Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00173807/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa części zamiennych, filtrów, akcesoriów do pojazdów kołowych z podziałem na 6 zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "RM-MEDITRANS" Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Biskupa Ignacego Świrskiego 38
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rmmeditrans.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rmmeditrans.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rmmeditrans.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa części zamiennych, filtrów, akcesoriów do pojazdów kołowych z podziałem na 6 zadań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec03a16c-7e04-41c2-8c2e-04682d0d266c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00212446
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025352/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 ZP/2 - CZĘŚCI ZAMIENNE/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00173807
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/2-CZĘŚCI ZAMIENNE/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Dostawa filtrów do pojazdów kołowych4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42913300-2 - Filtry oleju
4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Dostawa płynów eksploatacyjnych, olei oraz akumulatorów do pojazdów kołowych4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09211100-2 - Oleje silnikowe
09211650-2 - Płyny hamulcowe
24951300-8 - Płyny hydrauliczne
24961000-8 - Płyny chłodnicze
4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – Dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów kołowych4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
4.5.5.) Wartość części: 91000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – Dostawa żarówek samochodowych4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31531000-7 - Żarówki
4.5.5.) Wartość części: 500 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 – Dostawa urządzenia do dynamicznej wymiany oleju w automatycznej skrzyni biegów4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 37000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 – Dostawa urządzeń warsztatowych4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 17000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak złożonych ofert
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak złożonych ofert.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak złożonych ofert.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak złożonych ofert.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak złożonych ofert.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak złożonych ofert.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Siedlce
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach
- Dostawa narzędzi
- Dostawa kamery laparoskopowej ze źródłem światła oraz optyką i pompą laparoskopową, do Szpitala SPZOZ w Siedlcach
- dostawa aparatu OCT do SPZOZ w Siedlcach
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy amfiteatru w Siedlcach
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA NARZĘDZI RĘCZNYCH, ELEKTRONARZĘDZI I URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH DLA LINII DIAGNOSTYCZNEJ DO DIAGNOSTYKI POJAZDÓW
- Zakup i dostawa sprzętu oraz materiałów na zajęcia i warsztaty piknikowe
- DOSTAWY URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH ORAZ WYPOSAŻENIA WARSZTATÓW JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 28 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W 2025 R.
- Sprzedaż i dostawa elementów oznakowania nawigacyjnego dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni
- Dostawa elektronarzędzi - sprawa 54/2025
- Dostawa narzędzi warsztatowych
więcej: Oleje silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.