560 Jelenia Góra;
7. Miejskie Przedszkole Nr 19 im. Kubusia Puchatka ul. Kurpińskiego 2, 58-506 Jelenia Góra;
8. Miejskie Przedszkole Nr 27 „Okrąglaczek” ul. Tuwima 12, 58-500 Jelenia Góra.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z Załącznikiem nr 1 do Tomu III SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) do 8 jeleniogórskich przedszkoli, o których mowa wyżej;
2) dostarczyć wyposażenie (w pakietach) do 8 jeleniogórskich przedszkoli, o których mowa wyżej - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Tomu III SWZ (Adresy dostaw), w miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego /Jednostki oświatowej;
3) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz przekazać wyznaczonym osobom ze strony przedstawiciela Zamawiającego/Jednostki oświatowej niezbędne informacje z zakresu obsługi danego wyposażenia (jeżeli dotyczy);
4) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków
Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załącznikach.
Ilekroć w dokumentach zamówienia i ogłoszeniu jest mowa o wyposażeniu należy przez to rozmieć pomoce edukacyjne, pomoce dydaktyczne, sprzęt/urządzenia terapeutyczne/ rehabilitacyjne i specjalistyczne, oprogramowanie, meble itp., odpowiednio do przedmiotu zamówienia w zakresie danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22816000-3 - Bloki papierowe
30192000-1 - Wyroby biurowe
30193200-0 - Korytka i organizatory na biurka
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
37524100-8 - Gry edukacyjne
37822100-7 - Kredki
37822400-0 - Pastele
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39290000-1 - Wyposażenie różne
39292300-8 - Przybory do rysowania
44810000-1 - Farby
4.5.5.) Wartość części: 57563,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z uruchomieniem/konfiguracją oprogramowania terapeutycznego i specjalistycznego do Miejskiego Przedszkola Nr 10 ul. Zjednoczenia Narodowego 15, 58-560 Jelenia Góra, dla którego organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdującego się na terenie Jeleniej Góry, objętego wsparciem w ramach projektu „Akademia przedszkolaka”.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, uruchomić/skonfigurować wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z Załącznikiem nr 1 do Tomu III SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) do jeleniogórskiego przedszkola, o którym mowa wyżej ;
2) dostarczyć wyposażenie do jeleniogórskiego przedszkola, o którym mowa wyżej - w miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego /Jednostki oświatowej;
3) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz przekazać wyznaczonym osobom ze strony przedstawiciela Zamawiającego/Jednostki oświatowej niezbędne informacje z zakresu obsługi danego wyposażenia (jeżeli dotyczy);
4) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załącznikach.
Ilekroć w dokumentach zamówienia i ogłoszeniu jest mowa o wyposażeniu należy przez to rozmieć pomoce edukacyjne, pomoce dydaktyczne, sprzęt/urządzenia terapeutyczne/ rehabilitacyjne i specjalistyczne, oprogramowanie, meble itp., odpowiednio do przedmiotu zamówienia w zakresie danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48180000-3 - Pakiety oprogramowania medycznego
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 52473,98 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia sal przedszkolnych odpowiednio do 7 niżej wymienionych przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry, objętych wsparciem w ramach projektu „Akademia przedszkolaka” tj.:1. Miejskie Przedszkole nr 2, ul. Piłsudskiego 32, 58-500 Jelenia Góra;
2. Miejskie Przedszkole Nr 4 ul. Krasickiego 6, 58-500 Jelenia Góra;
3. Miejskie Przedszkole Nr 10 ul. Zjednoczenia Narodowego 15, 58-560 Jelenia Góra;
4. Miejskie Przedszkole Nr 11 „Krasnala Hałabały” ul. Chopina 4, 58-570 Jelenia Góra;
5. Miejskie Przedszkole Nr 13 ul. Karłowicza 13, 58-506 Jelenia Góra;
6. Miejskie Integracyjne Przedszkole Nr 14 ul. Junaków 2a, 58-560 Jelenia Góra;
7. Miejskie Przedszkole Nr 19 im. Kubusia Puchatka ul. Kurpińskiego 2, 58-506 Jelenia Góra.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z Załącznikiem nr 1 do Tomu III SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) do 7 jeleniogórskich przedszkoli, o których mowa wyżej ;
2) dostarczyć wyposażenie (w pakietach) do 7 jeleniogórskich przedszkoli, o których mowa wyżej - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Tomu III SWZ (Adresy dostaw), w miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego /Jednostki oświatowej;
3) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz przekazać wyznaczonym osobom ze strony przedstawiciela Zamawiającego/Jednostki oświatowej niezbędne informacje z zakresu obsługi danego wyposażenia (jeżeli dotyczy);
4) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załącznikach.
Ilekroć w dokumentach zamówienia i ogłoszeniu jest mowa o wyposażeniu należy przez to rozmieć pomoce edukacyjne, pomoce dydaktyczne, sprzęt/urządzenia terapeutyczne/ rehabilitacyjne i specjalistyczne, oprogramowanie, meble itp., odpowiednio do przedmiotu zamówienia w zakresie danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
37442900-8 - Różnorodny sprzęt gimnastyczny
39141100-3 - Regały
39143112-4 - Materace
39161000-8 - Meble przedszkolne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39290000-1 - Wyposażenie różne
39292000-5 - Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory
39531000-3 - Dywany
4.5.5.) Wartość części: 85021,81 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem, uruchomieniem/ konfiguracją urządzeń, wyposażenia i dodatków do EEG Biofeedback oraz przeprowadzeniem certyfikowanego szkolenia do Miejskiego Integracyjnego Przedszkola Nr 14 ul. Junaków 2a, 58-560 Jelenia Góra, dla którego organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdującego się na terenie Jeleniej Góry, objętego wsparciem w ramach projektu „Akademia przedszkolaka”.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić/skonfigurować wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z Załącznikiem nr 1 do Tomu III SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) do jeleniogórskiego przedszkola, o którym mowa wyżej oraz przeprowadzić certyfikowane szkolenie wyznaczonym osobom przez przedstawiciela Zamawiającego/ Jednostki oświatowej (jeżeli wymagane);
2) dostarczyć wyposażenie do jeleniogórskiego przedszkola, o którym mowa wyżej w miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego /Jednostki oświatowej;
3) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz przekazać wyznaczonym osobom ze strony przedstawiciela Zamawiającego/Jednostki oświatowej niezbędne informacje z zakresu obsługi danego wyposażenia (jeżeli dotyczy);
4) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załącznikach.
Ilekroć w dokumentach zamówienia i ogłoszeniu jest mowa o wyposażeniu należy przez to rozmieć pomoce edukacyjne, pomoce dydaktyczne, sprzęt/urządzenia terapeutyczne/ rehabilitacyjne i specjalistyczne, oprogramowanie, meble itp., odpowiednio do przedmiotu zamówienia w zakresie danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33121100-5 - Elektroencefalografy
33158200-4 - Urządzenia do elektroterapii
48180000-3 - Pakiety oprogramowania medycznego
4.5.5.) Wartość części: 29829,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73543,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105478,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73543,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "NOWA SZKOŁA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013378
7.3.3) Ulica: Polskiej Organizacji Wojskowej nr 25
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73543,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-26Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57951,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180522,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57951,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: Graniczna nr 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57951,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-19Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wobec faktu, iż kolejna ważna oferta niepodlegająca odrzuceniu (oferta z najniższą ceną) przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) u.p.z.p.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62295,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70253,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124695,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124695,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124695,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572982438
7.3.3) Ulica: Warszawska nr 151
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124695,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-19Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33072,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108224,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33072,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KONSORCJUM FIRM: Lider Konsorcjum: BIOMED NEUROTECHNOLOGIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA JAWNA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner Konsorcjum: BIOMED CENTRUM REHABILITACJI POZNAWCZEJ I NEUROTERAPII Robert Kozłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971777586
7.3.3) Ulica: Al. Armii Krajowej nr 2 lok. 7
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-541
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33072,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-02SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) dla części I - do 6 tygodni od daty zawarcia umowy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą w formularzu oferty), tj. do dnia 26.05.2025 r. - data podpisania końcowego protokołu odbioru,
2) dla części II i IV - do 6 tygodni od daty zawarcia umowy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą w formularzu oferty), tj. do dnia 19.05.2025 r. - data podpisania końcowego protokołu odbioru,
3) dla części V - do 8 tygodni od daty zawarcia umowy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą w formularzu oferty), tj. do dnia 02.06.2025 r. - data podpisania końcowego protokołu odbioru.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- EW Olcza, EW Kuźnice - wykonanie sieci geodezyjnych
- Zakup i dostawa używanego pojazdu ciężarowego typu wywrotka
- EW Rożnów - ekspertyza stanu dylatacji pod kątem wypływu mas bitumicznych i iniekcyjnych
- Naprawa uszkodzenia łopaty wirnika elektrowni wiatrowej na FW Majewo, FW Wicko, FW Marszewo i FW Lipniki
- Przedłużenie licencji oprogramowania antywirusowego ESET Protect Enterprise ON-PREM na 700 stanowisk
- EW Wrzeszczyn, EW Włodzice, EW Kraszewice, EW Olszna - zakup i wymiana wyłączników mocy SN w polach generatorów
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Rawiczu
- Dostawa urządzeń komputerowych w ramach projektu "Technikum Mechaniczno-Elektryczne im. Nikoli Tesli w Chorzowie - kształcenie dla przyszłości"
- Dostawa wyposażenia do pracowni ekonomicznej, budownictwa, informatycznej i gastronomicznej w ZST-Z im. M. Rataja w Tomaszowie Lubelskim w ramach projektu "Najlepsi na rynku pracy"
- Zakup infrastruktury serwerowej oraz macierzy wraz z konfiguracją.
- Dostawa wyposażenia, sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Przełamujemy bariery!"
- Dostawa sprzętu do wykonywania krioablacji ujść żył płucnych.
więcej: Bloki papierowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.