Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00173370/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja inwestycji budowlanych w ramach programu „Dostępność PLUS dla Zdrowia” w SPZOZ
w Szamotułach - II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szamotułach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000553822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sukiennicza
1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szamotuly.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamotuly.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9975f33e-d923-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja inwestycji budowlanych w ramach programu „Dostępność PLUS dla Zdrowia” w SPZOZw Szamotułach - II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9975f33e-d923-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211710
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00092106/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Realizacja inwestycji budowlanych w ramach programu „Dostępność PLUS dla Zdrowia” w SPZOZ w Szamotułach - II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dostosowanie Placówki POZ w Szamotułach w zakresie architektonicznym, cyfrowym i informacyjno - komunikacyjnym do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami w zakresie dostępności;Poprawa dostępności Szpitala Powiatowego w Szamotułach2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00173370
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-381-23/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 600241,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Demontaż istniejących i montaż nowych poręczy na klatkach schodowych. Instalacja nakładek antypoślizgowych z wykładziną na schodach i spocznikach . Szczegółowe informacje zawarte są w zał. 3.1a, 3.1b, 3.1c.4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 488591,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana oświetlenia – poczekalnia. Wykonanie posadzki z wykładziny . Szczegółowy zakres opisany jest w załącznikach 3.2a, 3.2b, 3.2c4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 111649,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 474780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 515370,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 474780,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MATANET Mateusz Momot
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462416975
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 474780,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108978,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136917,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108978,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MATANET Mateusz Momot
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462416975
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108978,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-26INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1899P Obrzycko - Ostroróg na odcinku Kluczewo - Ostroróg o dł. 990MB"
- Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Aleja 1 Maja 5a w Szamotułach
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Zbąszyniu
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" w miejscowości Świętosław
- Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Żernikach Wrocławskich przy ul. Parkowej 2, 55-010 Żerniki Wrocławskie
- Remont pomieszczeń biurowych w lokalu Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu ul. Armii Krajowej 36
- Remont pomieszczeń kuchni w Areszcie Śledczym w Warszawie - Białołęce.
- Robota budowlana polegająca na kompleksowej modernizacji sanitariatów na parterze i I piętrze budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie, ul. 3 Maja 15, 35-030 Rzeszów
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.