Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00164661/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa i przebudowa budynku DPS w Pęcławicach Górnych poprzez wykonanie szybu windowego oraz wymianę zespołu prądotwórczego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bogoria
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Opatowska 13
1.5.2.) Miejscowość: Bogoria
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-210
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: (15) 8674086
1.5.8.) Numer faksu: (15) 8674281
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bogoria.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bogoria.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bogoria.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa i przebudowa budynku DPS w Pęcławicach Górnych poprzez wykonanie szybu windowego oraz wymianę zespołu prądotwórczego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-230ff5ba-0a2c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00211658
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005211/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rozbudowa i przebudowa budynku DPS w Pęcławicach Górnych poprzez wykonanie szybu windowego oraz wymianę zespołu prądotwórczego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164661/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 487804,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa i przebudowa budynku DPS w Pęcławicach Górnych poprzez wykonanie szybu windowego oraz wymianę zespołu prądotwórczego.
Rozbudowa budynku poprzez wykonanie szybu windowego polega na:
• zmianie trasy zalicznikowego kabla energii elektrycznej biegnącego do altany;
• zmianie trasy zalicznikowego kabla energii elektrycznej biegnącego do oświetlenia zewnętrznego;
• zmianie trasy zalicznikowego przyłącza gazu biegnącego od frontu budynku do
ist. pomieszczenia technicznego -1.02;
• wykonaniu ścianki szczelnej w miejscu rozbudowy;
• wykonaniu płyty fundamentowej;
• wykonaniu żelbetowych ścian piwnic;
• wykonaniu żelbetowego stropu piwnic;
• wykonaniu żelbetowych ścian parteru;
• wykonaniu żelbetowego stropu parteru;
• wykonaniu żelbetowych ścian piętra;
• wykonaniu żelbetowego stropu piętra;
• wykonaniu żelbetowych ścian strychu;
• wykonaniu więźby dachowej wraz z pokryciem;
• podstemplowaniu na części istniejącej stropów przy miejscach wykucia otworów w ścianie zewnętrznej na szyb windowy w kolejności piwnice, parter, piętro, strych;
• demontaż istniejących klap dymowych kolidujących z proj. rozbudową;
• wykuciu otworów oraz wykonaniu podciągów na ist. ścianach zewnętrznych w kolejności strych, piętro, parter, piwnice (zachowując przerwę 7 dni pomiędzy kolejnymi kondygnacjami);
• wykonanie wypełnienia ściany zewnętrznej (ściana wschodnia) z pustaka ceramicznego na kondygnacjach w kolejności piwnice, parter, piętro, strych;
• montażu stolarki, klap dymowych;
• wykonaniu instalacji wewnętrznych;
• wykonaniu posadzek, tynków;
• montażu windy z oprzyrządowaniem, (drzwi w piwnicy klasy EI60);
• wykonaniu elewacji budynku wraz z strukturą;
• roboty wykończeniowe, malowanie ścian, montaż rur spustowych itd.;
Zespół prądotwórczy.
Obok skrzyni SPP na fundamencie projektuje się zespół prądotwórczy o mocy 60kVA w celu zapewnienia pewności zasilania w energię elektryczną. Zespół prądotwórczy zabudować wraz z automatyką SZR (samoczynnego załączania rezerwy ) w celu sprawnego i bezobsługowego działania.
Budynek DPS zasilić od skrzyni przyłączowo pomiarowej SPP policznikowym kablem n/n YKY 4x70mm², długość ok 12m, który wprowadzić bezpośrednio do istniejącej rozdzielnicy TB wewnątrz budynku DPS.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy postępowanie unieważniono.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





