eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaWDROŻENIE E-USŁUG W RAMACH PROJEKTU CYFROWA GMINA



Ogłoszenie z dnia 2023-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
WDROŻENIE E-USŁUG W RAMACH PROJEKTU CYFROWA GMINA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA OSTRÓDA

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743404

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 24

1.4.2.) Miejscowość: Ostróda

1.4.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: karol.zuranski@um.ostroda.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipostroda.warmia.mazury.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212096

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-11

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00191628

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wdrożenie e-usług w ramach projektu Cyfrowa Gmina, w tym:
1) zamówienie podstawowe:
a) uruchomienie e-usług publicznych- zakup licencji Platformy e-usług mieszkańca (zestawienie e-usług objętych zamówieniem podstawowym stanowi załącznik nr 1 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia- załącznik nr 4 do SWZ);
b) usługi informatyczne w zakresie wdrożenia, konserwacji i serwisu oprogramowania;
c) usługa dwustronnej integracji Platformy e-usług Mieszkańca z systemami dziedzinowym działającymi w Urzędzie Miejskim w Ostródzie wraz z ich dostosowaniem do uruchomienia e-usług;
d) hosting e-usług- zakup usługi udostępniania przestrzeni na zewnętrznych serwerach wraz z utrzymaniem dostępności e-usług działających na tym hostingu, zapewnieniem bezpieczeństwa ich działania i przetwarzanych danych oraz archiwum danych portalu obsługującego e-usługi;
2) zamówienie opcjonalne: polegające na zwiększeniu funkcjonalności Platformy e-usług mieszkańca- zestawienie e-usług objętych zamówieniem opcjonalnym stanowi załącznik nr 2 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ.
4. W przypadku, gdy w SWZ zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych
nie gorszych od założonych w SWZ.
5. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie e-usług (przedmiot zamówienia stanowi jednolitą całość i nie da się go racjonalnie podzielić). Zamawiający nie planuje podziału zamówienia na części, gdyż jego wielkość nie stanowi bariery dostępu do zamówienia dla MŚP. Jednocześnie podział zamówienia na części groziłby:
1) właściwemu wykonaniu zamówienia przez trudności w skoordynowaniu działań różnych wykonawców;
2) terminowemu wykonaniu zamówienia i ustaleniu podmiotu odpowiedzialnego za występujące opóźnienia;
3) trudnościami w egzekwowaniu uprawnień gwarancyjnych, po wykonaniu przedmiotu zamówienia.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wdrożenie e-usług w ramach projektu Cyfrowa Gmina, w tym:
1) zamówienie podstawowe:
a) uruchomienie e-usług publicznych- zakup licencji Platformy e-usług mieszkańca (zestawienie e-usług objętych zamówieniem podstawowym stanowi załącznik nr 1 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia- załącznik nr 4 do SWZ);
b) usługi informatyczne w zakresie wdrożenia, konserwacji i serwisu oprogramowania;
c) usługa dwustronnej integracji Platformy e-usług Mieszkańca z systemami dziedzinowym działającymi w Urzędzie Miejskim w Ostródzie wraz z ich dostosowaniem do uruchomienia e-usług;
d) hosting e-usług- zakup usługi udostępniania przestrzeni na zewnętrznych serwerach wraz z utrzymaniem dostępności e-usług działających na tym hostingu, zapewnieniem bezpieczeństwa ich działania i przetwarzanych danych oraz archiwum danych portalu obsługującego e-usługi;
2) zamówienie opcjonalne: polegające na zwiększeniu funkcjonalności Platformy e-usług mieszkańca:
a) wdrożenie dodatkowych e-usług- zestawienie e-usług objętych zamówieniem opcjonalnym stanowi załącznik nr 2 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ);
b) rozbudowa platformy:
- o moduł umożliwiający Zamawiającemu budowanie własnych formularzy przez administratora systemu, a następnie publikację ich na portalu mieszkańca i systemie ePUAP;
- o funkcjonalność kalkulatora osadzonego w portalu mieszkańca umożliwiającego wyliczenie opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych. Kalkulator, wylicza kwotę jaką przedsiębiorca zobowiązany jest uiścić za korzystanie z zezwoleń na podstawie wytycznych Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi z dnia
26 października 1982 r. Funkcjonalność musi być dostępna również dla niezalogowanych użytkowników w portalu mieszkańca.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ.
4. W przypadku, gdy w SWZ zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych
nie gorszych od założonych w SWZ.
5. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie e-usług (przedmiot zamówienia stanowi jednolitą całość i nie da się go racjonalnie podzielić). Zamawiający nie planuje podziału zamówienia na części, gdyż jego wielkość nie stanowi bariery dostępu do zamówienia dla MŚP. Jednocześnie podział zamówienia na części groziłby:
1) właściwemu wykonaniu zamówienia przez trudności w skoordynowaniu działań różnych wykonawców;
2) terminowemu wykonaniu zamówienia i ustaleniu podmiotu odpowiedzialnego za występujące opóźnienia;
3) trudnościami w egzekwowaniu uprawnień gwarancyjnych, po wykonaniu przedmiotu zamówienia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji

Przed zmianą:
3. Prawo opcji:
1) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb i możliwości, z prawa opcji (zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 441 uPzp;
2) Zakres prawa opcji został określony w § 3 ust. 1 pkt 2 SWZ.
3) Skorzystanie z prawa opcji zostanie poprzedzone jednostronnym oświadczeniem Zamawiającego- w formie pisemnej, określającym zakres zwiększenia. Podstawę określenia wynagrodzenia wykonawcy przysługującego za realizację prawa opcji stanowić będą ceny jednostkowe określone w kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 5 do SWZ);
4) uprawnienie, o którym mowa w pkt 3, może być wykonywane wielokrotnie do wyczerpania zakresu określonego w pkt 2;
5) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy;
6) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

Po zmianie:
3. Prawo opcji:
1) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb i możliwości, z prawa opcji (zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 441 uPzp;
2) Zakres prawa opcji został określony w § 3 ust. 1 pkt 2 SWZ.
3) Skorzystanie z prawa opcji zostanie poprzedzone jednostronnym oświadczeniem Zamawiającego- w formie pisemnej, określającym zakres zwiększenia. Podstawę określenia wynagrodzenia wykonawcy przysługującego za realizację prawa opcji stanowić będą ceny jednostkowe określone w ofercie wykonawcy;
4) uprawnienie, o którym mowa w pkt 3, może być wykonywane wielokrotnie do wyczerpania zakresu określonego w pkt 2;
5) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy;
6) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-05-15 09:00

Po zmianie:
2023-05-17 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-05-15 09:10

Po zmianie:
2023-05-17 09:10

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-06-13

Po zmianie:
2023-06-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.