eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń w Muzeum Pamięci Sybiru w Białymstoku



Ogłoszenie z dnia 2024-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń w Muzeum Pamięci Sybiru w Białymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM PAMIĘCI SYBIRU

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366215932

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Węglowa 1

1.4.2.) Miejscowość: Białystok

1.4.3.) Kod pocztowy: 15-121

1.4.4.) Województwo: podlaskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sybir.bialystok.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sybir.um.bialystok.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00212197

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-21

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00206644

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy, jeżeli dotyczy ona:
1) zmiany terminów (w tym dni lub godzin) wykonywania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy,
2) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany - w zakresie koniecznym do realizacji przedmiotu umowy w sposób zgodny z przepisami prawa,
3) zaistnienia po zawarciu umowy siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie nagłe i nieprzewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem najwyższej staranności nie dało się zapobiec lub zniweczyć jego skutków,
4) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np.: zmiana numeru rachunku bankowego),
5) zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub innego przedsiębiorstwa o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia, a zmiana nie pociąga za sobą innych istotnych zmian umowy,
6) okoliczności, w której łączna wartość zmian jest niższa niż 10% wartości zamówienia określonego pierwotnie w niniejszej umowie, a zmiana nie powoduje zmiany ogólnego charakteru umowy.
2. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku:
1) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz.U. 2020 r. poz. 2207) o kwotę stanowiącą różnicę wzrostu wynagrodzenia i kosztów z tym związanych ponoszonych przez Wykonawcę,
2) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne o kwotę stanowiącą różnicę wzrostu wynagrodzenia i kosztów z tym związanych ponoszonych przez Wykonawcę,
3) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, o kwotę wynikającą ze zmiany wysokości wpłat.
Szczegółowe postanowienia dot. zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określono szczegółowo w Postanowieniach umownych tj. Załączniku nr 7 do SWZ.

Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy, jeżeli dotyczy ona:
1) zmiany terminów (w tym dni lub godzin) wykonywania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy,
2) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany - w zakresie koniecznym do realizacji przedmiotu umowy w sposób zgodny z przepisami prawa,
3) zaistnienia po zawarciu umowy siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie nagłe i nieprzewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem najwyższej staranności nie dało się zapobiec lub zniweczyć jego skutków,
4) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np.: zmiana numeru rachunku bankowego),
5) zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub innego przedsiębiorstwa o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia, a zmiana nie pociąga za sobą innych istotnych zmian umowy,
6) okoliczności, w której łączna wartość zmian jest niższa niż 10% wartości zamówienia określonego pierwotnie w niniejszej umowie, a zmiana nie powoduje zmiany ogólnego charakteru umowy.
2. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku:
1) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz.U. 2020 r. poz. 2207) o kwotę stanowiącą różnicę wzrostu wynagrodzenia i kosztów z tym związanych ponoszonych przez Wykonawcę,
2) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne o kwotę stanowiącą różnicę wzrostu wynagrodzenia i kosztów z tym związanych ponoszonych przez Wykonawcę,
3) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, o kwotę wynikającą ze zmiany wysokości wpłat.
3. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 7 ust. 1 każdorazowo w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania niniejszej umowy.
4. W celu zawarcia aneksu w zakresie zmiany, o której mowa w ust. 3 każda ze stron może wystąpić do drugiej strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenia całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy uzasadniające zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
5. W terminie 10 dni kalendarzowych od dnia przekazania wniosku o zmianę wynagrodzenia, strona, która otrzymała wniosek, przekaże drugiej stronie informację o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informację o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem.
6. Szczegółowe postanowienia dot. zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określono w Postanowieniach umownych tj. Załączniku nr 7 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-02-23 10:00

Po zmianie:
2024-02-26 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-02-23 10:30

Po zmianie:
2024-02-26 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-03-23

Po zmianie:
2024-03-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.