eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Rozbudowa i wymiana oświetlenia ulicznego na ledowe na terenie Gminy i Miasta Przysucha

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i wymiana oświetlenia ulicznego na ledowe na terenie Gminy i Miasta Przysucha

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486752823

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.gminaprzysucha.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i wymiana oświetlenia ulicznego na ledowe na terenie Gminy i Miasta Przysucha

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2919932-b1a5-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211705

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018388/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Rozbudowa i wymiana oświetlenia ulicznego na ledowe na terenie Gminy i Miasta Przysucha

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00107184/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.22.2022.MF

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4875992,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Nazwa zamówienia: Rozbudowa i wymiana oświetlenia ulicznego na ledowe na terenie Gminy i Miasta Przysucha
2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie oświetlenia ulicznego na „ledowe” (LED) na terenie Gminy i Miasta Przysucha wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych ulic i dróg na terenie Miasta Przysucha oraz w 23 sołectwach znajdujących się na terenie Gminy: Beźnik, Dębiny, Długa Brzezina, Gaj, Głęboka Droga, Gliniec, Hucisko, Janików, Janów, Jakubów, Kolonia Szczerbacka, Kozłowiec, Krajów, Kuźnica, Lipno, Pomyków, Ruski Bród, Smogorzów, Wola Więcierzowa, Wistka, Zawada, Zbożenna i Skrzyńsko.
3.Charakterystyka zakresu robót budowlanych:
3.1.Demontaż 2096 szt. opraw oświetleniowych: sodowych, rtęciowych, świetlówkowych częściowo wraz z osprzętem zgodnie z projektami technicznymi.
3.2.Montaż 2372 szt. opraw oświetleniowych ulicznych i typu parkowego LED, na istniejących słupach elektroenergetycznych nN i oświetlenia wydzielonego częściowo wraz z osprzętem- zgodnie z projektami technicznymi.
3.3.3.Modernizacja 63 szt. punktów pomiaru i sterowania oświetleniem (wymiana w istniejącej lokalizacji lub wyniesienie z rozdzielnicy stacyjnej nN na żerdź stacji, elewację stacji, na słupa nN)
3.4.Wdrożenie systemu sterowania oświetleniem ulicznym na terenie Miasta Przysucha, w sumie 855 szt. opraw w systemie sterowania, z czego: 674 szt. to oprawy uliczne LED z zewnętrznym kontrolerem i 181 szt. opraw typu parkowego LED z fabrycznie wbudowanym kontrolerem.
3.5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: parametry techniczne obiektu, rozwiązania materiałowe, potrzebne informacje i zakresy prac zawierają:
3.5.1.Projekty techniczne dla stacji miejskich z terenu Miasta Przysucha (26 szt.)
3.5.2.Projekty techniczne dla stacji wiejskich Gminy Przysucha (59 szt.)
3.5.3.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
3.6.Uzyskanie w imieniu zamawiającego stosownych decyzji, uzgodnień na realizację robót budowlanych.
3.7.Realizacja robot zgodnie z projektami technicznymi oraz wydanymi warunkami technicznymi, uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi.
3.8.Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do SWZ.
3.9.Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją techniczną oraz wymaganiami zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:
3.9.1.Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy.
3.9.2.Przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego.
3.9.3.Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie.
3.10.Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Główny przedmiot zamówienia (CPV):
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
Dodatkowe kody CPV:
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne.
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Teren Miasta Przysucha oraz w 23 sołectwach znajdujących się na terenie Gminy: Beźnik, Dębiny, Długa Brzezina, Gaj, Głęboka Droga, Gliniec, Hucisko, Janików, Janów, Jakubów, Kolonia Szczerbacka, Kozłowiec, Krajów, Kuźnica, Lipno, Pomyków, Ruski Bród, Smogorzów, Wola Więcierzowa, Wistka, Zawada, Zbożenna i Skrzyńsko,
3.11.Termin realizacji zamówienia.
1)Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do sześciu miesięcy od dnia przekazania placu budowy.
2)Za termin wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę robót budowlanych gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji odbiorowej. Gotowość do odbioru potwierdza oświadczeniem inspektor nadzoru inwestorskiego stwierdzając ostateczne zakończenie wszystkich robót, kompletność dokumentacji, jej sprawdzenie i zatwierdzenie.
3.12.Gwarancja jakości.
1)Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości w na okres minimum 60 miesięcy.
2)Okres udzielenia gwarancji jakości stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
3.13.Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
1)Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności nie będące samodzielnymi funkcjami technicznymi w budownictwie w zakresie realizacji robót budowlanych wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia, (jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy Kodeks pracy (j.t. Dz.U. 2020 poz. 1320 z p.. zm.) na podstawie umowy o pracę, co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia.
2)Rodzaj czynności, których dotyczy obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: roboty montażowe oraz demontażowe opraw oświetlenia ulicznego.
3)Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do wglądu wskazane poniżej dokumenty – dowody, z których wynikać będzie fakt zawarcia umów o pracę z osobami wykonującymi czynności związane z przedmiotem umowy:
a)oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.
b)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umów powinna zostać zanonimizowane. Informacje dotyczące imienia i nazwiska, daty zawarcia umowy, rodzaj umowy, wymiar czasu pracy, rodzaj czynności powinny być możliwe do zidentyfikowania.
c)zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy.
d)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących czynności, do których odnosi się obowiązek zatrudnienia, za ostatni okres rozliczeniowy;
e)nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów- dowodów w terminie wskazanym przez Zamawiającego, bądź też przedstawienie dokumentów – dowodów, które nie będą potwierdzać spełnienia wymienionych wymagań będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę.
4)Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 6 umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5)W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
3.14. Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia.
1)Przedmiar robót załączony do SWZ nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, należy go traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować ich skalę i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania.
2)Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t.: Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z. p. zm.), posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty określone odrębnymi przepisami i spełniać warunki określone w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.
3)Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4195530,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11003569,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4195530,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Energetyki ELTAST Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:9482241384

7.3.3) Ulica: ul. Toruńska 9

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4195530,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.