Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00058280/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Myślibórz i Grobla, gmina Paszowice - część 2 budowa stacji uzdatniania i sieci wodociągowej w Grobli”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PASZOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647423
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 137
1.5.2.) Miejscowość: Paszowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-411
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 768706097
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@paszowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.paszowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/paszowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Myślibórz i Grobla, gmina Paszowice - część 2 budowa stacji uzdatniania i sieci wodociągowej w Grobli”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4431f8c6-0c19-45b6-bc0b-873ab900535d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00212369
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000714/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 "Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Myślibórz i Grobla - stacja uzdatniania wraz z ujęciem wody na dz. nr 7/3 obr. Grobla, gmina Paszowice."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00058280
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1250000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Grobla:Zakres prac sieci wodociągowej PZT cześć 2 (rys. 2.2) obejmuje:
budowę sieci wodociągowej z rur PE De110 SDR11 PN16 o długości L=372,0 m;
budowę sieci wodociągowej z rur PE De90 SDR11 PN16 o długości L=6,0 m;
budowę przyłączy wodociągowych z rur PE De40 SDR11 PN16 o długości L=150 m – 12 szt.;
montaż hydrantu nadziemnego DN80 z zasuwą odcinającą DN80 – 5 szt.;
montaż zasuwy odcinającej DN100 na projektowanej sieci wodociągowej – 5 szt.;
montaż zasuwy odcinającej DN32 na projektowanym przyłączu wodociągowym – 12 szt.
roboty odtworzeniowe nawierzchni bitumicznej – 360 m²
roboty odtworzeniowe nawierzchni szutrowej – 110 m²
Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania prac metodą przewiertu sterowanego przy użyciu rur PEHD PN 10.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 387500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Budowa stacji uzdatniania w Grobli:Zakres prac przy stacji uzdatniania wody obejmuje:
montaż kontenera z trzema kabinami WC oraz częścią technologiczną z armaturą uzdatniania wody
- budowa instalacji wewnętrznej między obiektowej od studni ( studnia wg odrębnego opracowania) do stacji uzdatniania wody i następnie od stacji uzdatniania do zbiorników wyrównawczych i do projektowanej sieci rozdzielczej w
działce nr 68/1 ( siec rozdzielcza wg odrębnego opracowania)
Infrastruktura towarzysząca:
instalacje enn do zasilania obiektu
Plac manewrowy przy stacji uzdatniania zostanie wykonany z kostki betonowej natomiast sam dojazd do stacji z drogi asfaltowej zostanie wykonany z kruszywa .
Powierzchnia z kostki betonowej – 53m2
Powierzchnia dojazdu z kruszywa – 23m2
Powierzchnia kontenera stacji uzdatniania - 12,5 m2
Plac manewrowy przy zbiornikach wyrównawczych zostanie wykonany z kostki betonowej natomiast sam dojazd do stacji z drogi asfaltowej zostanie wykonany w nawierzchni asfaltowej .
Powierzchnia z kostki betonowej – 51m2
Powierzchnia dojazdu o nawierzchni asfaltowej gr. 5 cm po zagęszczeniu na podbudowie z kruszywa – 390m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45232460-4 - Roboty sanitarne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 812500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365310,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 963999,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 466662,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): CTI-JAWOR Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe GRYF Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6951528092
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 14
7.3.4) Miejscowość: Jawor
7.3.5) Kod pocztowy: 59-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 466662,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 859770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1696699,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 859770,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METROLOG Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631861838
7.3.3) Ulica: Kościuszki 97
7.3.4) Miejscowość: Czarnków
7.3.5) Kod pocztowy: 64-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 859770,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI PASZOWICE
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Paszowice
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym wraz z osprzętem"
- "Prace poszukiwawcze wraz z budową podziemnego ujęcia wody w Pogwizdowie, gmina Paszowice."
więcej: przetargi PASZOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





