Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00133524/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków szkolnych w Zatorach i Pniewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zatory
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668143
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 106
1.5.2.) Miejscowość: Zatory
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-217
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 297410394
1.5.8.) Numer faksu: 297410394
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zatory.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zatory.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków szkolnych w Zatorach i Pniewie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7cc4c5e-c47b-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211926
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027599/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynków szkolnych w Zatorach i Pniewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Reegionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133524/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGI.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2238600,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1611443,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest głęboka termomodernizacja dwóch budynków szkolnych w Gminie Zatory.2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części:
1) część 1: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Zatorach (ul. Jan Pawła II 69).
Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Projektu „Termomodernizacja budynków szkolnych w Zatorach i Pniewie” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020).
4. Zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje:
1) Docieplenie ścian zewnętrznych i stropów obu budynków,
2) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej obu budynków,
3) Modernizacja systemu centralnego ogrzewania wraz z wymianą źródeł ciepła w obu budynkach,
4) Wymiana oświetlenia w obu budynkach na energooszczędne oprawy LED,
5) Montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku szkoły w Zatorach,
6) Uzyskanie prawomocnych pozwoleń na użytkowanie;
7) Opracowanie niezbędnej dokumentacji wykonawczej, opracowań technicznych oraz dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
44621200-1 - Kotły grzewcze
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453100-8 - Roboty renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 761045,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest głęboka termomodernizacja dwóch budynków szkolnych w Gminie Zatory.2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części:
część 2: Termomodernizacja budynku szkoły i przedszkola w Pniewie (ul. 18 maja 6)
3. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Projektu „Termomodernizacja budynków szkolnych w Zatorach i Pniewie” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020).
4. Zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje:
1) Docieplenie ścian zewnętrznych i stropów obu budynków,
2) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej obu budynków,
3) Modernizacja systemu centralnego ogrzewania wraz z wymianą źródeł ciepła w obu budynkach,
4) Wymiana oświetlenia w obu budynkach na energooszczędne oprawy LED,
5) Montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku szkoły w Zatorach,
6) Uzyskanie prawomocnych pozwoleń na użytkowanie;
7) Opracowanie niezbędnej dokumentacji wykonawczej, opracowań technicznych oraz dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44621200-1 - Kotły grzewcze
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453100-8 - Roboty renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 850398,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1057800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1409396,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1057800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Budomur Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5681596998
7.3.3) Ulica: Ogrodowa
7.3.4) Miejscowość: Pułtusk
7.3.5) Kod pocztowy: 06-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1057800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1180800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1698199,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1180800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Budomur Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5681596998
7.3.3) Ulica: Ogrodowa
7.3.4) Miejscowość: Pułtusk
7.3.5) Kod pocztowy: 06-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1180800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ZATORY
- Przebudowa ul. Sosnowej w Pniewie
- Przebudowa drogi gminnej nr 340707W na odcinku od drogi powiatowej nr 3432W Pułtusk- Grabówiec - Zatory - Zdziebórz do m. Mierzęcin, gmina Zatory
więcej: przetargi ZATORY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- Zawarcie Umowy Ramowej na awaryjne i naprawcze roboty sanitarne do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- SREBRNA GÓRA, TWIERDZA - DONŻON I BASTION DOLNY (1768 R.) RATUNKOWA RESTAURACJA MURÓW W OBRĘBIE GRODZY. CPV 45000000-7
- Budowa przewiązki komunikacyjnej pomiędzy dwoma budynkami szkoły w Węgrzcach Wielkich wraz z instalacjami wewnętrznymi: elektryczną i centralnego ogrzewania oraz zagospodarowaniem terenu
- "Budowa żłobka w Mokronosie" w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.