eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraDostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 75 75 46 390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-411a43ea-37c6-420e-9b2b-b72e3e5c9dd5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00212602

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040822/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętów, oprogramowania, pomocy terapeutycznych, rehabilitacyjnych, specjalistycznych, edukacyjnych i dydaktycznych oraz wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu: pn.: „Akademia przedszkolaka" FEDS.08.01.IZ.00-0056/23 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego PLUS w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, Priorytet 8 „Fundusze Europejskie dla edukacji na Dolnym Śląsku”, Działanie 8.1 „Dostęp do edukacji”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00103318

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 300858,40 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 248384,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem sprzętów i pomocy terapeutycznych, rehabilitacyjnych i specjalistycznych odpowiednio do 8 niżej wymienionych przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry, objętych wsparciem w ramach projektu „Akademia przedszkolaka” tj.:
1. Miejskie Przedszkole nr 2, ul. Piłsudskiego 32, 58-500 Jelenia Góra;
2. Miejskie Przedszkole Nr 4 ul. Krasickiego 6, 58-500 Jelenia Góra;
3. Miejskie Przedszkole Nr 10 ul. Zjednoczenia Narodowego 15, 58-560 Jelenia Góra;
4. Miejskie Przedszkole Nr 11 „Krasnala Hałabały” ul. Chopina 4, 58-570 Jelenia Góra;
5. Miejskie Przedszkole Nr 13 ul. Karłowicza 13, 58-506 Jelenia Góra;
6. Miejskie Integracyjne Przedszkole Nr 14 ul. Junaków 2a, 58-560 Jelenia Góra;
7. Miejskie Przedszkole Nr 19 im. Kubusia Puchatka ul. Kurpińskiego 2, 58-506 Jelenia Góra;
8. Miejskie Przedszkole Nr 27 „Okrąglaczek” ul. Tuwima 12, 58-500 Jelenia Góra.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z Załącznikiem nr 1 do Tomu III SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) do 8 jeleniogórskich przedszkoli, o których mowa wyżej;
2) dostarczyć wyposażenie (w pakietach) do 8 jeleniogórskich przedszkoli, o których mowa wyżej - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Tomu III SWZ (Adresy dostaw), w miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego /Jednostki oświatowej;
3) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz przekazać wyznaczonym osobom ze strony przedstawiciela Zamawiającego/Jednostki oświatowej niezbędne informacje z zakresu obsługi danego wyposażenia (jeżeli dotyczy);
4) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne (jeżeli dotyczy).

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załącznikach.

Ilekroć w dokumentach zamówienia i ogłoszeniu jest mowa o wyposażeniu należy przez to rozmieć pomoce edukacyjne, pomoce dydaktyczne, sprzęt/urządzenia terapeutyczne/ rehabilitacyjne i specjalistyczne, oprogramowanie, meble itp., odpowiednio do przedmiotu zamówienia w zakresie danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

33100000-1 - Urządzenia medyczne

33693000-4 - Pozostałe produkty terapeutyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 75969,92 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy edukacyjnych i dydaktycznych odpowiednio do 8 niżej wymienionych przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry, objętych wsparciem w ramach projektu „Akademia przedszkolaka” tj.:
1. Miejskie Przedszkole nr 2, ul. Piłsudskiego 32, 58-500 Jelenia Góra;
2. Miejskie Przedszkole Nr 4 ul. Krasickiego 6, 58-500 Jelenia Góra;
3. Miejskie Przedszkole Nr 10 ul. Zjednoczenia Narodowego 15, 58-560 Jelenia Góra;
4. Miejskie Przedszkole Nr 11 „Krasnala Hałabały” ul. Chopina 4, 58-570 Jelenia Góra;
5. Miejskie Przedszkole Nr 13 ul. Karłowicza 13, 58-506 Jelenia Góra;
6. Miejskie Integracyjne Przedszkole Nr 14 ul. Junaków 2a, 58-560 Jelenia Góra;
7. Miejskie Przedszkole Nr 19 im. Kubusia Puchatka ul. Kurpińskiego 2, 58-506 Jelenia Góra;
8. Miejskie Przedszkole Nr 27 „Okrąglaczek” ul. Tuwima 12, 58-500 Jelenia Góra.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z Załącznikiem nr 1 do Tomu III SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) do 8 jeleniogórskich przedszkoli, o których mowa wyżej;
2) dostarczyć wyposażenie (w pakietach) do 8 jeleniogórskich przedszkoli, o których mowa wyżej - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Tomu III SWZ (Adresy dostaw), w miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego /Jednostki oświatowej;
3) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz przekazać wyznaczonym osobom ze strony przedstawiciela Zamawiającego/Jednostki oświatowej niezbędne informacje z zakresu obsługi danego wyposażenia (jeżeli dotyczy);
4) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne (jeżeli dotyczy).

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków
Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załącznikach.

Ilekroć w dokumentach zamówienia i ogłoszeniu jest mowa o wyposażeniu należy przez to rozmieć pomoce edukacyjne, pomoce dydaktyczne, sprzęt/urządzenia terapeutyczne/ rehabilitacyjne i specjalistyczne, oprogramowanie, meble itp., odpowiednio do przedmiotu zamówienia w zakresie danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22816000-3 - Bloki papierowe

30192000-1 - Wyroby biurowe

30193200-0 - Korytka i organizatory na biurka

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

37524100-8 - Gry edukacyjne

37822100-7 - Kredki

37822400-0 - Pastele

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

39290000-1 - Wyposażenie różne

39292300-8 - Przybory do rysowania

44810000-1 - Farby

4.5.5.) Wartość części: 57563,41 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z uruchomieniem/konfiguracją oprogramowania terapeutycznego i specjalistycznego do Miejskiego Przedszkola Nr 10 ul. Zjednoczenia Narodowego 15, 58-560 Jelenia Góra, dla którego organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdującego się na terenie Jeleniej Góry, objętego wsparciem w ramach projektu „Akademia przedszkolaka”.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, uruchomić/skonfigurować wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z Załącznikiem nr 1 do Tomu III SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) do jeleniogórskiego przedszkola, o którym mowa wyżej ;
2) dostarczyć wyposażenie do jeleniogórskiego przedszkola, o którym mowa wyżej - w miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego /Jednostki oświatowej;
3) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz przekazać wyznaczonym osobom ze strony przedstawiciela Zamawiającego/Jednostki oświatowej niezbędne informacje z zakresu obsługi danego wyposażenia (jeżeli dotyczy);
4) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne (jeżeli dotyczy).

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załącznikach.

Ilekroć w dokumentach zamówienia i ogłoszeniu jest mowa o wyposażeniu należy przez to rozmieć pomoce edukacyjne, pomoce dydaktyczne, sprzęt/urządzenia terapeutyczne/ rehabilitacyjne i specjalistyczne, oprogramowanie, meble itp., odpowiednio do przedmiotu zamówienia w zakresie danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48180000-3 - Pakiety oprogramowania medycznego

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 52473,98 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia sal przedszkolnych odpowiednio do 7 niżej wymienionych przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry, objętych wsparciem w ramach projektu „Akademia przedszkolaka” tj.:
1. Miejskie Przedszkole nr 2, ul. Piłsudskiego 32, 58-500 Jelenia Góra;
2. Miejskie Przedszkole Nr 4 ul. Krasickiego 6, 58-500 Jelenia Góra;
3. Miejskie Przedszkole Nr 10 ul. Zjednoczenia Narodowego 15, 58-560 Jelenia Góra;
4. Miejskie Przedszkole Nr 11 „Krasnala Hałabały” ul. Chopina 4, 58-570 Jelenia Góra;
5. Miejskie Przedszkole Nr 13 ul. Karłowicza 13, 58-506 Jelenia Góra;
6. Miejskie Integracyjne Przedszkole Nr 14 ul. Junaków 2a, 58-560 Jelenia Góra;
7. Miejskie Przedszkole Nr 19 im. Kubusia Puchatka ul. Kurpińskiego 2, 58-506 Jelenia Góra.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z Załącznikiem nr 1 do Tomu III SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) do 7 jeleniogórskich przedszkoli, o których mowa wyżej ;
2) dostarczyć wyposażenie (w pakietach) do 7 jeleniogórskich przedszkoli, o których mowa wyżej - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Tomu III SWZ (Adresy dostaw), w miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego /Jednostki oświatowej;
3) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz przekazać wyznaczonym osobom ze strony przedstawiciela Zamawiającego/Jednostki oświatowej niezbędne informacje z zakresu obsługi danego wyposażenia (jeżeli dotyczy);
4) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne (jeżeli dotyczy).

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załącznikach.

Ilekroć w dokumentach zamówienia i ogłoszeniu jest mowa o wyposażeniu należy przez to rozmieć pomoce edukacyjne, pomoce dydaktyczne, sprzęt/urządzenia terapeutyczne/ rehabilitacyjne i specjalistyczne, oprogramowanie, meble itp., odpowiednio do przedmiotu zamówienia w zakresie danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

37442900-8 - Różnorodny sprzęt gimnastyczny

39141100-3 - Regały

39143112-4 - Materace

39161000-8 - Meble przedszkolne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39290000-1 - Wyposażenie różne

39292000-5 - Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory

39531000-3 - Dywany

4.5.5.) Wartość części: 85021,81 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem, uruchomieniem/ konfiguracją urządzeń, wyposażenia i dodatków do EEG Biofeedback oraz przeprowadzeniem certyfikowanego szkolenia do Miejskiego Integracyjnego Przedszkola Nr 14 ul. Junaków 2a, 58-560 Jelenia Góra, dla którego organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdującego się na terenie Jeleniej Góry, objętego wsparciem w ramach projektu „Akademia przedszkolaka”.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić/skonfigurować wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z Załącznikiem nr 1 do Tomu III SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) do jeleniogórskiego przedszkola, o którym mowa wyżej oraz przeprowadzić certyfikowane szkolenie wyznaczonym osobom przez przedstawiciela Zamawiającego/ Jednostki oświatowej (jeżeli wymagane);
2) dostarczyć wyposażenie do jeleniogórskiego przedszkola, o którym mowa wyżej w miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego /Jednostki oświatowej;
3) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz przekazać wyznaczonym osobom ze strony przedstawiciela Zamawiającego/Jednostki oświatowej niezbędne informacje z zakresu obsługi danego wyposażenia (jeżeli dotyczy);
4) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne (jeżeli dotyczy).

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załącznikach.

Ilekroć w dokumentach zamówienia i ogłoszeniu jest mowa o wyposażeniu należy przez to rozmieć pomoce edukacyjne, pomoce dydaktyczne, sprzęt/urządzenia terapeutyczne/ rehabilitacyjne i specjalistyczne, oprogramowanie, meble itp., odpowiednio do przedmiotu zamówienia w zakresie danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

33121100-5 - Elektroencefalografy

33158200-4 - Urządzenia do elektroterapii

48180000-3 - Pakiety oprogramowania medycznego

4.5.5.) Wartość części: 29829,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73543,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105478,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73543,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "NOWA SZKOŁA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013378

7.3.3) Ulica: Polskiej Organizacji Wojskowej nr 25

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-248

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73543,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-26

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57951,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180522,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57951,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448

7.3.3) Ulica: Graniczna nr 46

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57951,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-19

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec faktu, iż kolejna ważna oferta niepodlegająca odrzuceniu (oferta z najniższą ceną) przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) u.p.z.p.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62295,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70253,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124695,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124695,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124695,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572982438

7.3.3) Ulica: Warszawska nr 151

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-547

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124695,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-19

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33072,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108224,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33072,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KONSORCJUM FIRM: Lider Konsorcjum: BIOMED NEUROTECHNOLOGIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA JAWNA

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner Konsorcjum: BIOMED CENTRUM REHABILITACJI POZNAWCZEJ I NEUROTERAPII Robert Kozłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971777586

7.3.3) Ulica: Al. Armii Krajowej nr 2 lok. 7

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-541

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33072,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-02

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Planowany termin zakończenia/zrealizowania umowy ustala się odpowiednio:
1) dla części I - do 6 tygodni od daty zawarcia umowy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą w formularzu oferty), tj. do dnia 26.05.2025 r. - data podpisania końcowego protokołu odbioru,
2) dla części II i IV - do 6 tygodni od daty zawarcia umowy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą w formularzu oferty), tj. do dnia 19.05.2025 r. - data podpisania końcowego protokołu odbioru,
3) dla części V - do 8 tygodni od daty zawarcia umowy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą w formularzu oferty), tj. do dnia 02.06.2025 r. - data podpisania końcowego protokołu odbioru.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.