eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nieszawa › "Racjonalne gospodarowanie zasobami wodnymi poprzez rozbudowę i przebudowę sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie miasta Nieszawa"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Racjonalne gospodarowanie zasobami wodnymi poprzez rozbudowę i przebudowę sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie miasta Nieszawa”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Nieszawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866407

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja

1.5.2.) Miejscowość: Nieszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-730

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542838176

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.nieszawa@nieszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://nieszawa.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Racjonalne gospodarowanie zasobami wodnymi poprzez rozbudowę i przebudowę sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie miasta Nieszawa”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77094605-c272-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212349

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00101926/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Racjonalne gospodarowanie zasobami wodnymi poprzez rozbudowę i przebudowę sieci wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta Nieszawa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137038

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4278990,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Projektowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie miasta Nieszawa na działkach nr 19, 339, 389/3, 432, 484, 485, 572, 603/3, 604/6, 605/2, 612, 616, 715, 753/2, 766/7 obręb 0001 Nieszawa oraz nr na działkach 189/2, 665 obręb 0002 Kolonia Nieszawa i obejmuje ulice: Ciechocińską, Kościuszki, Stodólną, Laskowskiego, Kolonia Nieszawa, Narutowicza oraz niewielkie odcinki ulic Mickiewicza, 3 Maja, Szkolna, Zjazd.
Inwestycja realizowana będzie w systemie "zaprojektuj i wybuduj".
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) opracowanie koncepcji:
przed przystąpieniem do projektowania Wykonawca zobowiązany jest do opracowania koncepcji i dostarczenia jej Zamawiającemu. Zamawiający ma prawo zgłosić uwagi do opracowanej koncepcji. Wyłącznie po dokonaniu poprawek i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego Wykonawca może przystąpić do projektowania.
2) opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej:
wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami, opiniami, zgodami, pozwoleniami, zezwoleniami, decyzjami od odpowiednich instytucji, właścicieli i użytkowników istniejącego i projektowanego uzbrojenia oraz przygotowaniu materiałów do skutecznego złożenia wniosku w celu uzyskania decyzji pozwolenia na budowę i/lub skutecznego zgłoszenia zamiaru budowy przez Zamawiającego oraz
3) wykonanie robót budowlanych:
na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, SST (opracowane przez Wykonawcę i wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2021 r. poz. 2454) oraz odpowiednie przepisy prawa.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie (budowa/przebudowa) sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz przyłączy (przepięcie istniejących przyłączy) w granicach pasa drogowego w miejscowości Nieszawa. Nie wyklucza się dodatkowych podłączeń wod-kan do budynków (niezinwentaryzowanych lub nowych – do 10%), które dopiero w trakcie wykonywanych prac mogą zostać ujawnione lub w trakcie projektowania wskazane przez Zamawiającego. W przypadku ujawnienia w trakcie wykonywania prac podłączeń do budynków (wod-kan) - niezinwentaryzowanych, należy w porozumieniu z gestorem sieci, ustalić czy istniejące przyłącze należy przełączyć do nowego kanału (jeśli jest czynne), czy można je zlikwidować. Odcinki sieci podlegające (budowie/przebudowie) pokazano w części rysunkowej PFU. Część rysunkowa stanowi materiał wyjściowy i pomocniczy do opracowania przez Wykonawcę Dokumentacji Projektowej, zawiera minimalne parametry/wymagania Zamawiającego i należy je traktować poglądowo.
Zasadniczym celem tego zadania inwestycyjnego jest wyłączenie z użytkowania wyeksploatowanych istniejących kanałów kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej i zastąpienie ich nowymi kanałami i rurociągami w celu usprawnienia działania infrastruktury sanitarnej na terenie miasta.
Zaprojektowany układ kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz sieci wodociągowej winien być dobrany w taki sposób, aby umożliwiał podłączenia w perspektywie czasowej minimum 15% nowych użytkowników.
Przebudowa przyłączy kanalizacji sanitarnej i przyłączy wodociągowych realizowana będzie tylko i wyłącznie do granicy działki danej nieruchomości (w granicach pasa drogowego).
Dobór średnic kanałów kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz średnic sieci wodociągowej winien być poparty na etapie projektowania stosownymi obliczeniami hydraulicznymi.
Wykonawca winien się liczyć z tym, że wykazany zakres rzeczowy robót do wykonania na poszczególnych ulicach w ramach umowy ma charakter przybliżony i po przeprowadzonej inwentaryzacji geodezyjnej może ulec zmianie.
Zastosowane do budowy kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz sieci wodociągowej materiały, winny charakteryzować się wysoką jakością, trwałością, odpornością na korozję.

Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji.
Szczegółowy opis i warunki realizacji zamówienia znajdują się w stosownych załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

4.5.5.) Wartość części: 2457990,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont pompowni przy ul. Warszawskiej

Wymiana zestawu pompowego dla zbiorników retencyjnych. Cztery pompy, każda o wydajności minimum 40 m3/h i ciśnieniu do 5 bar z falownikiem. Usprawnienie systemu zasilającego zbiorniki wody umożliwiającego pobór wody równocześnie z dwóch zbiorników. W pompowni znajdują się dwa zbiorniki retencyjne o pojemności 100m3 każdy.
Poprawa efektywności funkcjonowania obiektu:
Wymiana instalacji i armatury wodociągowej. Budowa 6 sztuk studni wodomierzowych. Dokonanie oględzin poszycia zbiorników retencyjnych, czyszczenie, naprawa poszycia. Zainstalowanie sondy pomiarowej do badania poziomu wody w zbiornikach. Montaż chloratora. Montaż szafy sterowniczej z systemem SCADA( zbieranie pomiarów, sterowanie procesem, alarmowanie, archiwizowanie danych) przystosowanej do pracy w systemie monitoringu GPRS( przesył informacji) do stacji uzdatniania wody. Sterownik swobodnie programowany Plc i panel hmi z usługą serwera Vnc lub inna usługa umożliwiająca zdalną obsługę panelu operatorskiego(EasyAcces/Smart Server i.t.p.) Rozdział linii wody wychodzących z przepompowni wraz z ich opomiarowaniem. Remont budynku w postaci naprawy dachu, obróbek blacharskich, elewacji, tynków, położenia terakoty wraz z malowaniem całego obiektu wewnątrz i na zewnątrz. Demontaż nieczynnej instalacji elektrycznej. Wykonanie monitoringu obiektu.

Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji.

Szczegółowy opis i warunki realizacji zamówienia znajdują się w stosownych załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

4.5.5.) Wartość części: 500000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Likwidacja otworu studziennego nr 1 i 2 ujmujących wody podziemne z utworów czwartorzędowych, w miejscowości Nieszawa, na działkach ewidencyjnych numer 342/9
i 270/1 obręb Nieszawa 0001, gmina Nieszawa, powiat aleksandrowski, województwo kujawsko-pomorskie

Adres obiektu,
Dz. Nr 342/9 i 270/1 obręb Nieszawa 0001, gmina Nieszawa, powiat Aleksandrowski, województwo kujawsko-pomorskie

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup modułów do odczytu wodomierzy z wykorzystaniem technologii radiowej w infrastrukturze LoRaWAN oraz wymiana wodomierzy

1) Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa modułów do stacjonarnego odczytu wodomierzy z wykorzystaniem technologii w infrastrukturze LoRaWAN do przesyłu danych oraz dostawa i wymiana wodomierzy
2) Zakres dostawy obejmuje:
a) urządzenia do montażu na wodomierzach (zw. również „nakładkami" lub „nakładkami na wodomierze"), służące do odczytu stanu wodomierza jak komunikacji z koncentratorem, w liczbie 600 szt. w tym nakładki z anteną zewnętrzną SMA 3 metry — 5 szt.
b) koncentratory stacjonarne odczytujące dane z nakładek – bramki LoRa
c) Montaż wodomierzy w ilości 600 szt.
d) Zakup wodomierzy w ilości 600 szt., min. zakres pomiarowy R160, w tym
i) 324 szt. Ø20,
ii) 220 szt. Ø15,
iii) 25 szt. Ø32,
iv) 8 szt. Ø50,
v) 6 szt. Ø80,
vi) 15 szt. Ø 100,
vii) 2 szt. Ø150.
e) urządzenia mobilne do programowania nakładek przy ich montażu – 1 szt.,
f) system informatyczny – zwany Stacjonarnym Systemem Odczytu Wodomierzy zwanym dalej SSOW zapewniający przetwarzanie, rejestrowanie, archiwizowanie i przekazywanie danych odczytanych z nakładek w formacie umożliwiającym wczytanie ich do systemu bilingowego Zamawiającego,

Szczegółowy opis i warunki realizacji zamówienia znajdują się w stosownych załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze

4.5.5.) Wartość części: 660000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa samochodu dostawczego.

Pojazd nowy, wyprodukowany w 2022 lub 2023 roku

Silnik diesla o mocy co najmniej 150KM
Tempomat
Standardowy zbiornik paliwa (diesel) – co najmniej 50 litrów

Ładowność brutto co najmniej 900 kg
Maksymalna masa przyczepy: 2500kg z hamulcem, 750kg bez hamulca

8 miejsc dla pasażerów: 2 miejsca z przodu pojazdu, 6 siedzeń w tylnej części nadwozia (2-gi rząd foteli - 3 indywidualne fotele, 3-ci rząd foteli - układ 2+1)
Boczne drzwi przesuwne po prawej stronie

Bezkluczykowy system odryglowywania zamków drzwi
Czujniki parkowania – przód i tył
Elektryczny układ wspomagania kierownicy
Kamera cofania
Komputer pokładowy – zasięg na paliwie w zbiorniku, chwilowe i średnie zużycie paliwa, średnia prędkość, temperatura zewnętrzna
Lusterka boczne – elektrycznie sterowane i podgrzewane; z funkcją automatycznego składania
Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera z przodu
Poduszki powietrzne – przednie boczne poduszki i kurtyny powietrzne
Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
System ABS z systemem kontroli trakcji, elektroniczny system stabilizacji toru jazdy, system stabilizacji toru jazdy przyczepy
Szyby – elektrycznie sterowane szyby przednich drzwi
Kolumna kierownicy – regulowana w dwóch płaszczyznach
Co najmniej 2 zaczepy do mocowania ładunku zgodne z normą DIN 75410

Szczegółowy opis i warunki realizacji zamówienia znajdują się w stosownych załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów

4.5.5.) Wartość części: 220000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kamera inspekcyjna FULL HD na wózku samojezdnym z głowicą obrotową


Głowica kamerowa obrotowa:
• Kamera kolorowa, obrotowa w dwóch płaszczyznach dedykowana do inspekcji rur o średnicy od 100 do 500mm.
• Głowica kamerowa wykonana z aluminium i stali kwasoodpornej
• Ciśnienie max 1,5 Bar.
• Oświetlenie wykonane z ultra jasnych diod LED dużej mocy
• Regulacja natężenia oświetlenia z poziomu pulpitu.
• Moduł kamery HD o rozdzielczości minimum 1.920 x 1.080. Czułość minimum 0.5 Lux'a.
• Zakres obrotu kamery w płaszczyźnie wychylnej co najmniej +/- 105 °, w płaszczyźnie rotacji – brak ograniczeń.
Wózek jezdny:
• Napęd gąsienicowy na 4 koła, dwie osie napędowe.
• Obudowa wózka ze stali nierdzewnej
• Komplet kół do różnych średnic rur
• Maksymalne ciśnienie pracy – 1.5 Bar.
• Zasięg pracy – w zależności od długości kabla oraz przyczepności podłoża.
• Pokonywanie łuków 45° w rurach o średnicy od 200 mm.
• Zastosowanie wózka w średnicach rur od 100 mm do 500 mm (po zastosowaniu dodatkowych kół).
• Uchwyt do opuszczania kamery w studzience.
• Zawór do pompowania azotem.
Bęben kablowy ze sterowaniem:
• Długość kabla 100 metrów
• Monitor panoramiczny o rozdzielczości ci najmniej (1980x1080) o przekątnej ekranu minimum10.1 cali
• Klawiatura
• Joystick do sterowania pracą kamery
• Joystick do sterowania napędem
• Regulacja prędkości napędowej wózka i kierunku jazdy
• Wyjście Video do zewnętrznego urządzenia
• Wyjście USB do podłączenia zewnętrznego komputera
• Nagrywarka obrazu współpracująca z kartą SD o maksymalnej pojemności co najmniej 128 GB
• Wielkości wyświetlane na monitorze:
- pomiar spadków
- odległość
- wskaźnik naładowania akumulatora
- data i czas
- pojemność karty SD (wolna i zajęta)

Szczegółowy opis i warunki realizacji zamówienia znajdują się w stosownych załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34223000-6 - Przyczepy i naczepy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42997200-3 - Maszyny do czyszczenia wewnętrznej powierzchni rurociągów

4.5.5.) Wartość części: 41000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wysokociśnieniowe urządzenie do hydrodynamicznego czyszczenia kanalizacji

PODWOZIE
Przyczepa lekka o DMC do 750 kg, Przyczepa oraz urządzenie stanowią integralną całość.
UKŁAD NAPĘDOWY
Silnik benzynowy czterosuwowy o mocy minimum 22 KM z rozrusznikiem elektrycznym, akumulatorem i regulacją obrotów silnika,
POMPA WYSOKOCIŚNIENIOWA
Pompa trójtłokowa z regulatorem ciśnienia i manometrem. Bezstopniowa regulacja ciśnienia niezależna od obrotów silnika. Pompa wyposażona jest w układ zabezpieczający przed pracą na sucho.
Ciśnienie robocze: 150 bar
ZBIORNIK
Zbiornik na wodę o pojemności minimum 400 litrów wyposażony w przelew nadmiaru wody, napełniany bezpośrednio lub przez zawór.
UKŁAD WYSOKOCIŚNIENIOWY
Bęben roboczy wykonany ze stali nierdzewnej o napędzie hydraulicznym wyposażony w wąż wysokociśnieniowy DN 13 mm – ½” o długości minimum 60 m.
UKŁAD NAPEŁNIAJĄCY
Wąż napełniający o średnicy NW 19 mm, zakończony końcówką typu STORZ 25 mm umieszczony na bębnie ze stali nierdzewnej, zwijany/rozwijany ręcznie.
Dodatkowo maszyna wyposażona jest w przyłącze hydrantowe STORZ 50 mm.
PANEL STEROWANIA 
Wyłącznik bezpieczeństwa
Regulacja obrotów silnika
Dźwignia zwijanie/nawijanie węża
Regulator prędkości zwijania/nawijania węża
Regulator ciśnienia
Manometr
Licznik motogodzin
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE 
Głowica standardowa z otworem do przodu (z pilotem)
Głowica standardowa bez otworu (ślepa)
Rolka górna
Rolka dolna (banan ślizgowy)
Pistolet ciśnieniowy z lancą

4.5.3.) Główny kod CPV: 42997200-3 - Maszyny do czyszczenia wewnętrznej powierzchni rurociągów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34223000-6 - Przyczepy i naczepy

4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ciągnik rolniczy

Pojazd nowy, wyprodukowany w 2022 lub 2023 roku
Silnik diesla o mocy minimum 70 KM, turbodoładowany
skrzynia biegów zsynchronizowana z rewersem, przekładnia z 12 biegami do przodu i 12 do tył,
prędkość minimum 30 km/h, napęd na 4 koła
wydajność pompy hydraulicznej minimum 50 l/min
udźwig tylnego podnośnika co najmniej 2,5 tony
haku CBM na ramionach podnośnika
mechaniczne sterowanie tylnym podnośnikiem
tylny WOM zależny i niezależny, 2 prędkości WOM minimum 500 i minimum 1000 obr/min
tylny zaczep transportowy
dolna listwa zaczepowa
układ pneumatyczny do przyczep 1 i 2 obwodowy
przedni i tylni TUZ

Szczegółowy opis i warunki realizacji zamówienia znajdują się w stosownych załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wóz asenizacyjny jednoosiowy
świadectwo homologacji umożliwiające rejestrację oraz poruszanie się po drogach publicznych
a) pojemność 5 000 l
b) sprężarka napędzana z WOM ciągnika o wydajności 5000 l/min
c) zabezpieczenie przed przelaniem
d) wskaźnik napełnienia zbiornika
e) konstrukcja wozu ramowa jednoosiowa
f) zaczep przykręcany
g) układ hamulcowy pneumatyczny
h) hamulec ręczny postojowy
i) wąż ssawny 4” do napełniania, długości min. 6 m, zbrojony, odporny na temperaturę - wałek WOM
j) główny króciec spustowy w pokrywie tylnego włazu 4” z zasuwą hydrauliczną 4”
k) instalacja oświetleniowa 12V

4.5.3.) Główny kod CPV: 34223000-6 - Przyczepy i naczepy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42997200-3 - Maszyny do czyszczenia wewnętrznej powierzchni rurociągów

4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9606803,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9606803,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert na wszystkie części zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 802119,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 802119,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

kwota złożonej oferty przewyższa kwotę na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72926,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72926,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72926,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert na wszystkie części zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82410,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82410,00 PLN

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert na wszystkie części zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert na wszystkie części zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58425,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58425,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.