eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czempiń › Modernizacja dojścia do budynku pałacowego w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach



Ogłoszenie z dnia 2021-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dojścia do budynku pałacowego w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Jarogniewicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296779

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 25

1.5.2.) Miejscowość: Czempiń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-020

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: publiczne@dps.jarogniewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.jarogniewice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pomoc Społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dojścia do budynku pałacowego w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-638abdf8-260d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00212275

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00127167/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja dojścia do budynku pałacowego Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl, http://bip4.wokiss.pl/dps-jarogniewice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub
oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie. Przez środki komunikacji
elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca
2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Adres strony internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do
zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach
danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki
ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. 2. Ofertę,
oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym
oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego
zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo
sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych .txt, .rtf, .pdf,
.doc,.docx, .odt,. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Zawiadomienia,
oświadczenia, wnioski lub informacje wykonawcy przekazują : poprzez miniPortal lub drogą
elektroniczną: publiczne@dps.jarogniewice.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym dalej „RODO”
Zamawiający informuje, że: Administratorem Pani/Pana danych jest Dom Pomocy Społecznej w
Jarogniewicach ul. Poznańska 25, 64-020 Czempiń, tel. 61 28 27 011, mail:
pomoc@dps.jarogniewice.pl.
1) Oferentowi przysługuje prawo wglądu do przekazanych danych i ich zmiany zgodnie z
obowiązującymi przepisami. W powyższym celu Pani/Pan może skontaktować się z Inspektorem
Ochrony Danych pod adresem mailowym iodo@dps.jarogniewice.pl lub pod numerem telefonu 61 28
27 011. 2) Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawo-wym bez
negocjacji na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej
dalej „ustawą Pzp”, a następnie dla wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów, w związku z art.
6 ust. 1 lit. c RODO; 3) Państwa dane osobowe mogą być przekazywane innym odbiorcom na
podstawie przepisów
prawa lub zawartych umów w oparciu o art. 74 ustawy Pzp; 4) Państwa dane będą przechowywane
przez okres niezbędny do realizacji celu, w którym zostały zebrane, a po tym czasie przez okres oraz w
zakresie wymaganym przez przepisy o archiwizacji; 5) podanie przez Panią/Pana danych osobowych
bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy
Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a konsekwencje ich
niepodania wynikają z ustawy Pzp; 6) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób
zautomatyzowany i nie będą profilowane; 7) przysługuje Państwu: prawo dostępu do swoich danych
oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania swoich danych, prawo do ograniczenia
przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego
prawa, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych
Osobowych. 8) nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art.17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20
RODO; na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawa prawną przetwarzania danych jest art.6 ust.1. lit. c RODO. 9) Wystąpienie z żądaniem, o
którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 10) W trakcie
oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie
obowiązków, o których mowa w art.15 ust.1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie
dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych
informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPSJ.252.35.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są prace związane z wykonaniem dojścia do budynku pałacowego w
Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach. Szczegółowy zakres prac i zasady ich
przeprowadzania zostały przedstawione w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej, oraz opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie:
• art. 108 ust. 1 (obligatoryjne podstawy wykluczenia)
• art. 109 ust. 1 pkt. 4 Ustawy (Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się
wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami
zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest
zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury
przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury). Wykluczenie wykonawcy
następuje zgodnie z art.111 ustawy.
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt V ppkt.2
2. Zamawiający na podstawie art. 112 ustawy Pzp ustala warunki udziału
w postępowaniu które dotyczą:
1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 15.000 PLN.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca winien wykazać, że:
a. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum
jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym
przedmiot zamówienia tj. polegającą np. na:
• wykonaniu robót budowlanych fundamentowych i murowych,
• wykonaniu chodników,
• wykonaniu robót izolacyjnych,
• wykonaniu robót budowlanych wskazanych w przedmiarze,
o wartości minimum 15.000,00 zł brutto wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca
wykonania.
b. dysponuje minimum jedną osobą do wykonania zamówienia, która posiada uprawnienia do
sprawowania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane
oraz jest uprawniona do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej
(Kierownik budowy) zgodnie
z przepisami Prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które
zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która będzie kierowała
robotami. Wymaga się aby w/w osoby z uprawnieniami uczestniczące w wykonaniu zamówienia
posiadały min.
2 letnie doświadczenie w w/w specjalności.
c. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej i
zawodowej, dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.
d. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada
wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w
szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne
przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt. 4 ustawy,
sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złoże-niem, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji;
Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu
wykluczeniu z postępowania – zał. nr 5 do SWZ. Informacje zawarte
w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie
składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wykaz minimum 1 roboty budowlanej wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały
wykonane – załącznik nr 2 do SWZ.
b. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót
budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy
robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
c. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kon-trolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształce-nia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami – załącznik nr 3 do SWZ;
d. dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 15.000 PLN.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z formularzem ofertowym Wykonawca jest zobowiązany złożyć dokumenty, z których
wynika prawo do podpisania oferty, pełnomocnictwa.
Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przystępując do przetargu Wykonawca powinien wnieść wadium w wysokości 2 500,00 zł
Wadium należy wpłacić przelewem na konto Domu Pomocy Społecznej
w Jarogniewicach nr konta 27 8666 0004 0108 2758 2000 0003 Spółdzielcza Grupa Bankowa
Bank Spółdzielczy w Kościanie z dopiskiem „Podjazd”. Wykonawca może wnieść wadium
również w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach
udzielanych przez podmioty,
o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2019 r., poz.310).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Zamawiający uznaje za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, termin uznania
rachunku Zamawiającego.
4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako
oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe
wymagania:
a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez
Wykonawcę określone w ustawie PZP;
b) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do
zapłaty całej kwoty wadium;
c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze
żądanie;
d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania
ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego
postępowania;
f) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający;
g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (art.58 ustawy PZP), zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja
obejmowała swoją treścią wszystkich wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści
wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
5. W tytule przelewu, a także treści poręczenia lub gwarancji Wykonawca winien umieścić
nazwę i numer postępowania, którego dotyczy wadium.
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób
nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu
związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art.98 ust.2
pkt.3 ustawy PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art.98 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

a. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia
b. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
c. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie została wybrana, zamawiający żąda przed
zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych
wykonawców – jeżeli nie została złożona wraz z ofertą
d. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenia, o których
mowa w pkt.VI. ppkt.1 SWZ składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak
podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z
wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
e. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
f. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania
składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sprawie
zamówienia publicznego w poniżej określonych sytuacjach:
a. W sytuacji losowej niemożliwej do przewidzenia dopuszcza się zmianę podwykonawcy lub
dalszego podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na
którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, w
celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 118 ust. 1,
wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub
wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie
postępowania o udzielenie zamówienia.
b. Zmiany terminu wykonania umowy w przypadku:
a) Konieczności przeprowadzenia innych prac niezidentyfikowanych
niemożliwych wcześniej do przewidzenia.
b) Zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie
Zamawiającego w szczególności:
• Wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego.
• Działania siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki
zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego
bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego
powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
• Działania osób trzecich uniemożliwiających prowadzenie prac, które to nie są konsekwencją
winy którejkolwiek ze stron.
c. W sytuacji losowej dopuszcza się zmianę kierownika budowy wymienionego w umowie
(osoba ta powinna posiadać niezbędne kwalifikacje). Za sytuację losową uznaje się śmierć,
dłuższe chorobowe, rozwiązanie stosunku pracy lub umowy na pełnienie funkcji kierownika
budowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-20 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych wniesienie odwołania przysługuje na:
• niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjęta
w postępowaniu;
• zaniechanie czynności w postępowaniu, do której zamawiający był
obowiązany na podstawie ustawy;
2. Odwołania wnosi się w terminach przewidzianych w art.515 ustawy PZP.
3. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art.519 ust.1 Ustawy
PZP, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu, która
wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.