eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nieszawa › "Racjonalne gospodarowanie zasobami wodnymi poprzez rozbudowę i przebudowę sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie miasta Nieszawa"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Racjonalne gospodarowanie zasobami wodnymi poprzez rozbudowę i przebudowę sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie miasta Nieszawa”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Nieszawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866407

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja

1.5.2.) Miejscowość: Nieszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-730

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542838176

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.nieszawa@nieszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Racjonalne gospodarowanie zasobami wodnymi poprzez rozbudowę i przebudowę sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie miasta Nieszawa”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77094605-c272-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137038

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00101926/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Racjonalne gospodarowanie zasobami wodnymi poprzez rozbudowę i przebudowę sieci wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta Nieszawa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://nieszawa.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nieszawa.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pomocą platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://nieszawa.ezamawiajacy.pl oraz poczty elektronicznej), przy czym ofertę można złożyć tylko za pomocą platformy zakupowej. Rejestracja na Platformie zakupowej, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Miejskiej Nieszawa: https://nieszawa.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
Szczegółowe informacje rozdział 10 SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://nieszawa.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska Nieszawa, ul. 3 Maja 2 87-730 Nieszawa
b) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Można się z nim skontaktować przez e-mail: inspektor@cbi24.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Racjonalne gospodarowanie zasobami wodnymi poprzez rozbudowę i przebudowę sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie miasta Nieszawa”
d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
e) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem wynikającym z przepisów prawa.
f) Posiada Pani/Pan:
1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z obowiązującymi przepisami oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): g) Nie przysługuje Pani/Panu:
1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Projektowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie miasta Nieszawa na działkach nr 19, 339, 389/3, 432, 484, 485, 572, 603/3, 604/6, 605/2, 612, 616, 715, 753/2, 766/7 obręb 0001 Nieszawa oraz nr na działkach 189/2, 665 obręb 0002 Kolonia Nieszawa i obejmuje ulice: Ciechocińską, Kościuszki, Stodólną, Laskowskiego, Kolonia Nieszawa, Narutowicza oraz niewielkie odcinki ulic Mickiewicza, 3 Maja, Szkolna, Zjazd.
Inwestycja realizowana będzie w systemie "zaprojektuj i wybuduj".
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) opracowanie koncepcji:
przed przystąpieniem do projektowania Wykonawca zobowiązany jest do opracowania koncepcji i dostarczenia jej Zamawiającemu. Zamawiający ma prawo zgłosić uwagi do opracowanej koncepcji. Wyłącznie po dokonaniu poprawek i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego Wykonawca może przystąpić do projektowania.
2) opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej:
wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami, opiniami, zgodami, pozwoleniami, zezwoleniami, decyzjami od odpowiednich instytucji, właścicieli i użytkowników istniejącego i projektowanego uzbrojenia oraz przygotowaniu materiałów do skutecznego złożenia wniosku w celu uzyskania decyzji pozwolenia na budowę i/lub skutecznego zgłoszenia zamiaru budowy przez Zamawiającego oraz
3) wykonanie robót budowlanych:
na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, SST (opracowane przez Wykonawcę i wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2021 r. poz. 2454) oraz odpowiednie przepisy prawa.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie (budowa/przebudowa) sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz przyłączy (przepięcie istniejących przyłączy) w granicach pasa drogowego w miejscowości Nieszawa. Nie wyklucza się dodatkowych podłączeń wod-kan do budynków (niezinwentaryzowanych lub nowych – do 10%), które dopiero w trakcie wykonywanych prac mogą zostać ujawnione lub w trakcie projektowania wskazane przez Zamawiającego. W przypadku ujawnienia w trakcie wykonywania prac podłączeń do budynków (wod-kan) - niezinwentaryzowanych, należy w porozumieniu z gestorem sieci, ustalić czy istniejące przyłącze należy przełączyć do nowego kanału (jeśli jest czynne), czy można je zlikwidować. Odcinki sieci podlegające (budowie/przebudowie) pokazano w części rysunkowej PFU. Część rysunkowa stanowi materiał wyjściowy i pomocniczy do opracowania przez Wykonawcę Dokumentacji Projektowej, zawiera minimalne parametry/wymagania Zamawiającego i należy je traktować poglądowo.
Zasadniczym celem tego zadania inwestycyjnego jest wyłączenie z użytkowania wyeksploatowanych istniejących kanałów kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej i zastąpienie ich nowymi kanałami i rurociągami w celu usprawnienia działania infrastruktury sanitarnej na terenie miasta.
Zaprojektowany układ kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz sieci wodociągowej winien być dobrany w taki sposób, aby umożliwiał podłączenia w perspektywie czasowej minimum 15% nowych użytkowników.
Przebudowa przyłączy kanalizacji sanitarnej i przyłączy wodociągowych realizowana będzie tylko i wyłącznie do granicy działki danej nieruchomości (w granicach pasa drogowego).
Dobór średnic kanałów kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz średnic sieci wodociągowej winien być poparty na etapie projektowania stosownymi obliczeniami hydraulicznymi.
Wykonawca winien się liczyć z tym, że wykazany zakres rzeczowy robót do wykonania na poszczególnych ulicach w ramach umowy ma charakter przybliżony i po przeprowadzonej inwentaryzacji geodezyjnej może ulec zmianie.
Zastosowane do budowy kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz sieci wodociągowej materiały, winny charakteryzować się wysoką jakością, trwałością, odpornością na korozję.

Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji.
Szczegółowy opis i warunki realizacji zamówienia znajdują się w stosownych załącznikach do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont pompowni przy ul. Warszawskiej

Wymiana zestawu pompowego dla zbiorników retencyjnych. Cztery pompy, każda o wydajności minimum 40 m3/h i ciśnieniu do 5 bar z falownikiem. Usprawnienie systemu zasilającego zbiorniki wody umożliwiającego pobór wody równocześnie z dwóch zbiorników. W pompowni znajdują się dwa zbiorniki retencyjne o pojemności 100m3 każdy.
Poprawa efektywności funkcjonowania obiektu:
Wymiana instalacji i armatury wodociągowej. Budowa 6 sztuk studni wodomierzowych. Dokonanie oględzin poszycia zbiorników retencyjnych, czyszczenie, naprawa poszycia. Zainstalowanie sondy pomiarowej do badania poziomu wody w zbiornikach. Montaż chloratora. Montaż szafy sterowniczej z systemem SCADA( zbieranie pomiarów, sterowanie procesem, alarmowanie, archiwizowanie danych) przystosowanej do pracy w systemie monitoringu GPRS( przesył informacji) do stacji uzdatniania wody. Sterownik swobodnie programowany Plc i panel hmi z usługą serwera Vnc lub inna usługa umożliwiająca zdalną obsługę panelu operatorskiego(EasyAcces/Smart Server i.t.p.) Rozdział linii wody wychodzących z przepompowni wraz z ich opomiarowaniem. Remont budynku w postaci naprawy dachu, obróbek blacharskich, elewacji, tynków, położenia terakoty wraz z malowaniem całego obiektu wewnątrz i na zewnątrz. Demontaż nieczynnej instalacji elektrycznej. Wykonanie monitoringu obiektu.

Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji.

Szczegółowy opis i warunki realizacji zamówienia znajdują się w stosownych załącznikach do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Likwidacja otworu studziennego nr 1 i 2 ujmujących wody podziemne z utworów czwartorzędowych, w miejscowości Nieszawa, na działkach ewidencyjnych numer 342/9
i 270/1 obręb Nieszawa 0001, gmina Nieszawa, powiat aleksandrowski, województwo kujawsko-pomorskie

Adres obiektu,
Dz. Nr 342/9 i 270/1 obręb Nieszawa 0001, gmina Nieszawa, powiat Aleksandrowski, województwo kujawsko-pomorskie

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup modułów do odczytu wodomierzy z wykorzystaniem technologii radiowej w infrastrukturze LoRaWAN oraz wymiana wodomierzy

1) Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa modułów do stacjonarnego odczytu wodomierzy z wykorzystaniem technologii w infrastrukturze LoRaWAN do przesyłu danych oraz dostawa i wymiana wodomierzy
2) Zakres dostawy obejmuje:
a) urządzenia do montażu na wodomierzach (zw. również „nakładkami" lub „nakładkami na wodomierze"), służące do odczytu stanu wodomierza jak komunikacji z koncentratorem, w liczbie 600 szt. w tym nakładki z anteną zewnętrzną SMA 3 metry — 5 szt.
b) koncentratory stacjonarne odczytujące dane z nakładek – bramki LoRa
c) Montaż wodomierzy w ilości 600 szt.
d) Zakup wodomierzy w ilości 600 szt., min. zakres pomiarowy R160, w tym
i) 324 szt. Ø20,
ii) 220 szt. Ø15,
iii) 25 szt. Ø32,
iv) 8 szt. Ø50,
v) 6 szt. Ø80,
vi) 15 szt. Ø 100,
vii) 2 szt. Ø150.
e) urządzenia mobilne do programowania nakładek przy ich montażu – 1 szt.,
f) system informatyczny – zwany Stacjonarnym Systemem Odczytu Wodomierzy zwanym dalej SSOW zapewniający przetwarzanie, rejestrowanie, archiwizowanie i przekazywanie danych odczytanych z nakładek w formacie umożliwiającym wczytanie ich do systemu bilingowego Zamawiającego,

Szczegółowy opis i warunki realizacji zamówienia znajdują się w stosownych załącznikach do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa samochodu dostawczego.

Pojazd nowy, wyprodukowany w 2022 lub 2023 roku

Silnik diesla o mocy co najmniej 150KM
Tempomat
Standardowy zbiornik paliwa (diesel) – co najmniej 50 litrów

Ładowność brutto co najmniej 900 kg
Maksymalna masa przyczepy: 2500kg z hamulcem, 750kg bez hamulca

8 miejsc dla pasażerów: 2 miejsca z przodu pojazdu, 6 siedzeń w tylnej części nadwozia (2-gi rząd foteli - 3 indywidualne fotele, 3-ci rząd foteli - układ 2+1)
Boczne drzwi przesuwne po prawej stronie

Bezkluczykowy system odryglowywania zamków drzwi
Czujniki parkowania – przód i tył
Elektryczny układ wspomagania kierownicy
Kamera cofania
Komputer pokładowy – zasięg na paliwie w zbiorniku, chwilowe i średnie zużycie paliwa, średnia prędkość, temperatura zewnętrzna
Lusterka boczne – elektrycznie sterowane i podgrzewane; z funkcją automatycznego składania
Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera z przodu
Poduszki powietrzne – przednie boczne poduszki i kurtyny powietrzne
Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
System ABS z systemem kontroli trakcji, elektroniczny system stabilizacji toru jazdy, system stabilizacji toru jazdy przyczepy
Szyby – elektrycznie sterowane szyby przednich drzwi
Kolumna kierownicy – regulowana w dwóch płaszczyznach
Co najmniej 2 zaczepy do mocowania ładunku zgodne z normą DIN 75410

Szczegółowy opis i warunki realizacji zamówienia znajdują się w stosownych załącznikach do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kamera inspekcyjna FULL HD na wózku samojezdnym z głowicą obrotową


Głowica kamerowa obrotowa:
• Kamera kolorowa, obrotowa w dwóch płaszczyznach dedykowana do inspekcji rur o średnicy od 100 do 500mm.
• Głowica kamerowa wykonana z aluminium i stali kwasoodpornej
• Ciśnienie max 1,5 Bar.
• Oświetlenie wykonane z ultra jasnych diod LED dużej mocy
• Regulacja natężenia oświetlenia z poziomu pulpitu.
• Moduł kamery HD o rozdzielczości minimum 1.920 x 1.080. Czułość minimum 0.5 Lux'a.
• Zakres obrotu kamery w płaszczyźnie wychylnej co najmniej +/- 105 °, w płaszczyźnie rotacji – brak ograniczeń.
Wózek jezdny:
• Napęd gąsienicowy na 4 koła, dwie osie napędowe.
• Obudowa wózka ze stali nierdzewnej
• Komplet kół do różnych średnic rur
• Maksymalne ciśnienie pracy – 1.5 Bar.
• Zasięg pracy – w zależności od długości kabla oraz przyczepności podłoża.
• Pokonywanie łuków 45° w rurach o średnicy od 200 mm.
• Zastosowanie wózka w średnicach rur od 100 mm do 500 mm (po zastosowaniu dodatkowych kół).
• Uchwyt do opuszczania kamery w studzience.
• Zawór do pompowania azotem.
Bęben kablowy ze sterowaniem:
• Długość kabla 100 metrów
• Monitor panoramiczny o rozdzielczości ci najmniej (1980x1080) o przekątnej ekranu minimum10.1 cali
• Klawiatura
• Joystick do sterowania pracą kamery
• Joystick do sterowania napędem
• Regulacja prędkości napędowej wózka i kierunku jazdy
• Wyjście Video do zewnętrznego urządzenia
• Wyjście USB do podłączenia zewnętrznego komputera
• Nagrywarka obrazu współpracująca z kartą SD o maksymalnej pojemności co najmniej 128 GB
• Wielkości wyświetlane na monitorze:
- pomiar spadków
- odległość
- wskaźnik naładowania akumulatora
- data i czas
- pojemność karty SD (wolna i zajęta)

Szczegółowy opis i warunki realizacji zamówienia znajdują się w stosownych załącznikach do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34223000-6 - Przyczepy i naczepy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42997200-3 - Maszyny do czyszczenia wewnętrznej powierzchni rurociągów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wysokociśnieniowe urządzenie do hydrodynamicznego czyszczenia kanalizacji

PODWOZIE
Przyczepa lekka o DMC do 750 kg, Przyczepa oraz urządzenie stanowią integralną całość.
UKŁAD NAPĘDOWY
Silnik benzynowy czterosuwowy o mocy minimum 22 KM z rozrusznikiem elektrycznym, akumulatorem i regulacją obrotów silnika,
POMPA WYSOKOCIŚNIENIOWA
Pompa trójtłokowa z regulatorem ciśnienia i manometrem. Bezstopniowa regulacja ciśnienia niezależna od obrotów silnika. Pompa wyposażona jest w układ zabezpieczający przed pracą na sucho.
Ciśnienie robocze: 150 bar
ZBIORNIK
Zbiornik na wodę o pojemności minimum 400 litrów wyposażony w przelew nadmiaru wody, napełniany bezpośrednio lub przez zawór.
UKŁAD WYSOKOCIŚNIENIOWY
Bęben roboczy wykonany ze stali nierdzewnej o napędzie hydraulicznym wyposażony w wąż wysokociśnieniowy DN 13 mm – ½” o długości minimum 60 m.
UKŁAD NAPEŁNIAJĄCY
Wąż napełniający o średnicy NW 19 mm, zakończony końcówką typu STORZ 25 mm umieszczony na bębnie ze stali nierdzewnej, zwijany/rozwijany ręcznie.
Dodatkowo maszyna wyposażona jest w przyłącze hydrantowe STORZ 50 mm.
PANEL STEROWANIA 
Wyłącznik bezpieczeństwa
Regulacja obrotów silnika
Dźwignia zwijanie/nawijanie węża
Regulator prędkości zwijania/nawijania węża
Regulator ciśnienia
Manometr
Licznik motogodzin
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE 
Głowica standardowa z otworem do przodu (z pilotem)
Głowica standardowa bez otworu (ślepa)
Rolka górna
Rolka dolna (banan ślizgowy)
Pistolet ciśnieniowy z lancą

4.2.6.) Główny kod CPV: 42997200-3 - Maszyny do czyszczenia wewnętrznej powierzchni rurociągów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34223000-6 - Przyczepy i naczepy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ciągnik rolniczy

Pojazd nowy, wyprodukowany w 2022 lub 2023 roku
Silnik diesla o mocy minimum 70 KM, turbodoładowany
skrzynia biegów zsynchronizowana z rewersem, przekładnia z 12 biegami do przodu i 12 do tył,
prędkość minimum 30 km/h, napęd na 4 koła
wydajność pompy hydraulicznej minimum 50 l/min
udźwig tylnego podnośnika co najmniej 2,5 tony
haku CBM na ramionach podnośnika
mechaniczne sterowanie tylnym podnośnikiem
tylny WOM zależny i niezależny, 2 prędkości WOM minimum 500 i minimum 1000 obr/min
tylny zaczep transportowy
dolna listwa zaczepowa
układ pneumatyczny do przyczep 1 i 2 obwodowy
przedni i tylni TUZ

Szczegółowy opis i warunki realizacji zamówienia znajdują się w stosownych załącznikach do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wóz asenizacyjny jednoosiowy
świadectwo homologacji umożliwiające rejestrację oraz poruszanie się po drogach publicznych
a) pojemność 5 000 l
b) sprężarka napędzana z WOM ciągnika o wydajności 5000 l/min
c) zabezpieczenie przed przelaniem
d) wskaźnik napełnienia zbiornika
e) konstrukcja wozu ramowa jednoosiowa
f) zaczep przykręcany
g) układ hamulcowy pneumatyczny
h) hamulec ręczny postojowy
i) wąż ssawny 4” do napełniania, długości min. 6 m, zbrojony, odporny na temperaturę - wałek WOM
j) główny króciec spustowy w pokrywie tylnego włazu 4” z zasuwą hydrauliczną 4”
k) instalacja oświetleniowa 12V

4.2.6.) Główny kod CPV: 34223000-6 - Przyczepy i naczepy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42997200-3 - Maszyny do czyszczenia wewnętrznej powierzchni rurociągów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.

2. Wykonawca posiada doświadczenie:

W zakresie części 1 :

Wykonawca posiada doświadczenie, tj. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegające na remoncie, budowie, rozbudowie, modernizacji lub przebudowie o łącznej wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto,

Wyżej wskazany okres 5 lat liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.


W zakresie części 2:

Wykonawca posiada doświadczenie, tj. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegające na remoncie, budowie, rozbudowie, modernizacji lub przebudowie budynku o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto,

Wyżej wskazany okres 5 lat liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.


3. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym.

Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować co najmniej następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:

W zakresie części 1 – 3:

Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z ograniczeniami lub uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio lub odrębnych obowiązujących przepisów uprawniających do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.

Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z ograniczeniami lub uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio lub odrębnych obowiązujących przepisów uprawniających do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.

UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawień do kierowania robotami budowlanymi rozumie przez to określone uprawnienia budowlane, w tym przynależność - wpis na listę członków, właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego, jeżeli obowiązek przynależności do izby samorządu zawodowego wynika z obowiązujących przepisów.

Dopuszcza się uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.


4. Sposób spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu.

W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

W przypadku, o którym mowa powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.

W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu poświadczenia, iż brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ,
b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

W zakresie części 1 – 2:

a) Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ.
b) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
c) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
d) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (składane do oferty o ile dotyczy).
e) Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie (składane do oferty o ile dotyczy).

W zakresie części 3:
a) Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ.
b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
c) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (składane do oferty o ile dotyczy).
d) Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie (składane do oferty o ile dotyczy).

W zakresie części 4 – 9:
a) Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ.
b) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (składane do oferty o ile dotyczy).
c) Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie (składane do oferty o ile dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia dokonuje mocodawca lub notariusz.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wskazane we wzorach umowy na poszczególne części zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-14 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://nieszawa.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-14 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamówienie jest dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.